Osvanuo je novi dan. Svi su sedeli u trpezariji i razmrnjivali vampirska iskustva.
Ana i Teo su se povremeno pogledali i smešili..
Odjednom, dok je jela neko meso, odmah je ustala i otrčala u toalet..
Za to vreme je Lord rekao Teu i Tomu da sprema važan test vidjstva za Anu. Oni su se složili ali im nije rekao detalje.
Ane dugo nije bilo, pa se Teo zabrinuo za nju..Teo: Odoh da vidim šta je s njom?
Ana: Ne moraš.. Dobro sam.. To meso je pokvareno..
Tom: Ja.. Ja.. Bio sam siguran da je sveže..
Lord: Neko će se na kraju otrovati!
Tom: Ja.. Izvinjavam se..
Ana: U redu je.. Dešava se..
Nego, Lorde, ko nam to dolazi?Tom i Teo su se zaledili u mestu.
Lord: Zar treba neko da dodje?
Ana: Zar ne treba?
Lord: hmm ne znam..
Ana: Osećam da će..
U tom trunutku se čuju koraci. Teo je spreman da napadne, pa je stao ispred Ane tako da izgleda da je čuva..
Ana: Aloo budalo, znam da se branim!!
U prostoriju su ušli jedna visoka ridjokosa devojka blede puti i jedan momak istog opisa..
Devojka je na sebi imala haljinu boje šafrana, na struku je imala pojas na kome je zakačen bodež, dok je momak imao dva bodeža. Svi su bili iznenadjeni a po najviše Ana..
Njihov izgled i stav je Lorda podsećao na nekog kog je neizmerno voleo i poštovao.
A kad su se predstavili, znao je i ko su i od koga potiču.Dovojka je rekla "Ja sam Lili a ovo je moj brat Mike! Došli smo da oslobodimo Lorda i preuzmemo tron!"
Ana se nasmejala a Lord se oglasio " Pa drago mi je da ste i vi došli da nam se pridružite. Slobodno se smestite da pa popričamo."Lili: Vi ste ...Lord?
Lord: Da..
Majk: Ček, vi trebate da ...
Lord: Bio sam.. a onda se pojavila moja prestolonaslednica Ana i povezala se telekinezom i probudila..
Lili: Kako se usudjuješ!? (Gledala je pravo u Anu)
Ana: Malo pristojnosti !?
Lili: Mala ne pričaj tako sa mnom!?
Ana: Kad bi bila ljubaznija...
Lord: Ana je u pravu.. Lili sedi da popričamo!Dok su oni odlazili u trpezariju, Ana je sa ostalima ostala u dnevnoj..
Majk: Oprosti te, moja sestra je nasilnički nastrojena jer mrzi jer je vampir. Ali želi moć.. zato je..
Teo: Ma razumem te.. A odakle ste vi?
Majk: Sa severa Nemačke..
Zar ne ne vidi po našim kosama..Ja imam 24 godine a moja sestra 17..
Ana: Zato je tako drska!
Tom: Ako bi je bolje upoznali možda i bude dobra osoba!?
Majk: Možda..
Ana: Majk.. A voliš li ti svoj dar?
Majk: Da.. Ima dosta prednosti.
Ana: Možda bi ti mogao da budeš kralj!?
Majk: Ne.. Ali svakako neki vodja klana, mog klana..
Teo: Da.. Ali sad bih rekao da Ana i Lili moraju proci nekoliko rivalstva oči u oči.. a da jedna drugu ne ubiju..
Ipak je ovo klan D i treba nam vodja, a Lord se povlači..
Ana: Tačno.. sad samo čekamo..U šta će proisteći ovaj razgovor!?U medjuvremenu..
Lord: Šta su ti tačno rekli!?
Lili: Idi u Francusku, probudi gospodara..
Lord: Niko nikad me nije zvao tako.. sem jednog čoveka, bio mi je sluga.. A ja sam mu spavao sa ženom i tako je otplaćivao grešku..koju je počinio..sa njegovom ženom..
Lili: Geršku? Oh uglavnom su mi rekli da ako želim da živim u miru, da odem da vas probudim i uzmem vam tron!
Lord: Na pogrešnom si mestu. Ako nr želiš svoj dar, jedino ti ostaje da..
YOU ARE READING
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...