La intrarea în avion mi s-a spus că eu va trebui sa ocup locul cu numărul 23 iar Zayn pe 32 , ceea ce pe el l-a deranjat puțin dar nu aveam alta opțiune .
Merg spre locul indicat și mă așez pe scaun ; îmi scot căștile din geantă si încep să ascult muzica ...: - Îți place locul pe care îl ocupi? Dacă nu sa știi că putem face schimb.
Nu se poate.. doar nu e el.. gândesc eu, in timp ce îmi îndrept privirea spre tipul din stânga mea .
Derek:- Credeați că scăpați de mine cumnățică ? Îmi suflă Derek cuvintele în păr în timp ce mă îmbrățișează.
Nu pot sa cred așa ceva.. abia l-am cunoscut și deja nu îl suport , tipul ăsta e extraordinar ; presimt că excursia mea și a lui Zayn se va duce de râpă din cauza idiotului ăsta 🤦 .
Tot drumul ne-am ciondănit , de fapt tot drumul m-a chinuit cu fel și fel de afirmații și întrebări ciudate , care din punctul meu de vedere nu își aveau rostul . Ce importanță are culoarea primei pisici pe care am avut-o? 🤦 Omul asta nu e in toate mințile .Derek : Hei! Ai de gând să te întorci înapoi de unde am venit?
Mă întrebă Derek după ce avionul ajunge la destinație și toată lumea se pregătea să plece.Karina:- Vin și eu , ii spun vizibil iritată de prezența sa .
Și părinții ăștia a lui Zayn.. nu-l puteau face prima dată pe el fără a-l mai proiecta și pe idiotul ăsta? 🤦
Zayn:- Iubito haide , spune Zayn in timp ce îmi strânge mâna în a sa , și mă îndruma către ieșire .
Karina:- Zayn... Știai că fratele tău va merge cu noi in această vacanță?
Zayn:- Pe bune? Derek e aici? Tipul ăsta e incredibil , îmi spune râzând și vazandu-l se îndreaptă către el .
Derek:- Bro! O sa avem o vacanță minunată , ii spune în timp ce da mâna cu iubitul meu .
Karina:- Ok.. Zayn acum ce ai spune daca am merge și noi la hotel? Sunt destul de obosită și simt nevoia sa mă odihnesc , spun eu dornică să mă urc in taxiul care ne așteapta de ceva timp .
Zayn: - Sigur iubito , haide , mă ia de mână și intrăm împreună în taxi .
După nici doi metri văd că acesta se oprește brusc dar nu înțeleg de ce , dar după văd că idiotul încă ne urmărește , nu o sa scap de cretinul ăsta nici moartă 🤦..
Derek:- Hei.. se pare că suntem cazați la același hotel , ne spune acesta în timp ce urca in dreapta mea zâmbind , fix asta mai lipsea ..
Tot drumul nimeni nu a mai scos o vorbă , iar când am ajuns la hotel eu și Zayn ne-am luat cheia de la cameră și am urcat sus pentru a petrece puțin timp împreună .
Deschide ușor ușa cu mine in brațe , o închide cu piciorul după care mă așază pe pat punandu-se deasupra mea și sărutându-ma senzual , pentru puțin timp insistă în zona gâtului , iar după îmi dă tricoul jos , doar că cineva intră pe ușă :
Derek:- Hei frate , se pare că nu am und.. ; ups scuzati-ma porumbeilor , spune acesta în timp ce vede că sunt în sutien iar fratele său e peste mine .
Zayn:- Nu știi să bați la ușă? Mârâie Zayn nervos că fusesem întrerupți .
Heei am revenit ! Sper sa va placa acest capitol , voi reveni si cu următorul cat de curând daca acesta vă va place ! Va pup ❤️🤗
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...