"Želim da je ubijem!"
Prosiktao je kroz zube i ustao sa troseda.
Nasuo je burbon i popio gutljaj.Stajao je kraj prozora, desnu ruku je držao u džepu od pantalona.
"Ubiću ih. Dosta mi je život uništavala! Dosta je bilo!"
Prišla mu je i zagrlila ga oko struka "Ubićemo ih zajedno! Niko ne sme to da radi mom voljenom vampiru!"
Okrenuo se i pogledao ju je u oči.
Imala je divne oči boje moskrog peska."Obećevaš?" — Pitao ju je sa puno nade..
"Obećevam!" — Rekla mu je.Spustio je njegovo čelo na njeno, zatvorio oči i spojio njegove usne s njenim. Uzvratila mu je strastan poljubac.
Kad je odvojila usne, podigla je šake ,koje su do tad bile spuštene, i postavila ih na njegova prsa.
Lagano je otkopčavala njegovu košunju i tiho mu pričala"Treba nam Armija. Vampiri. Klan D će uskoro zaživeti i zavladati Amerikom a potom i Evropom. Uništićemo neprijatelje. Toliko planova imam.. Ali za sada ćemo se malo zabaviti.."
Polako mu je uzela čašu iz ruke i pogurala ka trosedu. Seo je i samo gledao. "Gledaj i uživaj!"
Rekla je i malo se odaljila od njega i polako se skidala samo za njega. Njegove oči pune požude su parale njeno već nago telo jer joj je haljina lagano skliznula sa tela. Ostala je u belim čipkastim tangama i brusu. Prišla mu je lagano i opkoračila ga.
Mazio joj je guzove i kukove i šapnuo "Ovo je nešto novo? Jako si dobra.." i ostavio strasan poljubac na njenim usnama. Osećala je njegovu erekciju pa je malo i promešala.. Nasmejao se na to i rekao "Napij se moje krvi.."
Nasmejala se i prepustila.
Ustao je sa sve njom u naručju. Obgrlila ga je nogama oko struka i rukama oko vrata. Odneo ju je u u sobu i postavio na krevet. Ležala je na ledjima i uvijala se. Skinuo se do gole kože. Bio je dignut.
Bila je spremna za njega.
Ležala je na ledjima i raširila noge. Izvio se nad njom i krenuo je ljubiti. Osetio je da diše duboko.. "Molim te.."
Nabio joj je do kraja. Jauknula je a potom je krenuo jos i brže da se izvija i krece. Očnjake je pustio i dok je bio u njoj punom veličinom, u svoj toj požudi i euforiji je zario zube u njen vrat.. Jauknula je od zadovoljstva.Kada se napio njene krvi i prestao da je pije, izdigao se iznad nje i video da joj polako postepeno rana zacelila.
Izašao je iz nje i rekao "Sad je na rebe red. Tvojaa krv je preukusna.."
Pomakla se on je legao na sred kreveta.
Ustala je i došla do komode gde je držala seks igračke. Uzela dva kanapa i došla prvo s jedne strane kreveta pa sa druge i zavezala mu ruke..
Došla mu je izmedju noguu.i uzela ga u ruke. Jezikom mu je prešla preko korena uda do glavića. Teo se stresao od užitka..
Pridigla se i polako spustila na njega. Nabila se do kraja a potom je krenula u ritmu.
Ljubav, požuda, žudnja, glad, sve joj se mešalo.
Krenula je brzim ritmom a kad joj je rekao "Blizu sam" Sagla se i posle sočnog poljubca izbacila je očnjake i zarila ih u njegov vrat u trenutku kad je masovno svršavao u nju i ona..
Nakon njenog gašenja žedji ustala je i odvezala ga.
"Tvoja krv je vrela i preukusna.."
i otišla u kupatilo.Namestio je krevet i namestio se. Gola je došla do ormara i iz njega izvadila crnu čipkastu bejbi dol spavaćicu i smestila se kod njega.
