Eu nu intru acolo!

937 29 2
                                    

După câteva minute de mers , Erick opreste masina in fata unui depozit vechi? Poftim? Defat asta nu ma duce la produs ci defat cred ca vrea sa ma traseze si sa ma bage la salam... Omg in ce m-am bagat?

Erick:-Ai de gând sa cobori, sau vrei sa te iau iar pe sus? Ma intreaba in timp ce coboara din masina .

Karina:-Voi iesi singura... spun atât de incat incat abia intelege ceea ce zic.

Cobor si eu din masina si-l urmez spre intrarea depozitului.

Erick:-Intra, imi spune in timp ce deschide usa mare a depozitului care dezvaluie un intuneric de nedescris imbinat cu un miros urât de mucegai.

Karina:-Glumesti? Eu nu intru acolo nici dacă ma platesti , ii zic eu in timp ce ma dau doi pasi in spate.

Erick:-Iubito nu trebuie sa-ti fie frica, sunt cu tine mereu am fost si mereu voi fi langa tine.

Ce o fi vrut sa zica cu asta el stie. Cert e ca ma ia de mâna si ma trage innauntru. Habar n-am de ce, dar in momentul asta simt ceva ciudat , ceva unic, tremur si am mainile transpirate, Erick nu face nimic altceva decât sa rada discret. Acel zâmbet ahh, stai ce? Ce naiba-i cu mine? "Te-ai îndrăgostit de Erick fraiero" constiinta idioata nu-i adevarat, eu pe Zayn il iubesc, ceea ce am simtit in momentele in care a fost langa mine , nu am mai simtit langa nimeni... " Pana acum 5 minute" tu chiar trebuie sa-mi strici orice moment? Dispari idioato! "Hm, proasto nu am cum sa dispar pentru ca fac parte din tine, cat despre jignire de mai de grabă haha, te-am facut". Off cred ca am sa înnebunesc cât de curând.

Sunt trasa de mâna prin intuneric pana la o alta usa, care când se deschide lasa la vedere... Nu am crezut ca voi vedea vreodată asa ceva wow...

Nou capitol lume sper sa va placa!

Va multumesc fetelor pentru ca imi sunteti alaturi! :-*

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum