Derek..

573 19 2
                                    

.. :- Buna eu sunt Derek, fratele mai mare a lui Zayn , spune el în timp ce îmi întinde mâna și ne face loc sa intrăm în casă .

Karina: - Îmi pare bine sa te cunosc Derek, să știi că Zayn mi-a spus foarte multe lucruri despre tine , ii spun eu in timp ce ii strâng mana respectuos .

Zayn: - Gata cu prezentările... Ne lași acum sa intram..?

Întreabă Zayn vizibil iritat , nu știu ce s-a întâmplat așa deodată cu el, se comportă foarte ciudat și nu știu de ce..

Aproape întreaga noapte am stat in compania lui Zayn , exceptând momentul in care acesta a fost chemat pentru câteva minute sa se alăture grupului său de prieteni, ceea ce a și făcut , eu rămânând singura . Derek a observat acest lucru și a venit imediat lângă mine , încercând să scoată oarecum câteva informații din viața mea personală. Zayn a observat asta după un timp și a venit glonț la noi , spunandu-i că eu trebuie sa plec urgent deoarece tocmai au sunat ai mei .

***
Acum e dimineața dar nu mai am nici un chef să merg la școală , așa că mama a sărit în ajutorul meu invoindu-ma la diriginta .

Luna aceasta a trecut foarte repede pentru mine la fel ca și celelalte, și acum iata-ma in fata calculatorului împreună cu Zayn încercând să decidem destinația unde aveam să ne petrecem o parte din vacanta de vară..

Am decis într-un final sa mergem amândoi în Dubai , excursie plătită în totalitate de ai lui , ai mei urmând să ne asigure vacanta de iarnă .

In doua zile ne-am făcut bagajele , și acum iata-ne in aeroport așteptând să ne îmbarcăm in avion.
Sunt foarte fericita lângă Zayn , îl iubesc mai mult decât orice, nu mi-as mai vedea viața fără el .

ZAYN: - Karina mergem? Mă întrebă Zayn in momentul in care o voce anunța faptul că avionul nostru va decola .

Karina: - Sigur haide! Ii spun eu in timp ce îl iau de mână și îl trag spre avion .

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum