Prvi Zadatak.

128 9 0
                                    

                   Prvi zadatak.

Autor:

Odmah je krenula. Sa Edom je bilo mnogo lakše, ali kad bi išla sa Teom, to bi joj bilo idealno da počne neku konverzaciju. Ed je video njen pogled razočaranja prema Edu i onaj  hoću-s-teom-na-zadatak pogled prema Teu i Lordu.

Ali ništa nije rekao. Jer nije njegovo da se pita. Ali je nekako je tišinu prekinuo "Kako se zove Lord?"
Okrete se prema njemu i izvi obrvu "Pa Lord, valjda!"
A on nastavi da je ispituje "Koje boje su Teu oči?"
O da. Krenuo je da zabada nos u njene stvari. Ali zar za to ne služe najbolji prijatelji. Da su tu da sve znaju i kažu svoje kritike.
Iz razmišljanja o Teu, prekide je Ed s njegovim pitanjem o Teu.
Približili su se skrovištu i ona se okrete "Plave! Divno svetlo plave! Ede šta nije u redu?"
Nastavila je ka plenu dok je on slegao ramenima i rakao "Pa pitam. Aj što su mu plave oči nego taj glas.." u nameri da izvuče nešto jer je očigledno da Ana ne želi da mu otvoreno kaže šta se dešava..
Bila je ljuta ali ćutala je. Znala je šta pokušava, ali je bila uporna da mu ne kaže.
Nastavio je.. "Ana, onaj ožiljak što ima na vratu.. Baš je.."
Odmah ga je prekinula. Pukao joj je živac. Kako on ne može da shvati da ako nešto ne želi u nekom trenutku da deli s njim  mora to poštovati! Al ako je tako uporan onda mu je uspelo.
Oči su buktale crvenom bojom. Zubi su se pojavili za sekundu, jer pored toga što je bila besna, bila je i gladna.
"Glas. On ima najsavršeniji glas. Koji ti nikad nećeš imati!!! Taj ožiljak je verovatno iz neke borbe, mi to ne znamo! Ne znamo kroz šta je sve prošao.. Ne znamo kakva osećanja ima prema tom ožiljku. Ali znam da je prezgodan s tim ožiljkom. Prestani više da se trpaš kad te niko ne zove!!"
Izbacila je sve iz sebe.
On je samo ćutao. I gledao je.
Ljuta kao razjareni bik prišla mu je i kroz zube rekla "Nemoj nikada da si me ovako smarao! Kada budem imala potrebu da ti se jadam, i pričam ti, priča ću."
Zatim se okrenula i navalila kao pregladneli vuk, na plen.

Kada je završila svoju ne tako u kišnu misiju. Okrenula se prema njemu, ali posle utoljene zverske gladi, ljudskost joj se vratila. Htela je da kaže "Moronu." Ali mu je rekla "Hajdemo odavde!"

Dok su išli do zamka, nisu progovorili ni reč...

Klan DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora