Lord ima čuvare?

136 9 0
                                    

Ušli su u glavnu dvoranu. Videla je da dva izuzetno prejedena žuva mrtvaca. Jedan spava na tronu od ljudskih lobanja. Drugi na podu. Izgledaju mrtvo. Ana se prodrala da je i Ed poskočio i povukao se za uvo .
"Alo! Jel ste živi"
Oni su poskočili kao opareni. I jedina misao im je bila lordova naredba "Ako čovek udje u ovaj zamak, ubijte ga i podedite. Ako taj čovek ima crvene oči i vampirske zobe, preduzmite sve da me probudi iz tamnog sna."
Krenuli su na Anu. Ali je ona kao iz topa upalila svoje crvene oči i tako im nagovestila da nema potrebe za bilo kakvim ubistvom. Ed je takodje to uradio. Njemu su bile svetlo crvene oči dok je Ana imala žarko crvene oči.
Odmah su prepoznali i predstavili se.
Prvi koji je bio obučen u crnu majicu i crne farmerke se predstavio "Tebe čekamo. Ja sam Tom a ovaj umrljani od jela je Teo, moj brat."
Nasmejali su se na reč "Umrljani"
Ana se predstavila i predstavila Eda a onda se i zagledala u Tea. Bio je jebeno prezgodan. Plavih očiju. Volela je plave oči. Ed je video da Ana bulji u Tea. A i Tom nije loš u Aninim očima. Teo se razlikovao jer imao je nekoliko tetovaža i ožiljak na vratu. Ed se zakašljao i nagovestio da su došli zbog važne misije. Ana se usresredila. Pogledala je Toma i rekla "Lord? Došli smo da ga probudimo. Ja sam vampir ali ne pravi. Imam crvene oči i pojem krv ali starim. A ja ne želim da starim. " Tom je klimno glavom "Pratite me. Samo Ana."
Ana je krenula, nakon što je rekla Edu da je sačeka. Otišli su vampirskom brzinom do podruma.
"Kada čuje tvoj glas, zna će ko si. A potom ćeš morati da ga ubediš nekako da si vampir. Tvoje poreklo i ostalo. Jasno?" Rekao je Tom a potom i otišao. Klimnula je glavom i okrenula se prema vratima. Progutala knedlu i gurnula vrata.
Prašina se digla. A potom i polako spustila. Ušla je. Podrum je  bio ogroman. Sadržao je jedan srakleni sanduk u kome se tačno videlo telo. To je bio lord. Imao je crnu kosu i bradu. Bio je obučen u odelo iz srednjeg veka i imao je kraljevski ogrtač crvene boje. na staklu je pisalo nekim znacima. Ana je znala da su joj sad crvene oči potrebne.

U mrklom mraku samo su se crvene oči veidele.
Pročitala je natpis "Ako si ti poslednji moj potomak-naslednik dodirni dlanom obelezeno mesto."

I tako je i uradila. Stakleni poklopac se otvorio. I sad je bilo pitanje kako ga probuditi..
Prišla je polako i počela da priča svoj život i život njene majke.
"Došla sam iz daleka. Iz Amerike, ovde u Francusku, lorde. Saznala sam za tebe preko moje porodične loze. Ti si moj predak. Stvoritelj vamlira. Ja sam polu vampir, Otac mi je bio čovek. Majka mi je bila vampir. Otac mi je rekao da je umrla na porodjaju. A ja sam saznala da me je lagao..."
Zastala je .. ali se ništa nije dešavalo. I dalje je mirno disao.
Nastabila je "Oprostila sam mu ocu. Ali sam saznala da moja majka je pobegla da bi vladala nekom regijom vamapira. Poslednji put sam krvnički ubila svog muža jer me je lagao. A kad sam saznala da sam polu vmapir odlučila sam se da tebe potražim. Ja pijem krv i imam crvene oči. Ali sam smrtna. Verujem da, ti kao moj predak. Moj lord bi mogao da mi pomogneš..."
I dalje se ništa nije dešavalo.
Okrenula se i krenula da izadje iz prostorije.. ali..

Klan DWo Geschichten leben. Entdecke jetzt