Karina:-Eu acasă, tu la dracu' , ii spun eu sarcastic privindu-l cu ura.
Zayn:-Nicăieri fara tine bby ,imi spune zambindu-mi si incercand sa ma sarute, ce??
Karina:-Pot sa stiu si eu ce ai de gând sa faci?? Tip eu plesnindu-i o palma puternic peste fata sa perfecta .
Zayn:-Jur ca o sa iti para rau pentru ceea ce tocmai ai facut! Tipa el la mn in timp ce isi freaca cu mâna stânga locul in care l-am lovit iar cu dreapta accelerează motorul pornind in trombă.
Nu trebuia sa fac asta , sunt o proasta, Doamne cat de nervos e.. probabil se simte înjosit . O nu sper sa nu facem accident merge cu 213 km/h ..
Karina:-Zayn... te rog încetineşte.. ii spun eu incet punându-mi mâna pe a sa si dându-le drumul câtorva lacrimi sa cada din ochii mei.
Mi-a privit scurt mâna dar nu a zis nimic, s-a incruntat mai rau decât era deja strangand puternic acum amândouă mâinile pe volan si accelerand
Karina:-Zayn, mi-e frica.. ii zic eu incet incepand sa plâng fara oprire.
A oftat scurt si si-a mutat privirea asupra mea insa fara a încetini..
Zayn:-Karina.. atâta timp cat esti cu mine iti jur ca nu ti se va intampla nimic rau . Imi spune el acum calm mîngîindu-mi liniştitor spatele cu mâna dreapta
Il ador, e băiatul perfect pentru mine, pacat ca el ma vrea doar pentru o noapte.. n-o sa-i pic in plasa.
Karina:-Zaaaaayn !! Ai grijă!!!! Tip eu cat ma tin plamanii....
Hei! Da m-am intors. Imi cer scuze ca n-am mai scris nimic de aproape doua saptamani dar nu am mai avut pasibilitatea, am avut o problema familiala ,
Sper ca astazi imi voi spala toate pacatele cu cele trei capitole pe care le voi publica .
Stiu ca acest capitol e cam "sec" dar o sa vedeti adevarata actiune in urmatoarele doua ;-) <3
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...