Svadja.

141 7 0
                                    

Ustao je i vreme je za pozdrav.
Okrenuo se prema Ani i zagrlio ju je. A onda se i rukovao sa Lordom, Tomom i Teom.. Okrenuo se i izašao iz zamka. Teo i Ana su ostali u dnevnoj i pogledali se. Definitivno su morali da razgovaraju. Budu iskreni. A Lord i Tom su izašli na balkon.

Pala je noć. Teo je pokucao na Anina vrata i progovorio "An.. hej.."
Ušao je, a ona je sedela na krevetu i čitala neko pismo. Progovorila je "Onu noć kad sam bila sa Edom, ti.. sve si čuo?"

Nasmejao se nesigurno i krenuo da kaže "Ha.. otkud ti to?"
Ana:" Priznaj! Zašto si to uradio?"
Teo vec ozbiljan "Prvo, bio sam u prolazu, drugo objasni mi zašto si ti to uradila? Zar ti nisi zaljubljena u mene? Mislim da sam ja taj koji treba biti ljut!"

Ana:" Ti ljut? au šta mi napriča! Ko si ti da se ja tebi pravdaaam! A? Ti si taj koji je prisluškivao!"
Teo:" Ja sam ljut! Prisilio te je na seks! Iskoristio! To si mu dozvolila!"
Ana:" Ne znaš celu priču! Kako možeš da sudiš na osnovu početka jedne noći! Ti ni ne znaš šta se desilo kasnije!"
Teo:" Šta se to desilo posle onog virštanja "AHHHHH" ? ha?"
Ana:" Zašto bi ja tebi uopšte to rekla? Ti si samoo.. Samo.."
Teo:" Kaži mi. Šta sam propustio?"
Ana:" Propustio si.. Ali nije me briga! Ionako je bilo i ne ponovilo se."
Teo:" Ajde budi iskrena jednom sa mnom!"
Ana:" Kao da do sad nisam bila!?"
Teo:" Pa izgleda da nisi! Čim nisi sad!"

Ana je skočila sa kreveta, odgurnula ga i rekla "Ne pričaj gluposti! Uvek sam bila iskrena s tobom!! Sad je drugačije!"
Uhvatio ju je na tren za ramena i rekao "Kako drugačije! Zašto ti je toliko teško da mi kažeš šta se dešava izmedju tebe i Eda!?"
Trgnula se iz njegovog toplog stiska. Zaobišla ga i krenula da izadje ali ju je uhvatio za ruku "Gde ćeš!? Sad kad treba da mi kažeš zašto se jebeš sa najboljim prijateljem i izljavljuješ ne poznatom dečku ljubav? To stalno radiš?"
Oh ne. To je bila kap koja je prelila čašu. Oči su joj bile crvene od besa. Želela je da ga ubije ali njegov seksipil je to sprečio. Ohladio ju je na trenutak i prizvao pameti. Bio je u pravu, iako nije znao celu priču, bio je upravu.
Pribio ju je uz vrata i približio usnama i rekao polako i osećajno a tako ljuto, hladno i besno.
Teo:" Ana, ne možeš bežati od ovoga. Budi iskrena sa mnom! Jako mi se dopadaš! Privlačiš me. i imam osećaj da možemo biti prijatelji! A i nešto više! Samo mi reci šta se tačno desilo?"
Ana:" ŠTA TE BRIGA! MOJA STVAR! A I NEĆE SE PONOVITI! VIŠE NE. JEDINO ŠTO TREBA DA ZNAŠ JESTE DA SE NEĆE PONOVITI"
Bilo joj je žao ali nije htela to da podeli s njim. Nije želela da priča o Edu. Ne tad.
Pustio ju je. Ohladio se. Hteo je da izadje i ona se pomerila. Odlučio je da je testira. I ono što je rekao, pogodilo ju je pravo u srce. Ali i prizvalo pameti
"Okej. Nemaš poverenje u mene. Okej. Ne pričam s tobom od ovog trenutka! A ti ne moraš da mi kažeš. Kad budeš odlučila iskreno da mi kažeš, tad će se sve promeniti! Zbogom Ana!"
Izašao je i zatvorio vrata. On je bila ukopana. Plakala je. Oči pune suza su bile teške. Jedna misao je odzvanjala u njenoj glavi "Ne pričam s tobom od ovog trenutka.."
Ali njen inat joj je rekao "DOKAŽI MU DA MOŽEŠ BEZ NJEGA!"

