Varoşum ve Gururluyum

89 1 0
                                    

     Telefon ekranını bana doğru uzattılar . Umut diye bir arkadaşımız vardı , eskiden bizim liseye gidiyordu sonra eğitim ağır gelince Doğa Kolejine geçiş yapmıştı . O yollamış fotoğrafı . Altına da yazmış " Bu Bero'nun Koca Dudağı değil mi ben mi yanlış gördüm ? " 
   Şimdi de fotoğrafın temasına geliyoruz.. Hazır mıyız??? Sinem ve Koca Dudak okulun önünde öpüşüyorlar... Umutta sağ olsun hala birlikteyiz sandığı için fotoğraflarını çekip Damla 'ya yollamış . Gözlerim kararmıştı , aniden gelen uyku isteğine engel olamadım , bedenim ayaklarıma ağır geliyordu ve o anda pes etmiştim . Gözlerimi açtığım zaman çok ironik bir şekilde "yine " Deniz T.'nin kucağında buldum kendimi . Allahım bu çocuğun günahı ne ?? Hadi ben gerizekalıyım da bu çocuğun günahı ne? Benim o morarmış baygın suratımı görmek zorunda mı ??? İçimden tam " lan noluyoruz gene mi bir bok yedim " derken aniden gelen " bittin sen kızım orospu Sinem " iç sesi . Etrafımda yakın arkadaşlarımı arıyorum beni Deniz T. ' ye bırakıp basıp gitmişler . Ben siz üç günlük adamlar için ağlarken bile yanınızdaydım be insafsız kaşarlar !!! Derken Damla koşa koşa yanıma geldi . 
   - Deniz koş hemen bizim çocuklar Koca Dudak'ı bulmaya gittiler onlara engel ol !!!
 Peki ben ne tepki verdim biliyor musunuz ??? 
 - İyi güzel kalk Damla bizde Sinem'in yanına gidiyoruz 
 Peki benim biricik arkadaşım ne tepki verdi biliyor musunuz???
 - Dur o zaman ben Dilanlara haber vereyim sende Sinem neredeymiş öğren . 
 İşte koşulsuz şartsız her şeyi kabul eden en yakın kız arkadaş be!! Bir dur de ya bir dur de de ben gerizekalıyım sende benim gerizekalılığıma ortak olma ! Belki pişman olacağım sonra bir dur desene !! Yok illa hemen koşup hata yapalım ! 
 Öncelikle kızlar olarak başımıza gelenleri anlatmak istiyorum . Öncelikle  Damla ben ve  bir kaç arkadaşım daha toplanıp güzel bir plan yaptık . Zeynep Sinemi arayıp nerede olduğunu öğrendi .Ne salak kız ya bu da ayda yılda bir konuşup aldatıldığını ortaya çıkaran kız niye seninle durup dururken görüşmek istesin ?? Hadi görüşmek istedi niye açık adres verip gel diyorsun ?? İleride böyle bir kızım olursa çöpe atarım yemin ediyorum.  Hedefimiz Sinem'in olduğu mekana  gidip kızı dışarı çıkartıp evire çevire dövmekti ... İçinizden geçenleri duyabiliyorum ergendim lisedeydim ve aldatılmıştım yargılamayın ! Kızın nerede olduğunu öğrenir öğrenmez Sinem'in bulunduğu NARGİLECİYE gittik . Nargileci ya nargileci ! bizde de nasıl bir vizyon eksikliği anlatamam.. Hadi tamam bizde nargileciye gidiyoruz da bari kalitelisine git kaşar . İşte varoşlar için bizi üzüyorsunuz sonra kapılarda yatıyorsunuz !!
  Biz geldik nargilecinin önüne hemen Sinem orospusunu aradım . Uzaktan da onu izliyorum ne yapacak şimdi diye . Arkadaşlarıyla on saniyelik kritiğin ardından telefonumu açmaya karar verdi . 
 - Sinem 'cim ben X nargilecisinin önündeyim seni bekliyorum. Çık . Yalnız tek başına gel çünkü o kadar rezil olmana gönlüm razı gelmez. 
- Nası..
Cümlesinin bitirmeden şak kapadım kaşarın suratına . Allahım bende ki bu Fikirtepe ruhuna hastayım . İstersem dünyanın en varotik kızı olabiliyorum .En başında söyledim size . Bu hikaye Burçin Terzioğlu asaletine sahip içi Kısmetse Olur Ayça olan kızlarımız için ( Kız Ayça hastayım sana aşkım alınma ) Yazın bunu kız kardeşlerim!! 
   Beş dakika sonra  bu yanında iki tane öküz gibi çocukla dışarı çıktı . Ama çocuklarda ne çocuk maşallah bu kaşarın  bile erik gibi kankileri olsun benim elimde anca Sülo ! Bizim Sinemin elleri ayakları titriyor tabi bayıldı bayılacak . Elimi bir anda saçına götürüp okşamaya başladım . Bizim izbandutlar çıkıştı hemen " Bacı ne yapıyon " bakışlarıyla . Bizim kızlarda bekliyorlar bir atak yapsam çocukların tepesindeler . Ah ah çevremde bir tane normal olsaydı lisede öyle olmazdım . Hoş şimdi de pek bir farkı yok ... 
    - Bak Sinemcim ya tek çıkarsın ordan ya da ben seni tek çıkartacağım .
( Lisedeydim üstüme gelmeyin !!!)
  Hemen bir izbandut atladı ordan " Hadi Sinem 'cim kimse sana bir şey yapamaz . İçeri girelim " 
ALLLAAAAAAHHH sen bana bunu diyeceksin  hadi ben durdum kızlar durur mu . Beşimizde birbirimize baktık . Sanarsın Charlie'nin Melekleri !!! Lise formalı hali tabi.. Bir anda mekanın içine daldık . Arkadan Survivor ada konseyi müziği ağır çekim yürüyoruz . Gözlerimi Sinem'e kitledim üstüne üstüne yürüyorum . Kızlar çocukları ekarte ederken Sinemin önüne geldim . Masada oturuyordu , elimi şöyle masaya sürtüp masanın üstündekileri kenara ittirdim . Elimi kaldırdım Sinem'in saçına yapıştırıp masaya vurdum . ( ÖZÜR DİLERİM AMA BENDE İNSANIM YANİ CİNNET GEÇİRİYORDUM ) 
 Ondan sonrası bende yok tabi . İşin garibi kimsede yok herkes olayın gazıyla öyle girişmiş anlayacağınız . Mekanın sahipleri bizi ayırmışlar , çocukların suratları tırmık içinde , kızlardan bahsetmek bile istemiyorum ...Bu sırada bir arkadaşım da dışarı çıkan o çocuklardan birine numarasını vermiş . Suç benim mi şimdi ? Bunları ben yapmayayımda kim yapsın ? ) Tahmin edersiniz ki beş dakika sonra kendimizi polis otosunda bulduk ... Ben ne bok yiyeceğimizi düşünüyoruz tabi derken Damla'nın telefonu çaldı. Üç dakika konuştu falan , kız bembeyaz oldu.
  - Bero , Süloları karakola almışlar !

 DİPNOT : Bugün beni tabi ki Koca Dudak aradı !! Ama onuda sonra artık sizlerle  paylaşacağım.. Çünkü ben pisliğim...

İstediğim Tek Şey Az Biraz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin