Adevarul doare..

767 26 3
                                    

Karina:-Erick..

Erick:-Da Karina, ce e? Ma intreaba el închizând usa salii mortuale in urma sa si oprindu-sa după in fata mea.

Karina:-Ar fi mai bine sa astepti aici câteva minute ca  sa pot vorbi eu cu domnul si doamna Malik despre faptul ca esti viu ..

Erick:-Ai dreptate nu vreau sa i se faca rau mamei cand ma vede.. acum hai du-te ca abia astept s-o iau pe mama in brate.

Incep sa merg pe holul lung pana cand ii vad pe cei doi stand tristi pe o canapea.

Karina:- Doamna si domnule Malik.. incerc sa le spun adevarul in timp ce ma asez pe canapea si o iau in brate pe doamna Malik care plângea in hohote.

Domnul Malik:- Ce e scumpo? Imi spune el in timp ce se ridica in picioare.

Karina:-Stiu ca poate vi se pare ciudat si poate ca o sa ma credeti nebuna si sincer imi asum asta.. dar adevarul e ca Erick s-a trezit..

Doamna Malik:- Karina te rog .. termina cu prostiile astea nu ma face sa sufar mai mult decât o fac deja, imi spune ea privindu-ma cu ochii in lacrimi

Karina:- Dar doamna, incerc eu sa vorbesc insa nu reusesc din cauza domnului Malik.

Domnul Malik:-Gata Karina! Termina cu aberaţiile astea, se resteste acesta la mine.

Erick:-Tata Karina nu v-a mintit ... sunt in viata, spune Erick apropiindu-se de noi .

Doamna Malik:-Erick fiule nu pot sa cred , spune ea in timp ce isi strânge fiul la piept ca si cum ar fi ultima oara..

Domnul Malik:-Dar cum s-a intampla asta...?

****
După trei luni

Au trecut trei luni de cand Erick s-a trezit, trei luni de cand am aflat ca si-a batut joc de mine... el era Zayn...
Flash back..

Erick:-Karina trebuie sa-ti spun ceva.. imi spune Erick fastacindu-se de colo colo

Karina:-Ce e Erick?

Erick:-Karina eu sunt Zayn... imi spune in timp ce-mi ia mâinile intr-ale sale si mi le saruta usor.

Karina:-Poftim?? Erick cum ai putut sa faci asta? De ce ti-ai batut joc de mine in halul asta? De ce? De ce Erick?? Tip eu la el in timp ce-l lovesc cu pumnii in piept si plâng.

Erick:-Pentru ca te iubesc Karina Smith, te iubesc mai mult decât pe mine însumi..imi spune in timp ce-mi ia mâna dreapta in a sa si mi-a pune in dreptul inimii sale..

Karina:-Sa nu mai spui niciodată asta, ii zic eu dându-i peste fata o palma de mai mare frumuseţea si plecând..

Erick:-Karina stai!...

Incheierea flashback-ului

De atunci sunt distrusa desi merg la scoala si culmea am devenit o eleva cu media foarte mare m-am închis in mine nu mai vorbesc cu nimeni.. nici macar cu parintii mei...

Stiu ca am zis ca o sa-l public luni dar nu m-am putut abtine asa ca iata-l . Sper sa va placa :-* :-* <3

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum