Rapită

448 22 18
                                    

Deschid ușor ochii și analizez speriată camera in care mă aflu, mă dor toate, de parcă cineva m-ar fi bătut. Nu stiu cine m-a răpit si de ce, stiu doar ca e dimineață și că mă aflu într-o cameră goală cu o podea rece și pereți murdari. Mă dor mâinile din cauza sforii ce mă strânge destul de tare, spre deosebire de picioare care sunt legate ceva mai lejer.
Se aud pasi iar mai apoi văd că ușa se deschide, provocând un scartait ce te zgarie pe creier, iar pe ea intra imediat un bărbat făcut cu barbă și plin de tatuaje. Închide rapid ușa si se apropie de mine:
- Te-ai trezit păpușă?
Spune in timp ce se aplecă și se așează în genunchi în fața mea.
- Cine esti..? Ce vrei de la mine?
Întreb speriată în timp ce îl analizez din cap până în picioare să văd dacă posedă vre-o armă. L-a dracu'! Uite pistolul!
- Toate la timpul lor păpușă.
Rânjește in timp ce își așează o mana pe piciorul meu.
- Ia mâna!
Tip la el neavând cum să îl împiedic să mă atingă.
- Pissy nu fi rea, te vom imblanzi noi până la urmă.
Rânjește in timp ce își mută mâna pe fesa mea stânga.
- La dracu' cu tine! Nu mă mai atinge!
Țip eu în timp ce mă foiesc în speranța că își va lua mâna până la urmă de pe mine.
- Ar trebui să te obișnuiești cu asta păpușă, si ăsta e abia începutul.. Te fute șefu' și după te futem și noi.
Spune ranjind in timp ce imi strânge fesa.
- Te rog! Ia mâna de pe mine! Ce vreti de la mine? Ce caut aici?
Tip începând să plâng după cele auzite.

Nu inteleg ce se întâmplă. Ce vor de la mine? Ce caut eu aici? Eu nu am treabă cu oameni periculoși.

- Păpușă tot ce iti pot spune e că vei sta mult timp aici, dar ne vom distra de minune.
Spune in timp ce își plimba mâna nestingherit pe piciorul meu.
- Te rog spune-mi de ce mă aflu aici, te rog..
- Vei afla mai multe diseară.
Imi spune in timp ce se ridică în picioare.
-Acum te voi dezlega căci oricum nu ai cum să scapi de aici, după cum bine vezi geamul e aproape inexistent iar ușă e închisă și păzită. În curând va veni cineva si iti va aduce ceva de mâncare, iar mai pe seara voi veni cu niste haine pe care va trebui să le porți când te vei intalni cu șefu' .
Mă dezlega si ma ajuta sa ma ridic se jos, după care pleacă închizând ușă în urmă sa.

Nu înțeleg ce am făcut, nu inteleg de ce mă aflu aici.. Sper că tata si Zayn să mă salveze cat mai repede..

Toată ziua am plâns așteptând ca tata să mă salveze cat mai rapid posibil.. Am refuzat să mănânc, imi e foame dar mâncarea asta arată groaznic.. Acum astept ca gorila sa vina sa ma duca la șeful său chiar sunt curioasă să văd cine e si ce vrea de la mine, imi e foarte frică..
Usa se deschide si pe ea intră gorila cu două pungi in mâini.

- Păpușa ia astea si pregateste-te, în jumătate de oră vin să te iau. As vrea să te ajut sa te schimbi dar din pacate nu pot..
Maraie in timp ce se joacă cu o suvita rebelă din părul meu.
- Dar de ce nu pot merge așa?
Intreb speriată.
- Cu cat vei pune mai putine întrebări, cu atat va fi mai bine.
Rânjește el in timp ce imi depune un mic sărut pe gât.
- Să nu îndrăznești să mai faci asta o dată! Altfel..
Mârâi nervoasă.
- Altfel ce?
Mi-o taie scurt ranjind ca un bou.
- Mi-e scârbă de tine! Vreau acasă.
Spun începând să plâng in hohote.
- Eu plec, pregătește-te cu tot ce găsești în pungi.
Spune in timp ce iese pe ușă.

Ce nebun doar nu cred că voi face ce vrea el.. Totuși decid să trag o privire în pungile pe care le-a adus. Găsesc o rochiță destul de drăguță roșie pe corp, e drăguță, așa că decid până la urmă să o îmbrac asortand-o cu perechea de pantofi negri cu tot înalt pe care am gasit-o in cealalta pungă, dar cam atât nu am de gand sa ma machiez, deși în punga am si produse de make up.
La scurt timp si-a facut aparitia gorila care ma conduce pe un hol întunecat. Ne oprim in fata usii din capătul holului urmând ca gorila sa bată, auzind la scurt timp un:
"Intrați odată"

Vă mulțumesc frumos că îmi sunteti alături! Va îmbrățișez cu drag❤🤗

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 18, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum