Ušla je u sobu i tamo je čekao Ed.
Ana:"Zar ti nemaš svoju sobu?"
Ed:"Imam. Ali.."
Ana:"Šta ali? Nema više ništa izm nas više osim bezuslovnog prijateljstva.."
Ed:"Ana.. Ja tebe stvarno.."
Ana:" Razumeš! Divan si. "
Ed:"Nisam to hteo da kažem.."
Ana:" Ok. Izadji sad. "
Ed:"Želim teeee!"Za sekundu se pojavio ispred nje. Uzeo u naručje i odveo do kreveta, Otimala se ali posle par sočnih i pomalo nasilnih poljubaca se neočekivano predala. "Pusti meee!"
Vikala je ali bez efeksta.
Izmedju poljubaca je rekao "Ovo je poslednji put da te imam! Molim te! Poslednji puuut!"
Te reči su joj zujale u glavi. I odlučila je da je poslednji put ipak najvažniji.
Rekla je "Okej. Poslednji. Poslednji put! Sad me pusti da se skinem!!"
Nije je pustio. On ju je skidao, deo po deo. Nije dozvolio da se pomakne. U jednom trenutku su bili goli. Ležao je na njoj i dok joj je ljubio vrat a ona vlažila. Imali su vatreni nezasiti seks. Na podu, krevetu, i nekoliko desetina poza promenili. Znojavi i izmoreni disali su duboko. Ana je jedva došla do daha a i onda rekla onu čuvenu "Nisad više! Seks bez emocija! Nikad s tobom. Jako si dobar ali ostaće ovo medju nama. Važi..?"
Ne tako sigurno rekao je "Važi" Ali duboko je želeo da se to ponovi još hiljedu puta..Jutro je svanulo. Magla je polako napuštala planinu i nestajala. Ana se probudila i primetila da je sama. Pomislila je "Shvatio je. Otišao je. Super.."
Ustala je i hitro otišla u dnevnu. Tamo je srela Tea, Toma i Eda kako pričaju. Javila se i otišla u kupatilo "Hej, šta ima?"
U glas su rekli "Hej..." I ispratili je pogledom..
Istuširala se, i odukla se.
Izašla je nakon deset minuta.
Samo u peškiru je došla u dnevnu i sela u fotelju.
Svi su bili iznenadjeni ali dva para očiju je sijalo žarom strasti. Ona je to videla. Ustala je i rekla "Teo, možeš li mi pomoći?"
Podigao je obrve i iznendjeno rekao "Oh.. Naravno"Teo POV.
KRETEN! Kako ga nije sramota!!! Uh! Ubicu ga! Kako može da je jebe! On joj je najbolji prijatelj! Celu noc su se ....
Slušao sam celu noć i želeo da ga ubijem.. Primorao ju je na seks..
Šteta što sam morao otići pri kraju..Uvek me neko zove kad je najzanimljivije...
Svanulo je veoma hladno jutro. Nisam ni oka sklopio. Stajao sam ispred prozora i dimio cigaretu. Razmišljao sam da li trebam da razgovaram snjom ili da nam dam malo vremena da se zbližimo..
Tom je uleteo u moju sobu izhitreno
"Gde si do sad!? Hajde u dnevnu da čuješ novosti!"
Ispustio sam dim cigarete, hladno se okrenuo opet prema prozoru i rekao sarkastično "Ljudožderi su ubili Trampa?"
Tom je nastavio svoje izlaganje, i ignorisao taj sarkazam..
"Još bolje.. Ed.."
Na pomen imena Ed, Zakovitla mi neka sreca u grudima. Okrenuh se naglo i upitno iznenadjujuće ga pogledah "Ed mora nazad, dobio je povišicu i ima neki posao sa ..."
Oh kako taj gad voli da me jebava sa neizvesnosti..
Napokon posle krace pauze rekao je "Sa Klanom B" Oni su najaca sila u Americi, Naravno natprirodna."
Odmah sam se zainteresovao za to.
"Hajde u dnevnu.."* * *
Došli smo u dnevnu. Zaseli i Ed je pozvao Lorda, koji je bio u redovnom lovu po selima. Ana nije bila sa nama, ali nam se pridruzila kasnije.
Odmah smo seli i započeli razgovor.
Tom:" Pa kad krećeš, Ede?"
Ed:"Nakon što vam ispričam sve. Ne želim da vas vučem za nos. A i vampiri ste pa i trebate da znate. Gde je Ana?"
Pomislio sam "Tamo gde si je i ostavio, moronu." Ali ipak rekoh "Verovatno još spava, da sačekamo nju?"
Ed:" Sačekaćemo je. A sad, nece me biti dva meseca jer vece traje toliko. Ana ce biti ovde.. A ja tamo.."
Pomislih da mi dade priliku da joj nabije... msm približim..
Iznenada, Ed se okrenu ka meni i reče mi "Teo.. Ja.. Čuo sam da si bio ispred vrata.. Obecavam da je nikad neću pipnuti na takav način. Svidjaš joj se, ono je bilo samo.."
Ostao sam bez teksta. Iznenadjeno sam rekao "Ako je poslednji put onda je okej.." Nisam sebe ni slušao šta pričam. Previše dam bio zatečen.
Ubacio se naravno Tom "A šta to?"
U isto vreme ga pogledasmo i rekosmo " Ništa bitno."
U tom trenutku Ana je silazila niz stepenice i gledala nas. A posebno je gledala Eda. Javila nam se "Hej, šta ima?" a mi smo u glas rekli "Hej" i ispratili je pogledom.Ed:" Ana ne sme znati za naš dogovor!"
Ja i Tom smo klimnuli glavama iako Tomnije znao o čemu je reč..Izašla je samo u pešikiru iz kupatila i mi smo su iznenadili. Šta bi očekivao od te situacije? Ono neočekivano, sela je GOLA (samo peškir na njoj) preko puta nas i gledala nas sa nekim čudnim pogledom.
Pogledao sam Toma, očekivajući da mu u očima piše "Jebo bi te. Sad. Odmah." Ali ne. Samo je iznenadjen i pomalo postidjen. A onda, sam bacio pogled na Eda. E pa našao sam pogled koji sam tražio. U očima sammu video bol, patnju i strast i naravno "Jebo bih te. Sad. Odmah" I ja sam je tako gledao jer je jeini zaslužujem. Bar mislim.
Taman sam hteo reci o Edovom odlasku, iznenadila me je "Teo, hoceš li mi pomoći?"
Rekao sam "Oh.. naravno ali ovo sa Edom je hitnije.."
Pogledala je Eda pa u mene. "Može to sa Edom da sačeka.. Dodji."
Ustao sam i odmah odšetao za njom i naglas rekao "Momci odmah se vracamo"
Oni su otišli da jedu, a ja i ona u njenu sobu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klan D
VampirPriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...