Prošao je mesec dana. Svakog dana je sebi pričala da može bez emocija, vreline na koži, ljubavi, pogleda punog strasti. Da može bez njegovog glasa. Bez njegovih očiju. Vidjali su se svaki dan. On je nju maksimalno ignorisao. Iako bi pomislio nekad kad bi prekršio reč, obećanje, i bacio je na krevet i lizao njenu vrelu kožu i slušao svaku reč koju bi izgovorila ali ipak se trgne, nekad pred njom. Bude dve sekunde pun želje za njom a onda odjednom je opet nezainteresovan i hladan. Ona to vidi ali opet ne kaže ništa. Kada ručaju ili su u lovu, uvek je pričala sa Lordom ili Tomom. Lord je primetio netrpeljivost, hladnoću izmedju Tea i Ane, ali je ćutao.
Tom je par puta pitao Tea šta se dešava ali on je odgovorio u stilu "Ništa."
Tom je odlučio da priča sa Anom, tad je i saznao da ne pričaju jer Ana nema poverenja u Tea.
Tom:" Mogu li da znam šta izvodi onaj ludak?"
Ana:" Ne pričamo."
Tom:" Ok. A zašto?"
Ana:" Ludak je umislio da je sveti Petar pa mora sve da zna."
Tom:" On uvek mora sve da zna.. "
Ana:" Rekao mi je da ne želi da priča sa mnom dok mu ne kažem šta se desilo izmedju mene i Eda."
Tom:" Onda te opasno voli. Čim želi da zna."
Ana:" On je Idiot."

❤ ❤ ❤
Teo POV

Neće ona izdražati. Želeće me. Celog. Uh. Onaj Tom baš mora sve da zna!
Tom:" Brate ja samo hocu da ubrzam sve too.. Mogu da ti pomognem!"
Teo:" Ti da mi pomogneš? Kako?"
Tom:" Bori se sa vukom."
Teo:" Pa da umrem?"
Tom:" Nećeš... Samo ćeš se teže povrediti.."
Teo:"I?"
Tom:" Moraš joj probuditi ljudskost i ubiti onaj inat..!"
Teo:" U pravu si! Sutra ima da idem u šumu i da se borim protiv... ček brate pa mi nemamo vukove!"
Tom:" Imamo.."

Dva dana kasnije otišao sam u lov. Bar sam tako rekao. Ali sam otišao sam. Greška? Šta je to za mene..
Otišao sam u zabranjeni deo šume. I šetao zamišljen kako bi je.. Kako bi joj.. Kako bi mi.. i nisam primetio da je čopor vukova oko mene. I još pregladneli. Ja, jedan vampir protiv čopora? Napravio sam kobnu grešku.
Čuo sam režanje, što me je trglo iz misli. Okrenuo sam se i video petnaest vukova gleda u mene. Imao sam na umu da sam duplo brži. Ali to mi nije ni malo pomoglo. Pokušao sam da se odbranim ali nisam bio toliko moćan.
Jedan je skočio na mene i ja sam ga uspeo skinuti i baciti. Ali ostali su skočili na mene. I usledio je mrak.
Onesvestio sam se. Ali sam čuo sve. Lordov glas koji je odzvanjao u mojim ušima "Daj sredite ih! Brzo.. "
I njen nežan glas pun bola "On je u nesvesti! Nije mrtav. Hvala bogu."
A onda je sebi u bradu rekla što sam ja čuo "Teo, zašto mi ovo radiš? Zašto me mučiš! Šta si od sebe u radio? Zbog čega!?" I usledilo je ono što je moj mrak i bol još više zatamneo i za boleo, zaplakala je. Jecala je. Plakala je sve do zamka. Dok su me nosili, ona mi je mazila ruku i odlučila da ću preživeti. A ako to ne učinim, umreće i ona. Odustaće od svega, zbog mene. Ne bi joj to dozvolio. Ali bol i rane su pričale drugo.
Doneli su me do zamka i smestili u sobu. Ona je bila sa mnom sve vreme. A onda je izašla odjednom. Za njom i Tom. Lord je spremao neke napitke i obloge.
Nisam osetio njeno prisustvo duže vreme, rane su me bolele pa sam pao u trans-komu.
Bilo je tamno i hladno. I ubijalo me je njeno odsustvo. Tad kad sam je najviše trebao, nje nije bilo..

Klan DWhere stories live. Discover now