Zayn: frumoaso unde vrei sa mergem?

744 27 4
                                    

***
Dimineaţa:

Karina:-Mama e gata tata? O intreb eu coborând  grabita scările nevrând sa întârzii de lunea la scoala .

Mama:-Scumpo.. tatal tau a avut treaba de dimineaţa si e plecat de o ora.. imi spune ea iesind din bucătărie .

Karina:-Fuck! Spun eu nervoasă iesind din casa si trantind usa in urma mea.

La dracu intr-un sfert de ora trebuie sa fiu la liceu, imi spun eu dându-mi o palma peste fata si incepand sa alerg ca o nebuna pe drum .

Zayn:-Karina.. aud o voce venind din spatele meu urmata de un claxon de masina .

Cand imi intorc fata in directia din care s-a auzit vocea mi-a picat fata instant, era Zayn.. chiar daca m-a ranit atât de mult il iubesc enorm, si-l voi iubi toata viata mea, chiar daca poate nu merita asta..

Karina:-Ce vrei Zayn? Il intreb eu rece privindu-l cu ura.

Zayn:-Karina..stiu ca inca esti suparata pe mine si sincer ai tot dreptul sa fii .. dar te rog da-mi onoarea sa te duc la scoala, doamna Miller n-o sa fie prea fericita daca o sa intarzi.. imi zice el cu o voce seducatoare in timp ce-mi face subtil cu ochiu stâng.

Karina:-Daca tu ai impresia ca eu ma voi urca in masina ta atunci te inseli amarnic, ii spun eu in timp ce incep sa merg..

Porneste si el motorul masinii si o opreste in fata mea.

Zayn:-Zau? Imi zice el in timp ce se da jos din masina si ma ia in brate ca pe un sac bagandu-ma in masina pe locul pasagerului din dreapta sa.

Karina:-Lasa-ma sa plec! Tip eu la el in timp ce incerc sa deschid usa masinii , insa n-am reusit deoarece intr-un interval foarte scurt de timp s-a urcat la volan , a pornit masina si a blocat si usile ca sa nu pot iesi .

Zayn:-Frumoaso unde vrei sa mergem? Ma intreba el etalandu-si un zâmbet pervers pe fata ..

Un nou capitol lume! Scuze de intarziere  , am avut niste probleme personale si n-am avut timp sa scriu.. stiu ca e un capitol cam "simplu "  dar abia din capitol urmator incepe adevărata actiune.

Cam atât am avut sa va spun.. va multumesc inca odată pentru voturile si comm-urile acordate , va :-* si va iubesc <3 <3 <3

Suntei cei mai tari cititori ever <3 <3 O:-)

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum