***
După o luna :Nu-mi vine sa cred a trecut o luna de cand am avut accidentul, o luna de cand Erick e in coma, o luna in care mi-am dat seama ca-l iubesc nespus de mult, ca Zayn m-a uitat deoarece nu mi-a mai dat nici un mesaj, intr-un cuvânt o luna de durere caci de atunci nu am mai fost in stare sa mai merg la spital , tot ce am putut face a fost sa stau nonstop pe scaunul asta nenorocit de langa patul in care doarme Erick...
Parintii mei cât si a-i lui Erick , care se pare ca-l au pe tata ca angajat la firma lor au incercat timp de o saptamana sa ma ia de aici si sa ma convinga sa vorbesc cu un psiholog , adevarul e ca am nevoie de unul dar nu acum.. după ce se va trezi Erick, pana atunci nu il pot lasa singur aici..Mama:-Karina trebuie sa-ti spunem ceva.. imi spune mama in timp ce intra in salonul lui Erick însotită de tata si de parintii lui Erick.
Karina:-Ce s-a intamplat ? Ii intreb eu agitata realizând ca n-o sa-mi zica ceva de bine..
Tata:-Karina, Erick va fi deconectat mâine de la aparate, doctorii au spus ca nu mai are nici o sansa la viaţă.., imi spune tata imbratisandu-ma
Karina:- Nuuuu ... Erick nu-mi poti face asta...te rog! Nu ma lasa singura , spun eu in timp ce plâng si-i cuprind mana intr-a mea.
Nu stiu de ce dar m-am atasat atât de mult de Erick incat cred ca o sa mor si eu odată cu el, nu-mi vad viata fara Erick...
Mama:-Scumpo hai mai bine sa mergem putin acasă ca sa te mai calmezi putin, imi spune mama in timp ce ma trage de mâna spre iesire.
Karina:- Duceţi-va voi, eu n-am de gând sa plec de aici fara Erick
Tata:- Bine scumpo venim si noi putin mai târziu, imi spune tata in timp ce iese din salon insotit de mama .
Mama lui Erick:- Erick scumpule daca nu vrei sa te trezesti pentru noi atunci fa-o pentru Karina.. fata asta chiar te iubeste a suferit si sufera atât de mult după tine , n-o lasa singura si neajutorata , e distrusa e total distrusa din cauza stării tale, spune doamna Malik in timp ce plânge si-i strage mâna la pieptul sau .
***
A doua zi dimineaţa:Doamna Malik:- Scumpo hai sa mergem, au venit doctorii sa-l deconecteze pe Erick, spune in timp ce plânge, si oftează cu ultima farama de putere..
Karina:-Nuu, tip cât ma tin plamanii in timp ce sunt trasa afară de catre doamna Malik
După un sfert de ora vad doctorii care ies din salonul lui Erick insotiti de ce-i de la morgă care-i purtau trupul neînsufleţit pe o targa..
Gata! S-a terminat tot, viata mea nu mai are nici un sens..
Simt cum incepe sa-mi tremure picioarele si cum pic efectiv jos ..Heii! Un nou capitol exact asa cum v-am promis. Cam asta e cu Zayn :-( :'( , com cu ce credeti ca se va mai intampla.
Ps: multumesc pentru cei 1,6 milioane de ochişori :-* <3 :-)
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...