Adversarul e cu mult in spatele nostru, intram intr-o curba , iar Erick pierde controlul masinii,simt cum ne rostogolim pana cand am auzit o bubuitura mare semn ca masina a ajuns jos in prapastie si a explodat..
***
Deschid incet ochii si cu o durere crâncenă de cap ma ridic usor de jos, ma uit in jurul meu si vad ca sunt de-asupra prapastiei in care a avut loc accidentul, Erick nu e langa mine.. sunt doar eu si adversarul nostru..Karina:- Unde e Erick? Il intreb pe bărbatul bine facut din fata mea.
El: -Scuze.. n-am avut timp decât sa te scot pe tine din masina si după a explodat..
Karina:-Cum?? Nuu, Erick nu poate muri, nu acum, spun in timp ce ma dau usor pe fund pe marginea prapastiei pentru a ajunge la Erick.
El:-Karina stai! E prea periculos! Tipa adversarul încercând sa ma faca sa ma intorc, dar n-o voi face, nu il voi lasa pe Erick sa moara acolo, n-am cum s-o fac..
După ce ajung insfarsit jos ma duc repede si-l scot cu greu din masina. E foarte ranit.. e plin de sânge si nu mai respira? O nu!
După minute in sir de resuscitare incepe sa respire incet incet la scurt timp deschizându-si ochii.
Karina:- Erick.. ii spun in timp ce-i mângâi obrazul ranit.
Erick:-Karina eu.. trebuie.. sa-ti spun ceva, imi zice el cu greu in timp ce-mi ia mâna intr-a sa si mi-o pune in dreptul inimii sale
Erick:-Karina aici ai fost si esti si vei fi tu, chiar daca in urmatoarele clipe eu am sa ma stig, imi spune el facand referinta la inima sa.
Karina:- Erick.. nu.. nu ma lasa singura...
Hei ce mai fac cititorii mei favoriţi? V-a fost dor de mine?
Scuze pentru intarziere dar am fost ocupata cu scoala si nu am mai avut timp sa mai scriu, in speranta ca o sa ma iertati pentru asta va promit ca duminică voi publica un nou capitol după care o sa public cate unul pe saptamana .
Apropo cred ca "Anonimul meu Z.M " va mai avea in jur de zece capitole.
Cam atât am avut de spus.. va astept in continuare cu pareri despre continutul cartii .Va :-* si va iubesc !!!!! :-) O:-) <3
CITEȘTI
Anonimul meu Z.M.
Short StoryKarina Smith tocilara liceului, primeşte un mesaj anonim, pe care il citeste si ii da anonimul raspunsul imediat fara a mai sta pe gânduri. Anonimul sau Zayn Malik nu isi dezvaluie identitatea prea devreme pentru ca el este unul din baietii care i-a...