Milionové holky... VIII.

30 2 2
                                    

...pokračování...

Když mě táta odpoledně vyložil u Joyce, vířily mi hlavou všechny nové možnosti: jak si vymaluju pokoj, jaké plakáty dám na zdi. Jak udělám z toho nijakého domu, v němž budeme bydlet, opravdový domov. A ten nádherný bazén! Mohla bych tam chodit každé ráno a nemusela se nikam harcovat autobusem. Naprosto dokonalý!

Joyce bydlí v domku na konci řady se zahradou a s terasou, z níž je vidět kriketové hřiště. Hrozně ráda k ní chodím. Její máma má doma malé relaxační centrum a dokáže navodit klidnou atmosféru - ať přijdete v jakékoliv náladě, vydechnete blahem hned, jak vejdete do dveří. Vždycky to tam krásně voní - Joyciina máma rozestavila v hale lampičky s levandulovým a růžovým olejem. Celý dům je zařízený podle pravidel feng šuej, takže vyzařuje pozitivní vibrace a je vymalovaný v příjemných pastelových odstínech. Paní Carlsenová absolvovala všechny možné kurzy a umí udělat jakoukoliv masáž: indickou, švédskou i sportovní. Když umřela máma, udělala mi jednou masáž hlavy. Bylo to hrozně příjemné, i když jsem si málem vyplakala oči. Moje předsevzetí, že budu tvrdá a všechno zvládnu, se zhroutila jako domeček z karet. Troch proto, že jsem si uvědomila, že už nikdy nepocítím máminy konejšivé ruce, ale taky proto, že paní Carlsenová dokáže vyhmátnout, co člověka trápí. Má v sobě nějakou sílu, je to Joyciina máma a já se před ní trochu stydím. Taky se bojím, že když se dokáže dostat za všechny ty obrany, přijde na moje největší tajemství, které jsem nikomu neřekla, ani Joyce ne. Paní Carlsenová je děšně vyrovnaná - ten typ, který dokáže ze všeho dostat maximum, dotahuje věci dokonce a ptá se přesně na to, co chce vědět. Když něco tajíte a dostanete se na její radar, může to být trochu problém. Byla by z ní skvělá policistka, protože by uměla přinutit kohokoliv, aby se přiznal, ale vlastně je dobrá ve všem, do čeho se pustí.

Joyce říká, že v poslední době se jí podnikání moc nedaří, protože lidé šetří, a takový luxus jako nechat se opečovávat jde stranou jako první. Její máma má pořád své stálé klienty, ale i ti chodí jen jednou za měsíc, ne každý týden jako dřív.

Joyce si dělá starosti, že už neutáhnou nájem a že se budou muset přestěhovat do levnějšího bytu, až jim vyprší nájemní smlouva. Pak by se její máma musela pohlédnout po nové práci. Jsem si jistá, že by si paní Carlsenová určitě sehnala něco jiného, ale uvědomila jsem si, jak jsem byla sobecká, když jsem se tak bránila, že neodejdu od babičky - táta má aspoň jistou práci a máme kde bydlet. Maximální zabezpečení, pomyslela jsem si vzpomněla si na bezpečnostní systém od firmy SAS.

,,Hele," povídá Joyce, když jsme vešly do kuchyně. ,,Máma našla v příloze dnešních novin článek o tom baráku, kam se budete stěhovat."

,,Fakt? A co tam píšou?"

,,Prej se tam bude stěhovat Leonardo DiCaprio."

,,Ten herec?"

,,Jo, s celou rodinou." (pozn. aut. ty členy rodiny jsem si různě upravovala, takže to nebude podle reality)

,,Fakt, jo? Táta mi nic neříkal." Leonardo DiCaprio je hollywoodská megahvězda, jeden z nejznámějších a nejlépe placených amerických herců na světě. Viděla jsem všechny jeho filmy.

,,Takhle to tam psali," řekla Joyce. ,,S celou rodinou." Probírala hromádku novin a vytáhla přílohu. ,,Tady to je: ,,Leonardo DiCaprio se stěhuje do nového luxusního bytového domu Porchester Park č. 1 ve čtvrti Knightbridge. K jeho exkluzivním sousedům budou patřit ropní magnáti, oligarchové, saudští princové a hvězdy první kategorie."

,,Co znamená oligarchové?" zeptala jsem se.

,,To jsem taky nevěděla. Ptala jsem se mámy. Říkala, že je to bohatý podnikatel, který má velký politický vliv a je ve vládě. Myslím, že říkala, že to jsou Rusové. Tak něco."

,,Oligarcha, hm. Zní to jak postava z Pána prstenů," poznamenala jsem. ,,Nebo z nějaký divný pohádky. Jakože nahoře budou bydlet víly, ve čtvrtém patře elfové, ve třetím obři a trollové a ve druhém oligarchové."

Joyce se rozesmála a listovala magazínem. Ukázala mi fotku Leonarda DiCapria s manželkou a dvěma teenagery: klukem, kterému mohlo být tak sedmnáct, a dívkou asi našeho věku.

,,Leonardo DiCaprio se ženou Carlettou, synem Shawnem a dcerou Eleanor," četla Joyce. ,,Ten Shawn vypadá dost dobře, že jo?"

Podívala jsem se na obrázek a přikývla. ,,Jo, vypadá. A Eleanor je taky moc hezká."

Joyce četla dál: ,,Leonardo DiCaprio natáčí v Londýně svůj nový film, Čas poté, novinářům však nesdělil, zda se hodlá usadit ve Velké Británii na trvalo." Podívala se na mě a zakřenila se: ,,Senzačka."

Zakřenila jsem se taky. ,,No, možná." Hmm, pomyslela jsem si. Možná, že život v tom novým baráku nebude vůbec taková nuda.

Tak jsme u konce už osmé kapitoly :O utíká to hrozně rychle!:) každopádně pokud se vám díl líbil nezapomeňte dát vote popřípadě zanechte nějaký pěkný koment:)

P.S.: v médiích máte Shawna DiCapria:D(Shawn Mendes)

Miliónové holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat