Şemsiyenin Girişi Baştan Belliymiş

120 4 2
                                    

    Sarının mal paylaşımında kendi üstüne aldığı pembeli ,  tepemde dikilmiş kahverengi gözleriyle boncuk boncuk bakıyor .  Yanlış anlaşılmasın sakın ,  çocuğun dudaklarına bakmaktan gözlerine en son gelebildim. Bir dudak var bunda kaçak kat çıkmış çocuğun suratına. Kaşıkla yontulmuş bir burun , esmerlik paçalarından akıyor .  Kokusundan bahsetmiyorum bile hala hatırlarım o kokuyu.  Kısa boylu falan ama  Allah ne varsa dudağa  ve kollara vermiş  .  O sırada ben nefes almayı unutmuşum tabi ölmek üzereyken Sarı ayağıyla geçirdi de bende gençliğimin baharında solup gitmedim oracıkta .    
  - Merhaba  sanırım sizde çok sıkılıyorsunuz , burda mı oturuyorsunuz  bizde arkadaşımla çok sıkıldıkta sahile ineceğiz gelmek ister misiniz ? 
    Hemen bizim sarı çiyan atladı üstümden tabi " ay bizde size mi sorsak diye düşünüyorduk çok iyi olur. " Bak bak bizde düşünüyormuşuzmuş . İnşallah ikimizide kaçırırlarda önce seni öldürürler bıçağı benim boğazıma dayadıkları sırada içeriye polisler dalar . Beddua etmeye başlayınca kendimi tutamıyorumda konuya dönelim. Kalktık bunlarla sahile oturduk . Sarı çiyanında çenesi açıldı bunlar maviliyle ( isim verebilirim sanırım artık,  mavili şimdi nişanlı benim canım arkadaşım İlker ) bir sohbet bir muhabbet susmuyorlar. Koca dudakta bana laf atıyor falan konuşuyoruz  , Sarı çiyanada İlker yetmiyor sanırım sürekli bir lafa atlama çabasında. Çocuğa bakmamaya çalışıyorum tutamıyorum kendimi ama bütün uyuzluğumda üstümde,  herhalde sonradan başıma gelecekleri hissetmişim. Telefonum çaldı benimde lisedeki o tepesine zebellak gibi çöktüğüm sıra arkadaşım Sülo arıyor . Rutin konuşmamızı yaptık . Dedim ki yanımdayeni insanlar var  konuşamıyorum seni sonra ararım. Ay bizim meraklı durur mu ?? " Kim o kim kız mı buldun doğru söyle ver konuşayım kız dimi kız kız kız kız !!"  Koca dudakta duyuyor tabi sesleri , eski telefon naklen canlı yayın yapıyor etrafa  . Aldı telefonu başladılar muhabbete . Bizim Sülo sen git bunun kankisi çık.Ordada sinyal vermişler bana uzak dur diyede beyinsizlik doğamda var.  ALLAHIM NEYDİ GÜNAHIM ??? 
   Aradan üç hafta geçti . Annemi yalvar yakar bir hafta kalmaya ikna ettiğim yerde üç koca hafta geçirdim. Hayatımın en güzel yazı olarakta tarihe geçiş yaptı tabiki  de...
   Son gecemiz.  Deli bir alkol alınmış  , eve depolanmış herkes içecek bu akşam geyiği dolanıyor . Benim o güne kadar aldığım tek alkol,  kolonya sürdükten sonra elimi ağzıma götürdüysem odur yani . Başladılar bana içirmeye .İç iç iç , yıldızları yerde görmeye başlayınca bırakalımda kız ölmesin diye acımışlar herhalde  durup beni şezlongun üstüne bırakmışlar . Sabah sarı çiyanın ve annemin öfke dolu gözleriyle güne merhaba dedim . Bir güzel azarı yedikten sonra sarı çiyan bütün geceyi anlattı. Açıkçası bende şu alkolden herşeyi unutma hikayesine inanmam . Şimdi sıçıyorum ,sabaha unuttum ayağına sıvatmayacağımın Türkçe meali gibi. Ben sadece sarı çiyandan dinleyip egolarımı tatmin etmek istemiştim . (Sizede böyle anlatıyorum ki daha havalı dursun. ) Bir güzel içmişim ben kardeşlerim sonra şezlongun üstüne sızmışım.Koca dudakta kusarsam boğulmayayım diye bütün gece kafamı tutmuş . Bir eline , bir üstüne , bir üstüme çocuğun açıkta gördüğüm her yerine kusmuşum . Midemdeki bütün partikülleri çocuğun üzerine bıraktığımdan emin olduktan sonra garibanım beni kucaklayıp eve taşımış. ( Annemin gördüğündeki tepkilerini hızlı geçiyorum sonuçta "vahşet" temalarımız arasında yok..)  Bir bok yedim tamam ama niye bütün tatil cool kız havalarına giriyorsun . Üç hafta çocuğa yüz verme git son gün üstüne kustun oda seni eve taşıdı diye çocuklarımın babası diye bağrına bas . Kezbanlık damarlarımda akan asil kanda mevcuttur!!! 
     Üç haftanın sonunda o gece verdim numaramı . ( Evet üç hafta süründürdüm , sonuç : BOŞ BULDUĞUN HER YERİNE KUS ) Çatır çutur mesajlaşıyoruz . Günaydınlar, iyi geceler,  şu an yemek yiyorum , nefes alıyorumlar . Sarı çiyan  da felaket tellalı tabi  hemen küçük bir stalk attı koca dudağa . Stalk sonuçlarımızı sizinle paylaşmak istiyorum :
   1) Asla merhaba bile denmemesi gereken piç , şerefsiz erkek modeli
   2) Unutamadığı mevcutta bir adet eski sevgili ( En tehlikelisi kız kardeşlerim , yara bandı olmaya mahkum olma riski %97)
   3)Tanımlanan en uzun ilişki bir ay
   4) "Bütün kızları çat çut ponçiklerim acımam " temalı facebook hesabı
   5)UZAK DUR BERO UZAK DUR 
 Ertesi gün o , ondan sonrada ben döndüm. Stalk araştırmamız üzerine  mesajlarına cevap vermeyide kestim tabi .Ama bende nasıl bir mutsuzluk nasıl bir dram. Bütün yol kulağımda Yalın'lar Sezen'ler Sertap'lar ... İstanbulada tek dönüyorum altı saat yolculuğun her saniyesinde kendimi kesme riskiyle karşı karşıyayım. Allahtan yanımdaki teyze sürekli söylendi de tek parça inebildim. Altı saatin sonunda uyuşmuş götüm , yanaklarımda kurumuş salyalar , uykusuzluktan şişmiş gözlerim ve tabiki kezopatra seyahat kıyafetlerimle Ataşehir Dudullu terminaline iniş yaptım. Dırırırım arkadan Kutsi İlanı Aşk ediyorum çalıyor . Karşımda koca dudak...

NOT:  Bugün size bunları yazmak için koştur koştur eve giderken Ayla Dikmen Anlamazdın eşliğinde koca dudakla karşılaştım. Ve yanında domuz suratlı sevgilisiyle ( yemin ediyorum fesatlığımdan değil kız estetikle kendini domuza dönüştürdü. )

İstediğim Tek Şey Az Biraz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin