Atât de ioncenta..

714 32 2
                                    

Karina:-Zaaaaayn !! Ai grijă!!!! Tip eu cât ma tin plamanii in momentul in care vad ca eram gata sa intre un tir in noi. Zayn suceşte volanul la maxim facand masina sa se invarta in loc după care baga masina pe o ulita laturalnica .

Zayn:-Fmm de idiot ! Tipa Zayn la tipul care tocmai a oprit tirul ca sa se asigure ca suntem bine .

Tiristul:-Scuzati-ma domnule.. nu am fost atent deoarece deobicei nimeni nu mai circula pe aici si pentru ca e drum intins vorbesc si eu putin cu sotia prin mesaje..

Zayn:-Bine, poti sa pleci, suntem bine. Ii spune Zayn in timp ce se urca inapoi in masina langa mine.

Zayn:-Esti bine? Ma intreaba oftand profund si punandu-si mâna pe piciorul meu .

Karina:- Da sunt bine, mereu voi fi bine când voi fi langa tine, sunt sigura de asta. Ii spun eu zâmbind usor si punandu-mi mâna pe obrazul sau mîngîindu-l usor..

In urmatoarea secunda isi înconjoară mâinile in jurul taliei mele si ma ridica usor de pe scaunul meu punandu-ma in bratele lui având grija ca picioarele mele sa-i înconjoare trupul . M-a privit timp de câteva secunde in ochi după care mi-a atins delicat buzele cu ale sale, mi-a lins usor buza de jos parca cerându-mi acordul, pe care de altfel i l-am dat sa transforme micul pupic intr-un sarut pasional .

Zayn:-Ce buze dulci ai.. imi spune Zayn după ce rupem sarutul si-mi mângâie linistitor coapsa dreapta.

Imediat ce l-am auzit m-am inrosit toata la fata si am incercat sa ma dau jos din bratele sale insa m-a oprit incepand sa-mi sarute lent pilea din zona gâtului , gest ce-mi facea pielea de gaina .

Zayn:- Atât de inocenta.. spune Zayn in timp ce zâmbeşte scurt
...

Hei am revenit, exact cum v-am promis: capitolul numarul doi pe ziua de azi , mai am unul :-* <3

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum