◼🔸◼🔸◼🔸◼🔸◼🔸◼🔸◼🔸◼
"Skay želi krv.. moju krv."
Rekla je zadihano dok je dolazila sebi.
Ana je konačno progovorila
"Od kad je Skaj vampir?"Mia je kao muva bez glave krenula da priča
"Bili smo u kampu. Uživali. U jednom trenutku je zazvonio telefon.
Skaj se javio i uputio mi uplašen pogled.
Zalupio slušalicu i izašao iz kolibe. Krenula sam za njim i kad sam čula vrštanje koje je dolazilo od jezera.
Došla sam.. I videla Skaja kako leži mrtav kod obale. I videla sam nju kako je bila okrenuta ledjima. Povikala sam
"Šta si mu uradila, kujo!"
Ona se okrenula i videla sam Zloban osmeh. Rekla je "Postao je ono šta ćeš i ti!". Teo, to je bila ona! Katarina, privilegovana Ledenim Vampirima! Pretvorila je mog dečka u ču..vampira!"Ana je dobila ideju ali je znala da se to neće svideti Miji.
Teo je zagrlio Miju i gledao sa očajom Anu koja je već smislila plan.
Ani je bitno da nadje ekipu s kojom će da vlada a da bi to uradila, morala je da o tome priča sa Mijom i Teom..
Ana: Imam ideju ali ne znam da li će ti se svideti. Uglavnom Skaju ću predložiti da udje u Klan D, i nabaviću mu svežu krv..
Mia: Gde Skaj tu i ja!
Teo: Stvarno misliš da postaneš i ti vampir?
Mia: Pa ako moja životna ljubav želi mi krv piti, onda umesto da me ubije, da ja postanem i ja pa da zajedno zauvek ubijamo zajedno.
Teo: Malo je rizično, Mija.. Mogla bi da postaneš Vampir ali možda si i imuna i ostaneš mrtva?
Ana: Kako to misliš, imuna?
Teo: Tako. Neko u našoj porodici je ostao vampir a neko mrtav.
Mia: Vredi rizikovati!
Ana: Ako je to ono što želiš..
Mia: Da.. Samo Skaja u životu imam. Želim biti s njim!
Ana: Okej.
Ana je uzela nož i presekla sebi ruku. Uzela čašu i svaku kap je uhvatila, koja joj je kapljala niz ruku.. Napunila je čašu i potom polizala ostatak krvi. Rana je nekoliko trenutaka zarasla itako nestala. Mija je stajala ukočena u dnevnom boravku i čekala.
Ana joj je prišla i dal čašu. Ova je popila sve i zgrozila se.
Teo joj je prišao s ledja i polomio joj vrat.
Pala je mrtva.Svi su sedeli u dnevnom i gledali šta se dešava..
Mija se osvestila. Ustala i kad se okrenula prema njima, njene oči su bile crno crvene i bila je jako gladna.
Ana je odmah ustala i donela svežu krv Miji..Dva sata nakon nalivanja sveže krvi, Mija je bila željna vrele krvi iz vene.
Ustala je i kad je došla do vrata, u kuću je ušao Skaj. Bio je ceo krvav, a i ostatak nečije krvi se slivalo niz njegove usne. Prišla mu je i usnama popila ostatak krvi sa usne. Pogledao ju čudno a kad se dozvao sebi, i video da je ona krvoločna zver.
"Gde je ta kučka?"
Mia: "Skaj, smiri se.. Ja ..."
Skaj: "Hej, nemoj da je braniš! Mia! Nikad nisi ni pomislila da postaneš vampir!"
Ana je došla sa Teom i prekrstila ruke
"Skaj, ne krivi nikog dok ne čuješ njenu stranu priče!"Skaj: "Kučko, ti si je preobrazila! Ti si kriva.. Uništiću te!!!"
Mia: "Uništii mene! Ja sam ta.."
Skaj: "Šta? Očemuu ti pričaš!?"
Mia: "Pričam o tome da mene uništiš, ja sam kriva što sam insistirala da postanem vampir, jer ne želim daaa me ubiješ! Želim da ubijam s tobom!"
Skaj: "Ludačo, nemaš razloog daa postaješ vampir!!"
Mia: "Samo jedan, Jer.."
Skaj: "Jer šta? ..Hej, love? Šta ti je? Gubiš svest!"
Razmenio je oštre i užasnute poglede sa Anom i vratio uplašen i zapanjen pogled na Miju, jer očekivao je da to kaže što je htela..
Mia: "..volim..te.. "
I onesvestila se.Teo je prišao i podigao je u naručje i odveo u dvevnu.
Ana je prišla Skaju i zapretila
"Dovedi žrtvu ovde, Miji treba sveže krvi! Postala je Vampir jer te voli i ne želi izgubiti na bilo koji način! Budi zver! Budi muško! Moja vladavina počinje, razmisli da se pridružiš!"
Klimnuo je glavom i nestao.
Našao je nekog dečka na ulici i doveo do Mije.
Držali su ga a Mia se osvestila zbog mirisa sveže i pitke krvi i zaletela se i pribila ga uza zid i zarila svoje novorodjene očnjake. Svi su seli i gledali kako gasi žedj.Dva sata nakon sveže krvi okrenula se Mija i rekla "Ana, daj mi dva dana da popričam sa Skajem oko Klana?"
Ana je klimnula glavom i rekla "Za dva dana, kod mene i Tea, sastanak, razgovor ko nam se priključuje a ko ne.."Pokupili su se i otišli a Ana i Teo su otišao da se istušira i poveo sa sobom Anu koja se u početku bunila ali je pristala.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
Sledećii deo bićeee vruć ii seksii romantičaaan!
Kasnim, znam..
Vote, kom?
YOU ARE READING
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...