23:15
Perspectiva Karinei:
Ma duc repede in dressing si ma îmbrac cu o rochie rosie, strâmta cu o palma deasupra genuchilor, in picioare imi iau o pereche de pantofi negrii cu toc subtire, iar parul mi-l las pe spate, chiar daca nu o sa mergeam la intalnire la un restaurant, asta nu inseamna ca nu trebuie sa fiu eleganta, asa ca imi aplic un ruj rosu mat pe buze, si ma dau repede cu putin machiaj , si sunt gata, sper doar sa nu rada iar de mine ca in ziua aceea in care am imbratisat un grădinar.
Intru in camera mea, când se aude un zgomot provocat de usa de la intrare, el trebuie sa fie .
Cobor repede scările, iar când ajung in sufragerie o pamblica dintr-un material fin imi acopera ochii iar toate simturile imi sunt invadate de parfumul lui, care mi se parea al naibi de cunoscut .
Karina:-Zayn? Tu esti? Il intreb eu pe tipul care acum ma ia in brate.
Zayn:-Da iubito, eu sunt.
Zayn are o voce groasă ragusita, probabil din cauza tigarilor si al naibi de cunoscuta.Karina:-Am crezut ca o sa ma minti ca si data trecuta...
Habar n-am ce-mi face băiatul asta, dar un lucru e clar, tremur sub atingerile sale fine .Zayn:-Hai sus iubito, imi spune in timp ce ma ia in brate stil mireasă si incepe sa urce scările cu mine in brate.
Karina:-Cine esti tu Zayn de fapt?
Il intreb eu după ce ma aseaza pe pat si se face si el comod lângă mine .Zayn:-Karina Smith, eu sunt Iadul si Raiul tau eu sunt cel mai mare mister al tau, eu sunt idiotul care te-a ranit si te va proteja tota viata ta, eu sunt coşmarul si visul tau frumos, intr-un cuvânt eu sunt anonimul tau .
Spunându-mi asta, imi înconjoară talia cu mâna sa puternica trăgându-ma mai aproape de el, iar apoi ma saruta scurt pe gât.
Zayn:-Ce-mi faci tu mie Karina Smith?
Karina:-Zayn...
Nu am mai apucat sa spun nimic caci si-a unit brusc buzele cu ale mele, mi-am bagat mâinile in parul lui adancind sarutul.
Stiu ca nu e bine ceea ce fac, pentru ca practic ma sarut cu un necunoscut, dar asta simt ca trebuie sa fac .
Zayn:-Jur ca daca nu ma opresc acum, rochia asta superba va ajunge pe undeva pe podea .
Imi spune Zayn rupand sarutul . Si chiar imi dau seama ca avea dreptate caci deja se afla deasupra mea devorandu-mi gâtul .
Karina:-Zayn... Vreau sa te vad...
Zayn:-Nu iubito, nu acum, ma vei vedea insa la sfârşitul anului scolar ai uitat?
ma intreaba Zayn frecandu-si nasul de al meu .Karina:-Da, dar totusi vreau sa te vad...
Zayn:-Toate la timpul lor.
Karina:-Zayn, cred ca mai bine ai pleca, imi e somn, si in plus, nu stiu când se vor intoarce ai mei...
Zayn:-Stai linistită iubito, mama soacră si tata socru' se vor intoarce abia mâine dimineaţa la sapte . Acum hai sa dormim .
Karina:-De unde stii la ce ora vor veni ai mei?
Zayn:-Pui prea multe intrebari iubito, imi spune Zayn luându-ma in brate si acoperindu-ne cu patura .
Zayn:-Noapte buna iubito, te iubesc!
Karina:-Noapte buna si tie Zayn, si eu te iubesc, am spus mai incet, dar cred ca m-a auzit pentru ca pot jura ca a zâmbit in momentul in care a auzit asta, urmând apoi sa ma sarute fin pe gât, probabil multumit de ceea ce tocmai spusem .
Hei lume un nou capitol! Sper sa va placa . Comm cu pareri despre acest capitol, si idei pentru capitolele viitoare ! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
:-) :-* <3 <3 <3La media e Karina !
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...