....Stajala je kod prozora i tiho gledala u daljinu. Dok je kiša sipala kao iz kabla, bilo je mračno i maglovito. Zamišljena, gledala je kako da izbegne bol. Imala ideju, imala je viziju, imala je stanje hladnokrvnosti, imala je sve ono što je želela. Imala je muža, koji je ležao u toj istoj sobi, gde se ona nalazi, go kao od majke rođen, čekao ju je, čekao njenu reakciju, njen nagon, čekao je nešto što će ga uzdrmati, nešto koje želi iz sveg srca i duše, mozga, duha svetoga, želeo je nešto, da je pokrene na bračnom krevetu, ležao je i mazio se. Ona se odjednom okrenula, i njene crvene oči zasijaše bledom crvenom svetlošću koje su davale znak da je spremna da ide dalje, da je spremna da preboli smrt oca, da je spremna da se suoči sa problemima, sa krvavom glađu, sa finansijama koje su pale na njena leđa. Spremna je i da vodi ljubav sa tim čovekom, koji je ležao tamo nepomično mazeći se. Gledajući je osetila glad. Glad za slobodom, glad za krvlju. Čovečiji um, glad koju nikada do sada nije osetila. Želela je da ga proždre svojim oštrim zubima, ali suzdržala se ipak, seks je seks, a glad je glad. Prišla mu je, skinula se i polako ušla u krevet, počela je da mu liže stomak, prsa, trbušnjake. On je to osetio, želeo je da ga proguta, da ga sisa, ona je to pročitala u njegovim mislima, uzela ga je u ruke, čvrsto stegla, pogledala ga je pravo u oči, dok je držala njegov čvrst ud u rukama, njene oči su ga zaledile u mestu. Nije smeo da se pomakne, nije smeo, a nije ni hteo. Odradila je blowjob, više od 10 minuta. On je osećao kao da će da eksplodira, ali želeo je da uđe u nju onako čvrsto.
Legla je na bok i jednim pomakom ruke mu rekla "Ovo ti je dovoljno! Ne želim više da to radim. Spava mi se, umorna sam." Lagala se samu sebe a i njega. Namerno mu je to uradila jer planira da ga ubije. Nije ga volela nikad. On je bio marioneta, još jedan muškarac u njenom životu. Neko ko će sutra ili za pet godina nestati.PAR DANA RANIJE
Sektretarica je zvala hitnu pomoć, "Šef se onesvestio!! Uspaničila sam se...." Objašnjavala je utrujano doktoru koji je smireno pregledao šefa.
Šef je bio generalni direktor neke firme koja se bavila nekretninama i gradjevinskom dozvolom. I svi su ga zvali Šef. Kada je doktor upitao za njegovo ime, svi su ćutali. Sekretarica je nagovestila da niko ne zna tačno šefovo ime. On ga je tajno skrivao.
"Kada se onesvestio, recite mi, da li je neko bio prisutan?"
Sekretarica je dobro razmislila.
"Kada sam čula pad, osetila sam da ima još neko, ali kad sam ušla, samo je prozor bio otvoren i sat na podu. Sat je imao posvetu "S ljuvavlju, M."
Doktor je klimnuo glavom i nastavio da oživljava polumrtvog čoveka.
أنت تقرأ
Klan D
مصاص دماءPriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...