Tipa asta e super ciudată...

429 14 0
                                    

Ok.. asta chiar că e ciudat.. Cine o mai fi și ființa asta din fața noastră..? Probabil că are vreo treabă cu Derek la ce față are ăsta.. plus că e prea nasoală tipa pentru a fi fosta lui Zayn..

Derek:- Te-am întrebat ce cauți aici !? Țipă Derek .

Tipa:-  Derek eu.. nu am unde să stau.. spune tipa încet în timp ce începe să plângă.

Cum adică nu are unde să stea? De ce ne-ar interesa pe noi asta ?

Derek:- Și eu ce vrei să-ți fac? Mârâie Derek
            - Înțelege că nu îmi pasă Lucky! Gata termină! Ce a fost nu va mai fi, nu te mai înjosi atât!

Lucky:- Derek! Înțelege că e al ..

Încearcă tipa să spună ceva dar este întreruptă brusc de către Derek .

Derek:- Lucky! Ți-am mai spus de câteva ori că nu mă interesează dacă acel copil e sau nu e al meu!

Lucky:- Dar nu..

Iarăși este întreruptă de către Derek.

Derek:- Lucky gata! Ajunge! Termină o dată!

Karina:- Îmi poate explica și mie cineva ce dracu' se întâmplă aici?

Țip eu sătulă de tot ce se întâmplă în jurul meu, gata ajunge! Nu mai înțeleg nimic!

Lucky:- Derek spune-mi sincer.. Din cauza uscatei asteia sufăr eu acum?

Întreabă cu dezgust tipa... Auzi la ea.. Uscată-i mă-sa...

Karina:- Derek... Aștept niște explicații...

Spun deja enervată în timp ce bat stresată din piciorul drept .

Derek:- Cine dracu'ești tu ca să-mi ceri mie explicații? E fix problema mea, nu te privește pe tine, ieși dracu' în casă mai repede!

Țipă Derek la mine în timp ce îmi face semn spre bucătărie.
Nu îmi vine să cred că Derek a ajuns să vorbească în halul ăsta cu mine... Simt cum ochii mi se umplu de lacrimi, dar nu! Nu vreau să-i arat că mă dor cuvintele sale, așa că îmi trec rapid mâinile peste față iar după mă ridic și merg către baie, vreau să mă spăl pe față să îmi pot reveni în totalitate.

Între timp se pare că la discuție ia parte și Zayn, care e la fel de revoltat ca și fratele său; oare ce le-o fi făcut amândurora fătuca asta?

Merg lângă Zayn și îi așez plictisită mâna pe umărul său stâng, momentan în care mi-o atinge și mi-o strânge ușor cu a sa timp de o clipă după care revine la subiect.

Numai vacanță nu o mai fi asta... Abia aștept să ne întoarcem acasă, vreau să stau o perioadă singură, fără Derek fără prieteni, până și fără Zayn.. Am nevoie de o perioadă în care să fiu doar eu cu mine, să revin oarecum la vechea mea viață.
Țipă se dă bătută și până la urmă pleacă din fața ușii noastre trântind ușa puternic în urma sa. Chiar sunt curioasa cine e și ce treabă are cu băieții... Părea că ambii o cunosc după cum vorbeau.
Derek pleacă în bucătărie în timp ce Zayn se întoarce în dormitor, eu urmându-l imediat. Se așează pe pat gata să adoarmă iar , mă așez și eu pe marginea patului și sunt hotărâtă să primesc câteva explicații legate de seara trecută...

Karina:- Zayn.... Unde ai fost aseară? Îl întreb pe un ton cat mai calm în timp ce mă joc cu mâna dreaptă prin părul său.

Se întoarce cu fața spre mine și mă privește cu o față vinovată.

Karina:- Zayn.. Te-am întrebat ceva...


Un nou capitol lumee! Sper să vă placă😘❤️
Mulțumesc pentru susținere!

Anonimul meu Z.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum