Francuski Lord.

184 10 3
                                    

Ana i Ed su čitali i tražili nešto o Aninom poreklu, u kućnoj biblioteci. Naravno nisu ništa našli dok Ed nije ronašao porodično stablo. Našla je ime njene majke koja se zvala Zara. Majka joj je rodjena u Parizu 1430 godine. Umrla 1461 a poto iste i pretvorila u vampira.
Tada u to vreme i vladal kuga. i jedna krvna ne izlečiva bolest. Ali njoj ništa nije bilo. Jer je uvek bila čistokrvni vampir koji je svoju moć unapredio kasa je umrla, tj kad ju je neko ubio. A kao vampir je rodila Anu 1990 godine u Njujorku. Njen muž, a Anin otac, vec sada pokojni, nije znao do ne davno za svoju nestalu ženu. A nestala je tako što je čula za klan vampira. i odlučila da im se pridruži.
Ana je u toj kljuci o precima saznala mnogo toga. A najvaznije je da njena majka je direktan potomak Lorda od Francuske  Eduarda trećeg koji je po legendi proširi vampirizam 1390 da bi spsao svoju porodicu od smrti i bolesti. Štiro je vampirizam samo u porodici i rekao i m da šire dalje na ljude. I tad je počelo krvoproliće. Ljudi su na sred ulice, po sred bela dana pili medjusobno krv da bi preživeli..
Samo Lord je znao kako od polukrvnog vampira postati čistokrvan. On je napisao pravila. I to na posebnom svitku koji samo on čuva u svom zamku. A taj zamak niko nije posecivao od 1899 godine kada je grom udario u kulu i ona se srušila na ulaz. Svitak može otvoriti samo onaj koji probudi Lorda. A po legendi, Lord spava večni san jer zna daće ga po proročanstvu probuditi njegov polukrvni potomak.

Ana dok je čitala, Ed je pažljivo čekao šta će ona reći.
Zatvoriv ši knjigu uzvoknula je "Idemo u Pariz po taj Svitak! Ja sam ipak njegov potomak? Zar ne! A kad postanem čistokrvni vampir, tada ću osnovati Klan Koji će se zvati KLAN D-e, D kao DRUGAČIJI!.. Pakujeemo se i idemo u Pariz!!"

"Idemo u pariz? Sad? Jel si ti norm...a da nisi.." Bio je ciničan a onda ga je Ana pogledala i on je sam sebi odgovorio "Ok, Ede idi da se pakuješ da te Ana ovde ne zapali pogledomm"
Spakovali su se. Ana ze zakazala provatni avion do tog zamka. Let je zakazan u 06 a oni su bili na aerodromu u pola šest. Spakovani. Krenuli su. Ana je jedva čekla da upozna relativno starog člana porodične loze. Otvorila je knjigu porodičnog stabla i pročitala da je Lord dana 4 aprila 1400 godine, i od tad se nije budio.
Ana je pomislila "Lord spava 616 godina? Au  al će se iznenadi kad sazna šta se sve promenilo od tad do sad.. al prvo da ja saznam kako postati čistokrvan..ahm možda čistokrvni imaju žute oči.. ili plave.. hmm"
Dok je ona razmišljala o semu, i čitala knjigu, Ed je uveliko zaspao. A i nije imao pojma šta se dešava..
Pogledala je kroz prozor i i dalje je videla samo ogroman atlantik. Pitala je pilota "Kad stižemo kod zamka?"
Pilot joj je odmah rekao da stizu za nekoh 8-9 sati i da slibodno može da odspava.

Naslonila se na naslon. Gledala je kroz prozor i polako utolnula u san..

Klan DWhere stories live. Discover now