U Aninom stanu se dešavala prava mala havarija romantike.
Teo je lagano odvukao Anu ispred ogledala u kupatilu.
Stajao je iza nje, zagrio je oko struka i ostavio mali poljubac na ramenu i vratu."Koliko si zapravo lepa kad se buniš! Volim te, jer si dominacija u svakom osećaju. I imaš stav dominantne vampirice koja će vladati ovim univerzumom! Volim te!"
Ana je okrenula, gledala ga sa iskricama u očima i rekla"Volim i ja tebe jer si muškarac koji mi je oduvek bio potreban u životu. Imaš stav. Volim te jer moj si."
Strast je prokuljala krvotokom i ona se bacila na njega, nogama ga je zagrlila oko struka a rukama oko vrata dok mu je pružala poljubce ljubavi i strasti.
Šake je stavio na njenu savršenu guzu i izleteo iz kupatila u sobu, sve sa njom, legao je na ledja i gledao je u oči. Rekao joj je "Grizi me, pij moju krv, a onda glad začini orgazmom!"
Ana je odlično znala šta da radi. Svoje očnjake je izbacila, oči su joj bile jarko crvene a žedj je buktala.
On se opustio i prepustio.
Grizla mu je vrat, grudi, torzo, butine, pila krv, lizala, utolivši žedj, dva puta je protrljala svoje medjunožje i osetila stenu ispod sebe..Kada je ušao u nju, oči su joj zasvetlele. Osetila se moćno.
Nakon dugog i jakog seksa, znojavi i lepljivi su zaspali jedno na drugom. Ujutru kad su se probudili odmah su se istuširali, zajedno, a Ana je brzo otišla u kuhinju da spremi doručak.
Rekla je dovoljno glasno da je čuje"Teo, molim te obuci se lepo, očekujemo ekipuu uskor..."
bacila je pogled na već lepo obučenog, savršenog i prezgodnog dečka koji je već bio spreman.Poslužila mu je svežu životinjsku krv i nestala.
Obukla je standardno farmerke i duks i spremila stvari brzinom svetlosti.Iznela je kofere i sela pored Tea.
Rekla je nekako sumljičavo, više zabrinuto"Teo, šta ako odluče da se ne pridruže mom klanu!? Šta ako odluče da žive samačkim životom?"
Teo je fiksirao pogled i ozbiljno ali sa brigom rekao
"Ana, ne brini, dala si im izbor a i ko je toliko lud da ne prihvatii tvoj predlog. Sve će biti u redu.. "
i poljubio je.
Tek što je odvojio njegove usne od njenih, začulo se zvono na vratima, nasmejala se i odmah došla do vrata.
Kada je otvorila, ugledala je odlučna lica i odmah se pomerila da udju..
Mia i Skaj su ušli i odlučno rekli
"Spremni smo da vam se pridružimo!"Ana je odmah donela žrtvenu krv i sipala u male čaše.
Nazdravili su a potom im se zahvalila"Hvala vam što ste baš tako odlučili. Dobro mi došli u klan D, moj prijatelji, saradnici, saveznici!"
Trenutak nakon exiranja sveže krvi, zvono se opet oglasilo.
Ana je opet otvorila i Marti i Kal su ušli.Kada su seli, rekli su
"I mi se priključujemo Klanu D."
Ana je bila presrećna. Pružila im je čaše sa svežom krvlju i nazdravila uz isti govor
"Dobro mi došli i vi!"
Nakon neformalnog razgovora Ana je odlučila da saopšti plan i da objasni, za šta se tačno bore.
Uzela je poseban papir iz jedne, jako stare knjige i sela za sto, otvorila papir i rekla"Ovako stoje stvari. Ovo je moj plan i moja misija koja je od sad, naš plan i naša misija. A ovo je plan: pod jedan, naša lokacija Klan-a D je Francuska.
Dvorac bivšeg Lorda i moj budući dvorac.
Pod dva, ostvariti dominaciju celoj Evropi. Počev od francuske i doći do ledenih vampira i sve ih ubiti, a pošto više nisam sama, vi ćete mi u tome pomoći.Zajedno sa vama, ćemo osvojiti sve planove i naš klan D će dominirati ovim carstvom,.
Poslednja stavka je ostvariti kontakt sa visoko dominantnim vampirima koji su originalni vampiri i stupiti u kontakt sa braćom, koji će nas iz ove sfere prebaciti.To je to! Pakujte se, ako već niste polazimo za sat vremena i hvala vam još jednom što ste ovde i što ste deo naše dominantnog Plana!"
Nakon sat vremena, spakovani krenuli su na privatni avion Aninog oca.
Zauzeli mesta i krenuli za Francusku.
U toku leta zajebavali su se, pričali.
Ana im je objasnila ko će ih sačekati ispred dvorca, da je tu bivši Lord, Tom, ali nije znala da će ih čekati još neko.
Za to vreme dok su leteli ka Francuskoj u dvorcu se dešavala prava mala havarija i to sa Tomom.Tom je imao malu nezgodu, kod jednog obližnjeg naselja.
Kada se osvestio, našao se u jednom pomalo čudnom selu kog se ne seća da je ikada video.
Pored njega sedela je plavokosa mala indijanka sa crvenim očima i pravila čaj za njega.
Otvorio je oči još jednom i shvatio da ipak ne sanja. Kada su ga crvene oči pogledale, nije se uplašio.Lice zadivio i krenuo da pita: "Gde sam ja!? šta ja radim ovde!?"
ali ona ga je sustigla i odmah mu odgovorila na pitanje koje nije ni postavio:"Ja sam Melani, na indijanskom lekovita biljka i odvukla sam te ovde od vukodlaka Žaka, koji te je napao usred tvog lova! Videla sam da te je udario u glavu i da si pao u nesvest. On je uzeo nešto što tebi verovatno pripada i otišao.
Ja sam došla, pogledala da nisi slucajno mrtav ali kada sam osetila tu energiju i tu auru, znala sam da si vampir i da mogu da ti pomognem.
Otvorila sam portal, moje tajno mesto i odmah te donela ovde, gde si sad."Tom ju je gledao sa divljenjem, te crvene oči, belu kosu, taman put.
Imala je pravi indijski nož sa kojim je sekla biljku.
Sedela je indijanskom položaju i ozbiljno ga gledala, a onda je shvatio da i pomenula da je taj Žak nešto njemu uzeo.
Potražio je po džepovima i osetio.
Žak je uzeo poseban nož, koji ga može ubiti na poseban način, kako to vukodlaci rade vampirima!
YOU ARE READING
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...