"Dobro jutroo" rekao je promuklo, grlio je oko struka dok su ležali na boku.
Teo je dremao i mirisao njenu kosu dok je ona duboko bila u snu.
"Idem da ti spremim doručak.. a ti se polako budi!"
Ustao je lagano i odmah otišao u kupatilo pod tuš.
Imao je jutarnju erekciju ali je to suzbio jer nije hteo da budi Anu.Istuširao se na brzaka. Obavio higijenu i obukao belu majicu i crnu trenerku i otišao u kuhinju da vidi šta ima.
Zvrrr..
Zazvoni telefon, Teo se trže iz misli i potegnu za telefonom..Teo: "Halo?"
Tom: "E brate?"
Teo: "E šta se radi?"
Tom; "Moramo da razgovaramo!"
Teo: "O čemu? Šta se desilo?"
Tom: "Naša sestra je došla.."
Teo: "Mia? Šta se desiloo!?"
Tom: "Kaže da je videla neke ozloglašene vampire da pričaju o našoj Ani i tebi da ste bili u nekom restoranu i pokačili se sa njihovima. Šuška se o krvoločnoj osveti, šta ste do djavola radili?"
Teo: "Koji kurac osveta! Ja nju trebam da ubijem jer je kučka!"
Tom: "Koga? Anu?"
Teo: "Ne.. već Katarinu!"
Tom: "Katarina je tom Klanu A?"
Teo: "Da!"Iz sobe odjeknu "Šta se desiloo?"
Teo: "E moram da idem.. Hvala ti brate! Pozdravi Miju i reci joj da ću srediti" I prekide vezu..
Ana: "Šta je bilo? Jel to bio Tom?"
Teo: "Da. Katarinin klan bruji o osveti jer smo im pretili sinoć, moja sestra je čula.."
Ana: "Tvoja sestra?"
Teo: "Da, Mia. Vampirica je ali i Fbi Agent!"
Ana: "Zašto mi nisi pričao o njoj?"
Teo: "Zato jer ... Ma nije bitno.. Ovo za osvetu smo već imali u planu! Kafa?"
Ana: "Dobro. Može kafa!"
Tog dana su uživali. Teo je spremio ručak. Ček joj je i kolače napravio.
Sve je bilo savršeno mirno.❇ ❇ ❇
"Neće se niko nikom svetiti dok sam ja živa!!!" Mia je urlala na Toma.
"Dobro.. Nemoj da urlaš!"Mia je bila temperamentna osoba. Mogla je da ubije nekog ako je samo malo isprovocira.
Iako im je polu sestra, voli ih kao rodjene i ne želi ih izlagati opasnosti.
Mia ima prirodno Crno-Crvenu kosu. I braon oči, koje su često crveno crne. Mia ima Dečka 5 godina. I on je vampir. David. A zovu ga sky.
Mia živi i radi u L.A.Mia: "Ubiću ga! I šta ti je još rekao?"
Tom: "Osvetiće se! Ali Mia! To je njegova stvar! Ta ludača..."
Mia: "Ta Ludača je moja odgovornost!"
Tom: "Od kad to?"
Mia: "Od kad je pobegla iz kaveza! Imala sam je! Imala i izgubila! Ona mi je potrebna da bih našla Skriveni Klan Ledenih. A ako je Teo ubije.. to se neće ostvariti..Zato mi je potrebna živa!!"
Juri do telefona i piše poruku:
Mia: Teo! Pre nego što se osvetiš, moramo da razgovaramo! :)
Teo: Mia, jel nešto hitno!?
Mia: Najhitnija je situacija! Gde si, da dodjem?
Teo: Majami. Poslaću ti lokaciju!
Mia: Važi. Dolazim.👇👇👇
VOTE ★ ✔
KOM 💬✔
☝☝☝Voli vas Skupljač! ❤👈
VOUS LISEZ
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...