GONE SEXUAL!
Tom POV
Svi smo bili u Teovoj sobi. Ana je bila neraspoložena, ali se nije odvajala od Tea. Morao sam da joj kažem. Mislim da bi crk'o, da joj nisam rekao..
Tom:" Ana možeš na minut da izadješ?"
Ana:" Što?"
Tom:" Da mi pomogneš oko zavoja."
Ana:"Okej."Ustala je sa kraveta i polako izašla iz sobe, a za njom i ja.
Otišli smo do ostave i tu počeli razgovor pun emocija..Tom:" Značiš mu.."
Ana:" Kako ti to znaš?"
Tom:"Znam. Proteklih mesec dana, kad smo on i ja sami, često priča o tebi u prošlom vremenu...
Ana:" U Prošlom? Šta?"
Tom:" Opisuje često prvi susret. Opisuje poljubac. I kako te sanja da mu pričaš nešto.. "
Ana:"Opsednut je sa mnom koliko i ja s njim."
Tom;"Tačno. Ali vaši odnosi su na minimumu u proteklih mesec dana, do sad kad je povredjen.."
Ana:" Da.. Tačno..
Tom:" Samo ti možeš da popraviš odnos. Samo slušaj srce.."
Ana:" Ja. Baš ja. I niko drugi. Jer ja sam kriva.. Ja i moj inat. "
Tom:"Pokušaj. On je čak hteo da ti dokaže da si mu bitna.."
Ana:" Da dokaže ljubav?"
Tom:" On je hteo da se bori protiv jednog vuka. Ali su ga sačakali još četrnaest pegladnelih.. "
Ana:" Ugrozio je sve da bi meni nešto dokazao.."Gorela je od besa. Ali i od neke emocije koje ne može opisati.
Izletela je iz prostorije sa zavoima i otišla kod njega..* * *
Autor POVUletela je u njegovu sobu. Emocije su same izlazile.
Bila je ljuta zbog njegove greške.
Bila je besna zbog dokazivanja.
Bila je iznervirana jer on je rizikovao.
Njene oči su njega volele zbog toga još više.
Njene uši su vapile za njegovim glasom.
Njene ruke danima trne jer nisu u svom prirodnom ležištu, a to su njegove šake.
Njene usne žele njegove.
Oči pune suza su dokazale da je povredjena a i ponosna jer je muškarac kakvog je ikad želela.
Reči su same izlazile. A i nije ih zaustavila. Nije ni želela. Samo je pričala. Nije čak ni primetila da se probudio. A ni on nije želeo da je prekida. Samo je slušao. I ćutao.
"Boli me svaki deo tela kad te vidim takvog. Ed mi je najbolji prijatelj. Probali smo zabranjeno voće, i to je kratko trajalo jer sam srela tebe. Ja njega volim kao prijatelja. I uvek sam ga gledala kao prijatelja. Ali on mene.. gleda i gledao je kao žensko biće, seksualnu napravu s emocijama. Prvi put kad sam s njim imala seks, osecala sam da nije to to. Ali seks bez emocije je samo zabava. Mene zanima seks za emocijom. Ljubav i strast.
On mene voli kao devojku. Ali i shvata da ja njega ne gledam na takav način. Jednostavno je, ED je BFF a TI si LFL (Love for life)
Poslednji put je bilo pre mesec dana. Onaj dan. Otišao si pre nego što smo ja i on razgovarali. Rekli smo jedno drugom da se nikad više nećemo upuštati u takve stvari. I da je za nas samo prijateljstvo.
I da, U pravu si za sve što si rekao. Ja sam Idiot. Uvek zakompilkujem. Ja sam bre glupača što ti nisam rekla ranije.. Da nije mene, tebi se ovo nikad ne bi desilo.."Odslušao je njeno jadanje. A onda na poslednje reči njenog govora je i on progovorio "Ne! Ja khm.. ja sam kriv. Kreten sam ide u zabranjeni deo šume. Nisam to hteo da uradim ne bar tako"
Raskolačila je oči, i skočila mu u zagrljaj. Malo je jauknuo a onda se izmakla..
Ana:" Izvini. Jel sam te povredila?"
Teo:'"Nisi.. "
Ana:" Od kad si budan?"
Teo:" Od početka tvog govora.. Nisam hteo ds te prekidam. I želeo sam da čujem. Hvala ti jer si mi se otvorila na takav nečin."
Ana:" Uvidela sam da sam debil koji se inati. Od sad uvek iskreno. I odmah."
Teo:" Drago mi je da si bila uz mene svaki sekund.."
Ana:" To je najmanje što mogu ds učinim... ljubavi.."
Teo:" Ti si svetlo. Moje svetlo."Osmehnuo joj se. U tom trenutku su uleteli Tom i Lord.
Lord:" Čujemo li mi to pomirenje?"
Tom:" Čujem li ja to neki seks na vidiku?"
Lord:"Tome, Ućuti vište s tim seksom. Čim je budan znači da se oporavlja."
Teo:"Hvala što brinete..Lorde, vaš lek deluje.."❤ ❤ ❤
Sutradan. Teo se oporavio, rane su mu zarasle ali se malo prenemagao i pravio kao da ga još nije prošlo.
Ana je obletala oko njega.
A kad mu se konačno stvorila prilika, Anu je uhvatio za ruku i rekao da ode da zaključa sobu, što je i uradila.
Opet je sela na krevet.
Ovaj put je ustao u sedeći položaj, zahrlio je i prebacio pored sebe, tako da su joj noge bile preko njega, ležala je na krevetu iznenadjena ali je znala šta je čeka. Želela je to. Nije se bunila.
Spustio je lagani poljubac na njen vrat i osetio je kako drgti od uzbudjenja. Znao je tačno šta ona želi. Polako je ljubio i skidao u isto vreme. Bila je gola i jako vlažna.
Lažala je na ledjima i uzdisala.
Ljubio je stomak pa prepone, onda joj je podigao noge, i ubacio jedan prst u vaginu koja je i tekako bila vlažna.
Uzdisala je i grčila se napeto.
Izvadio je prst. A zatim je iz trenerke izvadio već čvrst ud.
Privukao ju je sebi, tako u ležrćem položaju, nemestijo ud na ulaz i pitao je "Spremna?"
Klimnula je glavom.
Ušao je polako. Ona je jauknula.
Potom je pravio brži tempo. Nokte je zarila u njegova ledja. I svršila nekoliko puta.
Izašao je iz nje i legao na ledja, Očekivavši da će ga zajahati prvo, ali ona je kleknula ispred uda. Uzela je u obe ruke i opet je bio prevelik. Ali njoj taman. Stavila je u usta glavić i sisala ga tako snažno da je Teo osetio da će svršiti svaki čas, ali nije..
Ustala je i sela na njega.
Namestila je Ud da udje ceo.
Teo joj je masirao grudi dok se ona nabijala na ud sve bržim tempom.
Svršila je nekoliko puta. On je to osetio. Želeo je i još, i još, i još..
Ali i on se bližio vrhuncu. Kad je usporila tempo, sagla se i dok je još bila na njemu, počela je da ga ljubi. On joj je rašisrio malo guzove i počeo ja brzo se nabija u njenu vrelu, vlažnu vaginu.
Osetio je da će svršiti, pa je izvadio i svršio na njenoj guzi.
Znojavi i vreli, legli su jedno pored drugog i ćutali.
ona je samo rekla "Volim te"
YOU ARE READING
Klan D
VampirePriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...