Nije prošlo ni dva dana, Mia je već zvonila na vratima.
Teo je mamuran otvorio vrata i ona je kao furija uletela u stan i rekla
"Gde je ta Ana!?"
Teo već razbudjen reče
"Šta će ti ona?"
Ana je izašla iz kuhinje krvavih usta i ruku i zapitala
"Šta se dešava?"Mia; A ti si ta kučka koja mi je otela brata!
Teo: Niko nikog nije oteo!
Mia: Ti ćuti, na svaku brinetu padneš💯!
Ana: Ja sam ta!
Mia: Uh nisi kao Katarina, ona bi me vać davila! Mia, drago ti je..
Ana: Znači ti si Mia. Nikad čula.
Mia: Slušajj ti kozo...
Ana: Teo moilm te objasni sestri da nemam živaca da se svadjam.
Teo: Mia, što si došla?
Mia: Da vam kažem da je Katarina moja odgovornost i da ne smete da je ubijete jer je jedini izvor..
Teo: Izvor? U šta je sad upetljana debilka?
Mia: Skriveni Klan Ledenih Vampira! Oni su zli, oholi, podli, uobraženi vampiri. Žive u hladnim krajevima i ubijaju sve pred sobom. Samo se takvi radjaju, ne možeš postati Ledeni, Moraš se roditi!!
Teo: A kakve veze ima Katarina sa Njima?
Mia: Pa zavetovala se njima da će ubiti sve one koje je ikad volela ili voli da bi postala Ledeni Vampir. Ali oni znaju da ne možee postati. Samo je koriste. Ona to ne zna jer im veruje.
Ana: Gde su poslednji put vidjeni?
Mia: Priča se da imaju središte u Rusiji. Ali niko ne zna kako tačno izgledaju.
Ana: Ruski Vampiri?
Teo: Možda. Okej Mia, Zbog ovog što si rekla, nećemo se svetiti. Želimo da pomognemo!
Mia: Hvala, braco! Možete, ali malo sutra! Ja sam ta koja je traži..
Ana: Pomoći ćemo!
Samo nam reci šta da radimo!Mia: Okej! Bude li neko nastradao, ubicu ga!
❇ ❇ ❇
Mia je svoju magičnu mapu postavila na sred stola.
"Ova zelena tačkica znači da se trenutno tu nalaze. Ova žuta da su predhodno bili."
Svi su gledali u tu tačku i tražili nešto..
"Ahaa! Evo! Sibir!" povikala je..Ana: Trebaju nam vampiri suborci koji ce u toj borbi dokazati da su vrednim mog Klana! Pre nego što odemo, moramo..
Teo: Slažem se. Mia, raskomoti se i čekaj nas!
Mia: Kako se usudjuješ da vodiš moj posao...
Nije ni završila rečenicu, oni su otišli i zaključali vrata.
❇ ❇ ❇
Išli su nekom sporednom ulicom i pričali o tome koliko im je vremena preostalo
"Zar neshvataš!? Treba nam...""Kako se samo usudjuješ da me prevariš!" Čulo se iz sporedne male, mračne uličice.
Uplašeni izgleda muški glas je odgovorio "To su laži! Ljubavi! Nisam ja..."
Besan muški glas je rekao "A šta je ovo? Slike.. S ženom!"Ana je prošaputala "Koji.. Ajde da vidimo šta se dešava?"
Kada su im malo prišli, muškarac, izrazito mršav se okrenuo. Imao je crvene oči i očnjake koji su spremni da se zariju u živo sočno meso ispunjeno krvlju.
"Ko je to?" izgorovuo je
Ani je bio taj glas tako poznat kao da ga je ne davno čula.
To je bio onaj konobar.
Sevnula je crvenim očima da mu da do znanja da je on jedna od njih."Kal? Šta ti radiš ovde? Ti si.." Dreknula je iznenadjeno.
"Crvena Dama? Ja.. Hm.."
U tom trenutku se javio drugi za sad prestravljen muškarac..
"Ti znaš ovu devojku!? A mene osudjuješ da sam te prevario!"
Ana je bila šokirana kao i Teo koji je sve ovo nemo posmatrao.
Kal je okrenuo glavu i rekao kroz zube "Marti.. Ja radim u elitnom restoranu i većina mušterija i gostiju su žene! Ali ne idem okolo i spvam s njima pored tebe!"
Ana je bila zabezeknuta.
Te plave oči, punije usnice, smedja kosa, izvajano telo, oličenje muškosti je GEJ!?Progovorila je iseckano i veoma iznenadjeno "Vi ...vi ste..zajedno?"
Kal je onako kao da govori hiljaditi put odgovorio "Da.. da.. Gej smo. Da zajedno smo. Da volimo se.. Da ja sam čistokrvni vampir od rodjenja i da.. Marti to nije znao..."
Martin je postao još uplašeniji.
Kal je nastavio "Želim da Marti postane vampir i da ..."
Martin je bio prestravljen.
"Ja.. Ja..Da li si me pitao šta ja želim? Nekad..."Kal je drsko rekao "Ako me voliš..Učinićeš to!"
Martin je već odlučio jer ne želi da izgubi jedinu osobu koja ga razume i voli pa je rekao "Želim. Jer te VOLIM!"
Ana je prišla Martinu i ugrizla ga za vrat. Kal je prišao i ugrizao ga da drugu stranu vrata.
Marti je stajao na nogama ukopan. Sve ga je bolelo a onda mu pade mrak na oči. Ana je odmah reagovala i ubila ga tako da se vratio svestan svega. I svega se setio. I prihvstivši činienicu da nema nazad, prišao Kalu i poljudio ga.
Ana je uradila jednu veliku stvar."Da li želite da se pridružite mom klanu vampira?" Pitala je iskreno i očekivala odgovor.
"Da li smemo da ja i on porazgovaramo i javimo ti!?"
Rekao je odlučno Kal."Naravno. Imate dan. Martin, Teo i ja sutra uveče dolazimo kod tebe u restoran na večeru i tad ćeš mi reći odluku!"
Klimnuo je glavom i zagrljen krenuo iz slepe ulice.
Do te večere imali smo dovoljno vremena da porazgovaramo sa Miom.
Otišli smo po kafu za poneti i krenuli ka stanu.
Kad smo ušli u stan, zateklismo Miu kako spava.
Pa smo i mi otišli da legnemo.🌟🌟🌟
Kal P.O.V
Stigao sam kući sa Martijem. Umorniji nikad nisam bio.
Marti je odmah legao da spava.
Ja sam otišao pod tuš i uz toplu vodu razmišljao.
Sabrao misli. Martija volim. I sve bih dao bude srecan. Ali sam ga ovaj put ucenio i primorao da postane vanpir.
Da li sam doneo ispravnu odluku?Razmišljao sam dosta o tome onda mi je pao na pamet Marti i njegova vrela krv. To mi je uzbudilo. Jako sam se napalio. Želeo sam ga.
A onda sam pomislio da Martinu treba odmor i da bi ga tek iscrpeo.
Pa sam samo izrkao da se ispraznim. To mi je prijalo.
Izašao sam iz kupatila, nag i ušao u sobu.Marti je bio budan. Oči su mu se crvenile i izgledao je gladno.
Vampirsko gladan.🔽🔽🔽🔽
VOTE! 🌟
KOMENT 📝
Kako vam se svidja novi part?
🔼🔼🔼🔼
YOU ARE READING
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...