Zayn:- Atât de inocenta.. spune Zayn in timp ce zâmbeşte scurt
...Ahh.. băiatul asta ma înnebuneste. Nu trebuie sa-l lasa sa faca asta pentru ca e cel mai de pret lucru al meu dar.. la dracu' ! Niciodată nu exista si nu va exista un baiat mai potrivit caruia sa-mi dăruiesc virginitatea .
Simt cum mâna sa coboara incet pe spatele meu pana in dreptul fermoarului rochiei pe care il deschide incet si delicat . Isi da rapid scaunul pe spate continuându-si actiunea : imi trage rochia peste cap eu rămânând doar in lenjeria mea intima din dantela de culoare neagra, ii iau repede rochia din mâini inainte s-o arunce in spate si ma acopar cu ea, gest ce-l face sa rada usor .
Zayn:- Nu trebuie sa-ti fie rusine de mine iubito, imi spune el in timp ce imi ia rochia si o arunca pe undeva prin spate si ma trage cu totul peste el.
-Eu sunt singurul care te vede si te va vedea asa toata viata ta. Spunand asta ma saruta scurt pe buze , după care inversează locul cu mine el fiind deasupra, incepe sa-mi depuna saruturi umede pe intreg abdomenul scapand destul de repede de sutien , după minute in sir pline de struturi pasionale in jurul abdomenului coboara incet spre singurul obiect care imi mai acoperea trupul , si se opreste brusc :Zayn:-Karina esti sigura ca vrei asta? Ma intreaba el in timp ce se ridica si se uita atent in ochii mei .
Karina:-Da Zayn esti cea mai potrivita persoana , ii spun rosind.
Zayn:-Te iubesc! Spunand asta imi da jos delicat si ultimul obiect pe care il mai aveam si isi coboara capul incet intre picioarele mele {....}
Nou capitol lume!! Sper ca place, abia de acum incepe adevarata actiune .
Va astept parerile ! :-) :-*
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...