Tata: -La ora asta se vine de la liceu? Mă întreba tata vizibil îngrijorat
Karina : - Tata eu.. incerc sa mă gândesc ce sa ii spun in timp ce cobor din mașină lui Zayn.
Zayn : - Domnule va rog sa mă ierți, e doar vina mea, ai mei au insistat să luăm masa împreună și am uitat sa va anunț.. îmi pare extrem de rău..
Băiatul ăsta e extrem de bun la mințit, oare așa o face și cu mine?
Tata : -E in regula fiule, doar că trebuia să mă anunțați mi-am făcut o mulțime de grij.. spune tata stergandu-si fruntea de sudoare.
Zayn : -și încă ceva.. mi-o puteți lăsa și în seara asta? Cred că tata v-am spus că e ziua de naștere a mamei .. i-ar face plăcere să o aibă alături pe Karina, puls că vine in țară și fratele meu mai mare Suiram , tot în această seară.
Tata: - Sigur fiule, doar sa ai grija de ea .
Zayn: - In cazul acesta eu v-am lasat , spune Zayn in timp ce da mana cu tata și mă sărută apăsat pe obraji.
Karina diseară la 22:00 vin să te iau , spune în timp ce se urca in mașină.Da pe mine nu mă întreabă nimeni nimic?? Poate că nu îmi doresc să merg la petrecerea aia.. off ce naiba sa mă îmbrac...
Urc repede in camera mea și mă uit la ceas : 20:55 , la naiba mai am puțin.. după jumătate de ora in care m-am tot holbat la toate hainele din șifonierul meu am decis sa mă îmbrac cu o roșie , pe corp cu un decolteu timid in forma de V și scurta până la genunchi, pe care am asortat-o cu o pereche de botine negre , cat despre păr l-am făcut bucle lăsându-l să-mi cadă lejer pe spate.
Eram gata acum trebuia doar să îmi mai ajunga prințul..
E ora 22:00 și se și aude un claxon scurt la poarta, ies grabita din cameră, merg la tata și îl pup pe frunte zicându-i că am plecat și cobor în grabă scările către frumoasa mașină a lui Zayn in care domina parfumul prințului meu..Zayn:- Mergem alteța? Mă întreba in timp ce îmi închide portiera
Karina: - sigur
Drumul spre casa sa a fost unul destul de scurt așa că iata-ne în fața casei lui Zayn la care sunam acum .
Am apăsat de doua ori pe sonerie iar când am vrut sa mai apăsat o data ușa ș-a deschis lăsând la iveală un tip înalt de 1,85 blond cu ochii albaștri și cu un zâmbet al naibii de cuceritor .El:- Buna eu sunt....
Cine credeți că este misteriosul tip?
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...