Bu hikayeye nasıl başlanır inanın bilemedim . Daha başlamadan bile ellerimde bir terleme , midemde yükselen sıcak sıvı... Hayatımın bu döneminden sonrası büyük bir SEVGİ hikayesinin kocaman nefretlere dönüşmesi.. Bu , bir kadının bütün özlemlerini nefretlerini kinini sevgisini tek bir metne sığdırması . Bu, bir kadının hayal kırıklığı . Bu , bir genç kızın kadın olma hikayesi...
Koca Dudak'tan sonra kendime beklenenden çok daha çabuk geldim . O zamanlar da üniversite sınavı dönemine denk geliyor . Allah ben sevgilimden ayrılmışım bütün cıbırlar benim , oturup bir de ders çalışamayacaktım herhalde? Deli bir arkadaş ortamımız var sınava diye çıkıp soluğu batak masasında alıyoruz . Herkes birbirinin kardeşi sözde ama kimin eli kimin cebinde ohooo.. E hal böyle olunca babişkomun Yıldız Teknik hayalleri batak masasında koz olarak kaldı.. Bir kez daha hazırlanmaya karar verdim . Bizim o "ponçik" tayfada ki herkes üniversiteye girerken bir baktım mal gibi sadece ben kalmışım .Böyle bir grupta otur ders çalış !!!??? Buse diye kaşar bir arkadaşım vardı ( cebe atın arkadaşlar ileride bol bol orospuluklarını anlatacağım..) Tek hedefim onun yanında Yıldız' da okumaktı ...
Erkeksiz geçen mükemmel bir senenin ardından hele de üniversite sınavına hazırlanırken pipiye dair hiçbir şey görmek istemiyordum .E efsanede bir dershane gurubumuz var dilden dile efsaneyiz bende ki göt kalkıklığı ve ego barajını hayal bile edemezsiniz , NE ERKEĞİ YA ? Dershane daha açılmamıştı , rehberlik öğretmenini ziyarete dershaneye gitmiştim . Biz adamla sohbet etmeye başladık demesin mi " Sizin mezun sınıfındakiler de ders çalışmaya başladılar yan sınıfta "
İçimden nasıl sövüyorum ama . Sanki köpekler üç hafta öncesinden çözmeye başlasalar Stephan Hawking yetenekleriyle kutsanacaklar .. Neyse biz muhabbet ettik baya e hadi ayıp olmasın bari diye kalkıp şu yeni sınıf arkadaşlarıma bakayım dedim . İçimden de diyorum " Allahım inşallah bu sene çok yakışıklı erkekler vardır da çılgınlarca cilveleşir seneyi eğlene eğlene kaparız"
Tabi ki anti Şeyma Subaşı şansımla sınıfa bir girdim ... ALLLAHIM İKİ ADET OBEZ 4 TANE AMELE !!!! " Yok abi yalan ya onu görür görmez hayatımı değiştireceğini anladım falanlar ... Sınıfta ki erkeklere baktım , bakmamla " HOCAM BU NE YA MUTANTLARI MI TOPLADINIZ BU SENE SINIFA" diye ağlamam bir oldu ... Nerden bilebilirdim asla işim olmaz dediğim barzonun benim ailem kadar çok sevdiğim " canım" olabileceğini . Ay hiç unutmam Armani beyaz üstü lacivert yazılı tshirtü ve aynı lacivertten pantalonu kocaman göbeğiyle test çözüyordu . Yeni hikayemizin baş kahramanı BAY GOBEK olsun o zaman , ilk karşılaştığımda ve sonrasında asla kurtulamadığı göbeği şerefine ... Ne yazık kı bu bir nefret hikayesi .Koca Dudakla bile kıyaslarken Koca Dudağa şükür namazları kıldıracak bir nefret hikayesi , öyle tatlı girdiğime bakmayın yani .. Belki Koca Dudak beni defalarca aldattı , milyonlarca kez kandırdı , her seferinde gözüme baka baka yalan söyledi ama şundan emindim ; beni deliler gibi seviyordu . Bu nasıl mazoşist bir düşünce FEMİNİSTLER SENDEN UTANIYOR HÖÖÖ tribine girebilirsiniz belki ama bu bir gerçekti ; o bana aşıktı , annesi gibi beni seviyordu . Bay Göbek bana en kötüsünü yaptı ; yıllarca kendinden yiyip yiyip ona verirken onun sadece senden yiyip asla sevgisini sana vermeyen bir adamın ihanetleri. Ne kadar seversen o kadar zarar veren bir duygunun küçük bir kızı kadına dönüştürme hikayesi . İntikam için yazmıyorum Bay Göbek , bu sefer onun için bile değil . Bu sefer gerçek sevgiye ve bu en güzel duygunun nasıl hiç edilebileceğine yazıyorum . Tüm bunlara rağmen umudun ve aşka inancın sapasağlam duruşuna yazıyorum .Mucizelere yazıyorum .Sevmek ne demekmiş ona yazıyorum .Bu sefer aşka değil gerçek sevgiye yazıyorum. İşte bir gün dershane sırasında başladı hikayemiz , o hiç tahmin etmediğim adamın tek bir dokunuşuyla ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstediğim Tek Şey Az Biraz Mutluluk
RomanceHiç bir zaman " Ay kızım asla yazmayacağım . At gibi giden it gibi döner . Süründürücem o köpeği . 4S kuralı var bir kere bak nasıl pişman olacak o . Arayacağımı düşünsün hahahaahah ben bitirdim bunları kızım yenisi aşağıda arabayı park ediyor" ins...