Derek: - Frate se pare că nu mai sunt camere libere din păcate.. spune Derek în timp ce se așează pe pat lângă noi, timp în care îmi trag repede tricoul pe mine.
Deși nu îl cunosc de prea mult timp, deja pot spune că nu îl suport deloc pe Derek; e peste tot unde suntem noi.. Iar mai nou se pare că va dormi și în aceeași cameră cu noi..🤦 îl urăsc pe omul ăsta..
Zayn: - Și ce ai de gând să faci în cazul ăsta? Întreabă Zayn vizibil enervat de prezența acestuia..
Derek: - Îți dai seama că voi sta cu voi frate! Spune zâmbind în timp ce ne ia de gat îmbratisandu-ne.
Zayn: - Cee?? Nici măcar să nu îndrăznești să te gândești la asta frate.. țipă rezoltat Zayn, e atât de frumos chiar și atunci când se enervează...
Derek: - Dar frate nu am unde să stau..
Zayn: - Derek uite ce e... Eu înțeleg că nu ai unde să te cazezi, dar frate nu ai cum să stai în aceeași încăpere cu noi.. avem și noi nevoie de intimitatea noastră.. explică Zayn de data asta mai calm, in timp ce se așează înapoi pe pat lângă noi.
Karina: - Zayn..
Zayn: - Ce s-a întâmplat iubito? Întreabă vizibil speriat.
Karina: - Nu îl putem lăsa singur pe Derek... Deși e fratele tău mai mare tot trebuie să avem grijă de el..
Zayn: - Adică tu vrei să..
Karina: - Da Zayn.. îl întrerup rapid eu . Vreau ca Derek să stea aici cu noi .
Zayn părea destul de supărat dar cu toate astea nu mi-a reproșat nimic legat de alegerea făcută, pe când Derek era pe culmea fericirii, probabil pentru că nu rămăsese pe străzi ..
Timpul a trecut destul de repede așa că iata-ne cum am ajuns să ne certăm pe pat...
Zayn: - Derek nu am ce să îți fac tu vei dormi în sufragerie pe canapea, iar eu cu Karina vom dormi aici în pat.
Derek:- Nici gând bro, nu am de gând să dorm pe canapeaua aceea. Tu vezi cat inconfortabilă pare?? Întreabă Derek în timp ce arată spre micuța canapea situată în mijlocul sufrageriei.
Zayn:- Doar nu crezi că îți vom ceda ție dormitorul... Mârâie Zayn .. Nici măcar să nu încerci să te gândești la faptul că iubita mea va dormi pe această canapea.. până la urma urmei ti-ai făcut-o cu mâna ta..
Derek se plimbă agitat prin sufragerie căutând parcă o soluție salvatoare pentru el..
Derek:- Pot dormi eu cu Karina în dormitor, spune Derek în timp ce zâmbește pervers la mine..
Se vede clar că Zayn e pe cale să explodeze din secundă în secundă.. Tipul ăsta e incredibil... Sper doar să nu îl dea afară în mijlocul serii...Zayn:- Derek! Țipă Zayn în timp ce își bagă mâna în gâtul fratelui său; cum îndrăznești?? Spune strângând mai tare .
Karina:- Zayn!!! Lasă-l! Țip eu la el în timp ce-l trag și de mână pentru a-l scăpa din mâinile sale pe Derek, care se pare că nu mai avea aer..
Într-un final acesta mă ascultă și îi eliberează gâtul din strânsoare..
Derek:- Bro.. nu am vrut să sune chiar așa...
Zayn:- N-ai vrut pe dracu'... Spune Zayn nervos ieșind din încăpere trăgând ușa cu putere în urma sa
Karina:- Zayn...
Dragii mei cititori, îmi cer scuze pentru că postez atât de rar, pentru că unele capitole nu sunt atât de spectaculoase pe cât mi-aș fi dorit, dar bineînțeles și pentru greșelile ortografice pe care le mai fa uneori..
Vă mulțumesc din suflet pentru că mi-ați ajutat cartea să urce la un nivel foarte înalt, nu m-am gândit niciodată că va ajunge atât de plăcută, e de necrezut, nici macar nu am visat că va ajunge atât de populară.. vă mulțumesc!
În final vreau să vă mărturisesc faptul că încerc să postez cat de des voi putea!❤️
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...