...pokračování...
Hned druhý dne ve škole jsem si uvědomila, jak bude těžké o novém bydlení nemluvit. Moje kamarádky Katherine a Emily na něj okamžitě zavedly řeč. Chodíme s nimi s Joyce často ven a pravidelně u sebe přespáváme. Svěřuju se jim s většinou věcí, které se mi stanou - kromě toho tajemství z mámina pohřbu. Pořád se nemůžu přinutiti o tom s někým mluvit.
,,Hele, Isabell, je pravda, že budeš bydlet v jednom baráku s Jimem Parsonem?" zeptala se Katherine a sepnula si dlouhé blonďaté vlasy sponkou. (pozn. aut. Jim Parson je herec, který hrál Sheldona Coopera v The big bang theory)
,,A s Katy Perry? Já slyšela, že tam bude bydlet taky Katy," přidala se Emily. Při té představě se jí rozšířily oči. Na školní akademii na konci roku ji imitovala a všichni říkali, že se jí vážně pdobá - je stejně hezká a černovlasá.
Stejně jsme zvláštní parta. Katherine a já jsme vysoké, Emily a Joyce mají tak o deset cenťáků míň. A každá máme jiný styl: Katherine se obléká roztomile a sladce jako holčička a mimo školu nosí nadýchané blůzičky ve všech odstínech růžové. Emily byste v životě nedonutili, aby na sebe oblékla cokoli růžového. Je to spíš kluk než holka, chodí v džínech a teniskách a miluje všechny sporty. Rády bychom jí zkusily převléknout do šatů, ale jak ji znám, vzala by si k nim vysoké klučičí boty, aby bylo po jejím. Joyciin styl je něco mezi vintage a retro, nosí často etno šperky a velké květinové brože. A mně se líbí indický styl. Stejně je jedno, jak vypadáme. Hlavní je, že si rozumíme a užíváme si každý den spoustu legrace.
Odbyla jsem Emily pokrčením ramen, jako bych byla prostě fakt nad věcí. ,,Katy? Možná jo. Nesmím o tom mluvit."
,,Ale no tak, Isabell. Jsme přece kamarádky, my to nepustíme dál," zaprosila Katherine.
,,Když vám to povím, budu vás muset zabít," řekla jsem.
,,A když vás nezabije ona, udělá to nějakej bodyguard," přidala se Joyce, protože se k nám přitočily Chrissie Albergová a Sofie Jamesová z osmičky. ,,Jedna rodina, co tam bude bydlet, má osm bodyguardů."
,,Tak to bude Jim Parson," prohlásila Chrissie. ,,Někde jsem četla, že má obrovskou suitu."
,,A jak to tam vypadá?" vyzvídala Sofie.
Napadla mě slova jako velké, studené a nijaké, i když jsem viděla jenom jeden byt. To jim ale určitě říkat nebudu. ,,Představte si ten nejbáječnější dům vašich snů," odpověděla jsem. ,,A pak ho vynásobte čtyřma."
,,Nádhera," řekla Katherine. Je nenapravitelně romantická a má ráda fantasy. Nečte nic jiného a pokoj má vytapetovaný plákaty z Pána prstenů a Eragona. Myslím, že je tajně přesvědčená, že je ve skutečnosti elfská princezna.
,,Fakt," řekla jsem.
,,Minulý týden byla Isabell na odebrání otisků prstů," dodala Joyce, když se hlouček holek kolem nás zvětšil. ,,A taky poslali fotografa, aby jim s Lukasem vyfotil oči. Bezpečností systém dělala SAS."
,,Oči?" zeptala se Sofie. ,,A proč?"
,,Kvůli duhovkám," vysvětlila Joyce. ,,Dá se napodobit fůra věcí, ale je prakticky nemožný zkopírovat něčí duhovky, že jo, Isabel?"
,,No-," začala jsem.
Ale Joyce už byla rozjetá. Člověk by řekl, že se do Porchester Parku stěhuje ona.
,,Když přecházíte z části pro zaměstnance do hlavní budovy," svěřovala holkám, ,,naskenuje vám skrytá kamera oči, aby měli jistotu, že jste to opravdu vy."
ČTEŠ
Miliónové holky
RomanceMiliónové holky - čtyři kamarádky na život a na smrt. Tráví spolu dost času, ale jak to bude dál, když se Isabella přestěhuje do nejbohatší části města, kde má žít se svým otcem a bratrem? Jak bude Isabella zvládat nový domov? Nové pravidla, která m...