"11"

76 4 2
                                    


Došli su na par dana u Majami, ali su ostali nekoliko meseci. Ana je sa Teom otišla u njen stan. Ed je otišao da obidje imanje.

Stigla je ispred zgrade i odmah joj se vratio istinski prezir prema svom pokojnom (pojedenom) mužiću.
Rekla je Teu "ponesi nam stvari" i krenula da se penje uz stepenice.
Stigla je do njenih vrata, otključala i čim je otvorila, zapljusnuo ju je miris ustajale krvi. Smrti i prašine. Ušla je, rekla "Upadaj" I zatvorila vrata čim je Teo ušao.

"Ovde treba provetravanja!"
Rekao je dok je spuštao stvari i razgledao stan.
"Pa naravno. Nisam bila par meseci u ovom ćumezu." Rekla je i otišla u kupatilo.

Završila je sa tuširanjem i izašla iz kupatila samo u peškiru. Kad je videla besprekorno čistu sobu, samo je zablenula. Izlazivši iz kuhinje, Teo je nosio bocu vina i dve čaše i rekao "Da nazdravimo za dobar posao ovde!"
Uzela je jednu čašu do pola punu crvenim vinom i nazdravila.
Ispila malo i sela na kauč.
Teo je malo iznerviran rekao "Bilo bi lepo da se obučeš, i ako si mi savršena takva, danas slavimo. i vodim te u restoran."
Iznenadjena je ustala i skinula peškir. nastavio je "Haljina ti je u sobi.." I otišao u kupatilo sa svojim stvarima.
Otišla je u svoju sobu, i sećanja su joj se vratila ali je bila hladna. Obukla je cvenu usku haljinu do kolena i zrne lakovane štikle, i u crnu pismo tašnu stavila telefon koji je izvadila iz kofera.
Uloknala je kosu i stavila Coco Shanel parfem koji joj je kipuo lično njen bivši muž koga je pojela iz osvete.

Izašla je iz spavaće sobe i u dnevnoj sobi videla naočitog, zgodnog i lepo stilizovanog muškarca. Rekla je "Wow.. Ne prepoznajem te."
Nasmejao se i rekao "Pa Crvena damo, krenimo?"
Uzelasam ga za ruku i svoje prste isprepletala s njegovim.
Izgasivši svetlo u stanu i zaključavši vrata, pitala ga je "Ljubavi, gde me vodiš?"
Samo je rekao "Videćeš!"

Ispred zgrade ih je čekao crni Maserati. Otvorio joj je vrata suvozačevog mesta i uveo je u auto.
Brzim hodom je došao do svojih vrata, otvorio ih, seo i startovao auto. Uz škripu kuma su krenuli.
Nakon deset minuta su stigli u restoran.
Izleteo je iz auta i odmah joj otvorio vrata, izveo i prokomentarisao "Divno izgledaš" Nasmejala se i krenula.
Držao ju je za struk dok je ona gorela.
Ušli su u hol restorana. Jedan pogubljeni konobar im je prišao i rekao "Izvinjavamo se, ali nemamo mest...." Teo mu je ljutito prišao i uhvatio za gušu i rekao "Imaš dva minuta da oslobodiš sto koji sam lično rezervisao!"
Uplašeni konobar je molećivo rekao "Gos-Gospodine.. Mladi brsčni par je rekao da nema potrebe da čekamo vas.. i seli su i onda.."
Ana je bila besna i krenula ka sali za ručavanje, Teo je za njom krenuo. Pitala ga je "Koji je broj stola?"
Besno je rekao "24"

Našli su sto. I kad su videli ko se nalazi tu, postali su još besniji.
Ana: Ko ste vi?
Teo: Znam ja..
Ana: Ko su?
Teo: Moja bivša, Katarina! I njen potrčko Nejl..
Katarina: Polako dušice.. on je ipak moj..
Nejl: Muž.. U braku smo..
Ana: Fino fino.. Ajde sad ustaj!
Teo: Ahahaha u braku!? Oni su u braku! Pa varala si mw na svakom ćošku! Kako ti možeš bit..
Katarina: Alo some, ne sernjaj i gubi se odav...

Ana ju je obema rukama uhvatila sa stolice i podignula od poda i rekla "Kozo, imaš tri sekunde da napustiš objekat, inače.. "
Ana joj je videla strah u očima. Klimnula je glavom.
Kad ju je Ana spustila, pokupili su se i otišli. Čula je Anu kako priča "Videćemo se mi još!"
Al se samo nasmejala.
Ostali gosti su se uplašili i odmah pobegli.
Ana i Teo su ostali sami.
Pozvali su konobara i naručili.
Konobar je blenuo u njih.
Ana: Šta tebi nije jasno! Kako se beše zoveš?
Konobar: Kal.
Ana: Kal, Tražila sam krvavi biftek u sosu od krvi, sveže krvi!
Teo: Dve porcije za 10 minuta lili te neće biti..i za to vreme krvavo vino..
Kal: Odmah..

Posle tri sekunde se pojavio sa vinom i čašama. Servirao i nasuo, a potom nestao.
Ovoje su nasdravili i popili gutljaj.
Teo: Volim te..
Ana: I ja tebe..
Teo: Najviše..
Ana: Znam..
Teo: Priredio sam ti ne tako lep početak..
Ana: Šššš.. Počelo je sad. I savršeno je. Trebala mi je romantika.. To me uvek digne..

I ako nisi moja krv, moja duša si

Teo: Divna pesma, da li si za ples?
Ana: Sa zadovoljstvom..

Ustali su. Njene ruke oko njegovog vrata. A njegove oko njenog struka.
Plesali su uz divnu emorivnu pesmu. Gledali su se u oči i ćutali.

Bićeš neko moj, moja dobra vest. Jedanaest.

Po završetku pesme su spojili usne.

Konobar je posle nekog vremena doneo dve porcije krvavog bifteka u umaku od krvi
Pričali su, smejali se i slasno jeli.
Kad su završili platili su i otišli do automobila.
Ušli i brzo se zaputili u stan.
A kad su ušli u stan. Odmah su seli na dvosed i smejali se.
Svo vreme su se smejali.

Klan DWhere stories live. Discover now