Se ridică în fund și mă privește în ochi oftând.
Karina:- Mai aștept mult?
Întreb ridicând puțin tonul. Deja bănuiesc ce s-a întâmplat aseară..Zayn:- Karina eu nu am vrut..
Se apropie de mine și îmi cuprinde mâinile în ale sale.Karina:- Zayn! Spune-mi odată ce s-a întâmplat și gata! Crezi că eu nu te simt? Crezi că nu văd că ceva te roade? Spune-mi orice ar fi! Acum Zayn!
Țip în timp ce îmi eliberez mâinile dintre ale sale și mă ridic de pe pat dorind să fiu cat mai departe de el.
Zayn:- Am plecat nervos într-un club unde am băut prea mult...
Spune în timp ce își pleacă capul.Karina:- Așa și după?
Zayn:- După a venit o tipă brunetă la mine și nu am putut rezista tentației și ..
Vorbește în timp ce se dă jos din pat îndreptându-se spre mine.
Karina:- Și ai futut-o.. Așa-i Zayn? M-ai înșelat...
Zayn:- Karina ...
Karina:- Mulțumesc pentru confirmare Zayn..
Plec nervoasă din cameră și mă închid în baie unde lacrimile încep să curgă șiroaie pe fața mea.Cât de proastă am putut fi.. Cum am putut să cred că Malik se va putea schimba vreodată? Cum?? E un afemeiat ce a vrut doar să mă bage in patul său și aproape că a reușit.. Noroc cu Derek...
După ce mă descarc în fața oglinzii, mă spăl pe față si merg după în bucătărie unde era Derek gătind ceva.
Derek:- Vrei?
Mă întreabă în timp ce îmi întinde o farfurie cu clătite. Încerc să mă comport ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, și decid să văd cum i-au ieșit clătitele.Karina:- Mmm! Sunt excelente Derek! Dar dacă nu le vei lua de aici le voi manca pe toate.
Spun în timp ce bag în gură a patra clătită.Derek:- Poți mânca câte dorești Karina, spune zâmbind
Merg către dormitor decisă să ii spun lui Zayn că nu vreau să mai stau aici nici o clipă, deși nu am ieșit absolut deloc din apartamentul ăsta de când am ajuns aici, dar gata! Tot ce vreau este să ajung acasă și să scap de el și de tot ce îmi amintește de el...
Deschid ușor ușa și intru, îl caut cu privirea în jur dar se pare că nu este, în schimb pe pat mă aștepta un trandafir roșu însoțit de un bilețel pe care scria "Mereu voi avea grijă de tine, promit! ❤️ "
Tipul ăsta e incredibil... După ce că a făcut ce a facut crede că îl voi ierta atât de ușor? Niciodată..
Ies după ceva timp din dormitor și merg în sufragerie unde se pare că băieții stau de vorbă, decid să le întrerup discuția indiferent de cât de interesată ar putea fi. Nu îmi pasă și nici nu vreau să mai iau parte la o discuție la care participă și Zayn .
Trec prin fața lor și mă arunc plictisită pe canapea gata să-mi încep discursul.Karina:- Zayn uite ce e, eu mâine dimineață vreau să plec de aici, vreau acasă. Spun plictisită.
Zayn:- Karina.. spune în timp ce vrea să se așeze mai aproape de mine.
Karina:- Păstrează distanță Malik! Mârâi eu
Zayn:- Uite ce e.. ce s-a întâmplat aseară a fost o greșeală...
Karina:- Una care te-a costat scump din câte vezi..
Zayn:- Karina era foarte supărat aseară când am plecat de aici și din cauza băuturii mi-am pierdut mințile și am făcut ce am făcut... Dacă aș fi fost treaz nu aș fi putut face așa ceva niciodată... Eu pe tine te iubesc...
Karina:- Tot tu erai supărat mă? Tot tu?? În loc să fiu eu supărată te-ai supărat tu de parcă Derek e fratele meu nu al tău.. Cât despre alcool... Bărbații când sunt aflați sub influența alcoolului își scot la iveală adevăratele caractere...
Zayn:- Karina ... Te rog iartă-mă.... Nu am vrut să se ajungă aici... Te iubesc din tot sufletul meu...
Karina:- Malik în momentul de față mi-e scârbă de tine, spun în timp ce ies din bucătărie și mă întorc în dormitor unde încep să îmi fac bagajele.
La scurt timp pe ușă intra Derek, în timp ce oftează se așează pe marginea patului și mă privește vinovat.
Derek:- Nu am crezut că se va ajunge aici ... Karina chiar îmi pare rău...
Karina:- Nu e vina ta Derek, e doar vina lui... Spun în timp ce mă așez pe marginea patului lângă el..
Derek:- Știi cat de mult îmi vorbea despre tine până să vin în țară?
Mă întreabă pribindu-mă în ochi .Karina:- Nu te cred..
Derek:- Ba să mă crezi... Niciodată nu ii putem explica ceva căci tot timpul îmi povestea doar despre fata tocilară din liceul său de care se îndrăgostise, cât despre părinții noștrii.. Și lor le făcea la fel.. Să nu te îndoiești vreodată de sentimentele sale față de tine, niciodată nu a mai adus acasă vreo fată... Tu ești prima... Mai e el prost uneori dar e băiat bun, îți zic eu; iartă-l dacă poți pentru ceea ce a făcut și mai acordă-i o șansă... Te rog....
Karina:- El de ce nu vine să vorbească cu mine dacă tot spui tu că mă iubește?
Derek:- Lasă-l puțin timp să realizeze ce a făcut iar după vei vedea că va veni..
Un nou capitol lumee. Sper să vă placă! 😘❤️
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...