Milionové holky...XXIV.

16 3 0
                                    


...pokračování...

 ,,Páni," vykřikla Joyce, když uviděla můj nově vymalovaná pokoj. ,,Vypadá úžasně."

 Byla neděle a Joyce přišla, aby mi pomohla s posledními úpravami. V pátek večer jsme spolu vybraly barvy podle vzorníků, které táta objednal začátkem týdne. Na hodinku se objevila i teta Katie. Čekala jsem, že mi v souladu se svým novým životním zájmem navrhne, abych si pokoj vymalovala na zeleno, ale  zcela neočekávaně byla velmi milá a příjemná a vůbec si nehrála na policajta. Vlastně se chovala úplně normálně.

 Táta se poslední dobou taky hrozně snaží být na mě hodný, a když jsem mu řekla, že je Dave zpátky u babičky, prohlásil, že mi to vynahradí. Nerada mu lžu, ale neměla jsem na výběr. Nemohla jsem se Davea zbavit, i když bylo jasné, že v altánku se mu nelíbí. Smrdělo to tam kočičinou, protože jsem mu nestíhala vyměnit každý den podestýlku. Sheila začala poslední dobou chodit dřív a když jsme se s Lukasem vraceli domů, obvykle už byla v kuchyni a připravovala nám večeři.

 Dnes jsem měla v plánu vzít Davea do domu, aby se mohl trochu proběhnout, dokud bude táta pryč. Lukas, který o Daveovi nevěděl, odešel na zkoušku se svou skupinou.

 Táta strčil hlavu do dveří. ,,Ahoj, Joyce. Vypadá to dobře, co říkáš?"

 Joyce přikývla. ,,Vymalovali to rychle."

 Táta vešel dovnitř a prohlížel si zdi. ,,Ano a odvedli dobrou práci." Požádal několik místních údržbářů, aby k nám v sobotu zašli. Objevili se čtyři, měli nakoupené barvy a večer bylo vymalováno. Spala jsem na pohovce dole, dokud barva neuschla a dneska ráno už jsem se mohla nastěhovat zpátky. Tři stěny byly vymalované jemně tyrkysovou a čtvrtá temně levandulovou. Viděla jsem to v jednom časopise. Vypadalo to jasně a vesele, o hodně líp než původní bílé stěny. 

 Omlouvám se, že je to tak hrozně krátké, ale vůbec nemám čas. Pokusím se zítra nebo pozítří něco napsat, ale do školy toho mám moc, takže bohužel nestíhám:/ zatím jsme asi v 1/3 knihy, takže budu počítat ještě tak s dalšími čtyřiceti kapitoly. Budu ráda, když to stihnu napsat do konce školního roku :D ale to je jedno. Pokud vás to baví, já psát budu:) mějte se a ahóóój:)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 14, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Miliónové holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat