Bir insanın göz bebekleri bile titreyebilir mi ? Bütün hücrelerim zangır zangır titriyordu . Aşk böyle bir şey miydi ? O sırada biri gelip sorsa adımı bile söyleyemezdim . Ama o karşımdaydı . Her şeye rağmen tam karşımdaydı . Yüzüne gözüne kussamda , ondan kaçsamda , tehlikeli olduğunu bilsem de karşımdaydı. İnanın size o anı anlatmak o kadar çok isterdim ki . Yapamıyorum , her şeyi anlatabilirim de o anı anlatamıyorum. Otobüslerin orta kapısında ki o iğrenç beş merdiveni beynim uyuşarak indim . İnmem ile elimden tuttu , bavulumu almaya gittik . Bir eliyle bavulumu alırken diğer eli o sırada belime çok güzel oturmuştu. Sonra bütün sevimliliğiyle gözlerime baktı , iki elinin de belimde olduğunu fark ettiğimde çoktan öpüşüyorduk . İlk kez bir erkeğin beni öpmesine izin verdim . Şimdi nasıl bir histi hatırlamıyorum ama aklımda sadece ne yapacağımı şaşırdığım geliyor .
Bavullarımı aldık , Diloş 'lar da ( altıncı sınıftan beri beraberiz )kalacaktım o akşam onlara bıraktık. Bütün günü beraber geçirdik , ağzım yüzüm birbirine girmiş artık mutluluktan . Öldüm cennet burası eminim. Sülo ve yazlıktan bir kaç arkadaşımızda bize katıldılar topluca ölüyoruz diyorum içimden . Sonra beni Diloşlara bıraktı . Tabi bende de gülümsemeyle ağzımı yırtabilirim modundayım heveslisi gibi Diloşa anlatmaya başladım . Diloş dinliyor ama suratında ki o ifadeyi görseniz kusacak birazdan halıya dersiniz . Anlattım bitti bu beş dakika hiç konuşmadı . Beş dakikanın sonunda derin bir nefes aldı
- Bu Koca Dudak şu soyisimli Koca Dudak mı ?
Ah bende safım tabi atladım buldumcuk gibi " Evet evet o çok harika dimi aşkım benim sevgiliyiz artık biz "
Diloşuda tanısanız asla ciddi olabilecek bir kız değil . Bu nasıl bir morardı dedim Allah kesin bir bok yedim . Biz kızlar varya neyi hissediyorsak çıkıyor yemin ederim. Ne zaman birine bakıp bir boklar hissetsem kesin sonra götümün üstüne oturuyorum. Duygusalmışmışız , BOK. Biz neyin ne yapabileceğini o kadar iyi biliyoruz ki , sadece o an o işimize geliyor. Meğer bizim Koca Dudak 'ın eski sevgilisi ( hani şu unutamadığı , adı Bacaksız olsun ) Diloşun lisedeki kankisiymiş . Bizim Koca Dudak git sen bu kıza köpekler gibi aşık ol. Aşık ol ol da yine de git Bacaksız 'ın kankisiyle Bacaksız'ı aldat . Onları dinlerken beni görmeniz lazım beş çocuğumla ortada bırakılsam anca bu kadar üzülürüm . Diloş hemen yapıştırdı tabi
- Uzak dur kızım ondan , kendini iki günde kapıda bulursun böylesinden uzak duracaksın.
İçimde ki Polyanna inancının durduramıyorum tabi eminim biz sevgiliyiz .
Aradan bir saat geçti , iki saat geçti , üç saat geçti yok. Çocuk bana "A" bile yazmadı . Diloşta tepemde bin bir türlü beddua ve laneti çatur çutur yağdırıyor çocuğa . O zamanlarda Blackberry diye bir telefon vardı onun BBM uygulaması vardı ( zamanın MSN'i ) Whatsapp falan yoktu ordan mesajlaşıyorduk. Son görülme ordada vardı( SON GÖRÜLME : Biz kızların en büyük sorunsalı. Umursamaz görünmek için kapatsanız bile en yakın kankilerinizde " ya aşkım Köpek ' in son görülmesine baksana kaçta girmiş ben online saatimi kapattımda ." şeklinde gururunuzu ayaklar altına alan android özelliği . )
Hadi giriyoruz son görülmeye , yok . Ne son görülme ne BBM resmi ne durumu hiçbir şey yok . Beynimde bir karıncalanma , kusmak ve kusmamak arasında gidip gelen bir mide , aniden harekete geçen bağırsaklar . Anlayacağınız bütün organlarım infilak etmek üzere . Koca Dudak beni bütün modern sosyal mecrealardan engellemiş ...
İki gün sonra Diloş tüm kaynaklarını kullanarak öğrendi ki bizim Koca Dudak Bacaksız 'la hala konuşuyormuş . Bir güzelde birlikte zaman geçiriyorlarmış .Bacaksızın korkusundan beni sadece o yokken arayabiliyormuş . Tabi ben bu durumda neler yaptım ? Bende Koca Dudağımı Bacaksıza yedirebilecek göz var mı ? Hemen değişim operasyonuna başlayarak bütün kezbanlığımı 2010 senesinde tarihe gömdüm." Gurursuz musun kızım çocuk başkasına gitmiş hala üzüldüğün gibi birde onun için uğraştın mı ??? " seslerini duyar gibiyim . Ama size en başında söyledim . Hiç bir zaman o mükemmel " hiç bir erkek benden değerli değil , sildim mi tam silerim , gittiyse bitmiştir kardeş " kızı olamadım. Utanmıyorum da bu durumdan açıkçası , oh iyi ki köpekler olmuşum , beni ben yapmış.Sonuçta en sonunda kendime aşık etmeyi becerdim . ( Sadizmin tanımı bu cümle arkadaşlar)
Aradan bir ay geçti . Bu sırada Diloş bizi bacaksızla tanıştırdı . Bacaksıza dünyanın en tatlişko minnoş insanı taklidi yaparak kankilik mertebesine ulaştım. Bu salakta bana Koca Dudak' la ilgili bütün sorunlarını anlattı , bende beynini yiyerek bunları tamamen ayırdım .( Beni hemen linç etmeyin Bacaksız başkasından hoşlanıyor ama Koca Dudaktan ayrılmayada cesareti yok . Ben sadece ona birazcıcık cesaret verdim .. )Koca Dudak'ın hala bizim arkadaş olduğumuzdan haberi yok . Bir de şerefsiz köpek hala benimle konuşmaya devam ediyor , aynı odada iki kız aynı çocukla konuşuyor .
29 Ağustos 2010 Bacaksız , ben ve arkadaşları hep birlikte buluşmuşuz. Şans o ya Bacaksızla aynı elbiseleri giyeceğimiz tutmuş . Ben yeni gelmişim bu da kalkmış beni öpmek için sarılmış ŞAK ! Koca Dudak kafeye giriş yapar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstediğim Tek Şey Az Biraz Mutluluk
RomantizmHiç bir zaman " Ay kızım asla yazmayacağım . At gibi giden it gibi döner . Süründürücem o köpeği . 4S kuralı var bir kere bak nasıl pişman olacak o . Arayacağımı düşünsün hahahaahah ben bitirdim bunları kızım yenisi aşağıda arabayı park ediyor" ins...