Sreća je bitna.

229 16 0
                                    

Ušao je u kola sav besan. Nije imao pojma da ona može sve da čuje. Nazvao je neki broj.
"Alo!? E.. E brate,... E čuješ li me? Stvar je hitna!! Treba mi žrtva koju ću da optužim za pokušaj ubistva. Jel možeš to da mi učiniš!?"
Dok se on dogovarao, Ona se trgla na reči koje je čula "Nadji ga brate!!! Ma iz mišije rupe da ga vadiš!"
Čula je to.. Nasmejala se i pomislila "Stvarno se potrudio oko toga.. Počastiću ga večeras.."

Završio je razgovor koji je trajao nekoliko minuta bio je uzrujan i nervozan imao je osećaj kao da će ga kad-tad uhvatiti skinuti mu kožu sa leđa i svašta nešto i pomislio ali nije imao na umu da će mu poverovati u jednom mahu Uzeo je volan u ruke i podigao pogled prema njoj. Smejala se, smejala i mahala mu. Napravio čudnu facu i pomislio "Ma daj! Sigurno je nešto čula, ne može! Nema šanse da mi se smeje tako!"

Ali, prišla mu je, polako hodajući, on je otvorio prozor i taman kada je hteo da kaže nešto, ona ga je poljubila i rekla da ga čeka iznenađenje kući, kada dođe. A pre toga da obavi posao za koga ga je zadužila.

Otišao je nagazivši gas. Malo zbunjen ali opet pomislivši da mu je poverovala.

Ona se nakon pozdrava vratila u kuću. Imala je na umu da ocu, koji je nepokretan lažao u krevetu, napravi omiljno jelo i dezert i još da mu začini taj doživljaj da prelepim domaćim, njegovim omiljenim vinom. Pomislila je "To će mu namamiti osmeh na lice." I bilo je tako. Ušla je u kuhinju koja je bila ogromna ali prelepa. I bacila se na spremanje musake sa povrćem, čorbe od kukuruza i očevom omiljenom tordom sa jagodama. Bila je ambiciozna i puna ljubavi kad je sve to pravila. Sluge je poslala kući plativši im..
Sve je sama uradila.. Čak je i u pauzama pospremala. Uživala je kao žena. Uživala i nije marila da li će je neko videti. Sve je radila iz ljubavi. Kada je sve to spremila otišla je kod oca.
Ušla u sobu i tama što je htela da kaže da je večera gotova, prekinuo ju je otac rekavši "Jel kuvarica spremila večeru?"
Nasmejala se i rekla "Ne. Ovaj put, ja, za mog voljenog oca sam kuvala. I pogodi šta?"
Zabezeknuo se a potom kroz osmeh rekao "Ti? Meni kuvala? Šta si napravila živo me interesuje!"
Videvši njegovu reakciju samo se nasmejala i rekla "Oče pričekaj još malo.."

Otišla je u kuhinju, uzela kolica koja inače s njima donose, kuvarice, hranu i stavila tanjir čirbe, tanjir musake, I na tacnu isekla dva parčeta torte. Otvorila flašu belog vina i stavila dve čaše (za vino) pored posude sa ledom i flašom vina. Sve to servirala i poredjala.

Došla do sobe, pokucala i čekala odgovor a kad je stigao, otvorila je vrata i polako dovezla kolica sa hranom kod očevog kreveta. Očeva reakcija je bila oduševljeno pozitivno srećna i sa suzama u očima..
Pitala ga je "Musaka?"
"Naravnoo!" reako je i navalio da jede..
"O bože milaa.. ovo je savršeno.. Hvala ti!❤" sa oduševljenjem i žudnjom je jeo njenu spremljenu od srca, hranu. Bio je srećan i sit. Jeo je kao da mu je poslednje.

Ona je uživala pijući vino j gledajući oca srećnog, nije želela da promeni ili možda da se završi trenutak sreće.

Bila je sigurna da je on srećan.

Klan DTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang