Bütün detaylarıyla anlattı bana Bacaksız . O gece biz eve gittikten sonra Bacaksızı yanına çağırmış . Bütün gece konuşup dertleşmişler . Beraber sarılıp uyumuşlar . Beraber sarılıp uyumuşlar . BERABER SARILIP UYUMUŞLAR . Her şeyi paylaşırım da sevdiğim adamın kokusunu paylaşmam . Her şeye dayanırım da dokunmaya kıyamadığım adama başkasının dokunmasına dayanamam . Her şeyi affederim de o yastığı başkasıyla paylaştığını affedemem . Üç gün boyunca beni aramadı ya işte Bacaksız'la zaman geçirmektenmiş . Bacaksız da sevgili olmak istiyorum deyince üç günün sonunda da benden ayrılmış . Hayır en çokta şuna kızıyorum ; sen git benden " yapamıyorum Beril olmuyor " deyip ayrıl , ben gecelerce " ne yaptım acaba ben çok sıktım kesin " diye kafaları yiyip kendimi suçlayayım aslında beyefendi başkalarını bulsun suçu da bana atsın. Ama bu benim kaderim . Şu an ki sevgilim benden iki kere böyle ayrıldı . Hele en sonuncusu daha da beter . Benimle tatildeyken yanımda mesajlaştığı kızla sevgili olmaya başlayıp " yok ya hayatımda bir ilişkiye yoğunlaşabilecek zamanım yok " deyip beni eşyalarımla birlikte kapının önüne koydu . Meğer benim giden eşyalarımın yerini başkalarının saç tarakları dolduracakmış . Çıkın karşımıza adam gibi başkası var deyin bizde geri döndüğünüzde size rahatlıkla kapıyı gösterebilelim ponçiklerim ! Neyse konudan sapmadan nefretlerimi ileride kusacağım devam ediyorum. Bacaksız' la on gün sonra tartışmaya başlamışlar , araya yıllar giren ayrılıklarından sonra toparlanamayacak kadar koptuklarını anlayınca Koca Dudak tıpış tıpış bana geri döndü .
Telefonu kapatmadan önce o beyin özürlü Bacaksız bana mükemmel acıyan ses tonuyla " İyi misin ? Bero özür dilerim , böyle olmasını istemezdim , sen nasıl öğrendin ?" dedi . Suratına kapattım .On beş dakika boyunca beynimde Bacaksız'ın bana nasıl acıdığı , Koca Dudağın nasıl ona sarıldığı vardı. Ben bunlardan habersiz nasıl sekiz ay geçirdiğimi , bu sekiz ay boyunca Koca Dudağın düzeldiğini düşünüp kendimi nasıl kandırdığımı hatta ailemi arkadaşlarımı nasıl kandırdığımı düşündüm. On beş dakikanın sonunda uyuşmuş vücudumu yataktan kaldırıp Koca Dudağı aradım.
- Allah belanı versin. Her şeyi öğrendim Bacaksız'la mutluluklar .
Bu bölümde ki rahatlatıcı cümlemiz " Allah belanı versin " . İsmail YK gibi yüz felci geçirmeye de razıyım yeter ki Allah belasını versin . Nefretten çok o insana olan umudun tükendiğinin cümlesi " Allah belanı versin ". Sanki bütün gün çişinin tutmuşsun da , o ilk tuvaletle buluşma anında ki gibi rahatlatan bir cümle " Allah belanı versin " . Gözyaşlarının bittiği yerini nefretlere bırakma anı " Allah belanı versin " .
Günlerce bana ulaşmaya çalıştı .Annemi , arkadaşlarımı , Süloyu (özellikle Süloyu ) herkesi tembihledim hiç kimse telefonlarına geri dönmedi .Biliyorum , o telefonu açarsam yine affedecektim . ( Bu kısım erkek arkadaşlarıma gelsin . Bir kız hala telefonlarınızı açıyorsa hala bir umut var demektir .) Bacaksız'ın o acıyan sesi kulaklarımdan gitmiyordu . Beni nasıl kandırdıklarını düşündüm . Bu nasıl bir vicdansızlıktı ? Bir kız kendi cinsiyetinden birine bunu nasıl yapardı ? Hayatımda ilk defa bir insana öldürebilecek kadar nefret duyuyordum , bu duyguyla da tüm ilklerim de olduğu gibi ilk kez bu ilişki sayesinde tanışmıştım. Bende asla yapmamam gereken bir şey yaptım . Hırslarıma yenildim . Deniz T. 'nin bütün ısrarlarını kabul edip onunla sevgili oldum. O çok yakışıklıydı , zekiydi , komikti , yanında "iyi" hissediyordum kendimi kasmama gerek yoktu , "beni sevmeyi bir gün bırakır mı ?" diye de korkularım yoktu , en önemlisi ona güvenmemem için hiçbir neden yoktu . Ama eksiktim . Onun gibi kokmuyordu . Onun verdiği sıcaklığı asla veremiyordum . Bir insanı zorla sevebilir miydik ?Belki bir gün severim diye birinin kalbini kırmaya değer miydi ? Bunu yapabilen arkadaşlarım da var . Bizzat gözlerimle şahit oldum hatta . Sevmediğiniz birinin size dokunmasına izin verebilir miydiniz ? Yapamıyordum . Bütün günü Deniz T. yle geçirsem de gözlerinde hep Koca Dudak'ı arıyordum , aradıkça ağlıyordum , ağladıkça korkuyordum . Hayatımda bir daha hiç kimseyi o kadar çok sevemeyeceğimi biliyordum . Ama geri dönemezdim . Aşkımdan ağlasam da zırlasam da dönemezdim . O bensizliği göze alarak defalarca hatalar yapmıştı , bende ona istediği şeyi vermeliydim " bensizliği ". Deniz T. romantik bir adam değildi , ama beni nasıl iyi hissettirebileceğini biliyordu . Beni iyileştiriyordu .
Aradan bir ay geçti . Deniz , ben ve bir grup arkadaş okuldan çıkıp hep gittiğimiz nargileciye yürüyorduk . Deniz uzun boyluydu o yüzden onun beni koltuk altına alıp sevmesi çok hoşuma gidiyordu . Yine koltuğunun arasına almış beni sevmeye hazırlanıyordu ki karşıdan bir çift gördüm . Koca Dudak ve yanında hiç tanımadığım bir kız el ele bizim üstümüze doğru yürüyorlardı . Nefesimi tuttum , hala yürümeye devam ediyorduk . Ayla Dikmen Anlamazdın eşliğinde birbirimizin yanından geçtik . Hep film sahnelerinde ki gibi hayatımda bazı anların ağır çekim gerçekleşmesini isterdim . İşte tam olarak öyle bir andı ve yine nefes almayı unutmuştum . Sonra gözlerimi Deniz'in kucağında açtım . Ve leş gibi bir kolonya kokusu . Nefes almayı unutunca şak diye olduğum yere bayılıvermişim . Bizimkiler çok korkup yandaki pilavcıya sokmuşlar . Tansiyonum düştü diye de tuzdan dudaklarımı uyuşturan ayranı içiriyorlardı . Ulan o tuzlu ayran adamı kör eder hala burnumdan sokmaya çalışıyorsunuz diye de etrafa bağrınıyordum ki . Gerçekler yavaş yavaş hafızama gelmeye başlamıştı. Bir ay sonra Koca Dudağı görmüştüm ve hala onu görmem beni bayıltabilecek kadar etkiliyordu . Bir kaç saat sonra toparlandığım da Deniz beni eve bıraktı . Annem akşam geç saatlere kadar çalıştığı için evde tek oluyordum genelde o yüzdende Deniz beni yalnız bırakmaz istememişti . En çok yalnızlığa ihtiyacım vardı oysa ki . Ayrıldıktan sonra hemen başka sevgili yapmak benim için hataların en büyüğü olabilirdi . Başkasının izlerini başkasıyla silemiyordum ve bundan kaçmaya çalışsam da Kadıköy de herhangi bir sokakta bile beni yakalayabiliyordu . Evin kapısından girmemle ağlamam bir oldu . O sırada kapı çaldı . Kıpkırmızı gözlerle karşımda Koca Dudak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstediğim Tek Şey Az Biraz Mutluluk
RomanceHiç bir zaman " Ay kızım asla yazmayacağım . At gibi giden it gibi döner . Süründürücem o köpeği . 4S kuralı var bir kere bak nasıl pişman olacak o . Arayacağımı düşünsün hahahaahah ben bitirdim bunları kızım yenisi aşağıda arabayı park ediyor" ins...