O " SİKTİR" ÇEKİLECEK!

106 1 0
                                    

  İşte geldik Koca Dudağın vedasına ...
  Bizim çocuklar  beni o halde görünce dayanamamışlar hep beraber toplanıp Koca Dudağın evini basmaya gitmişler . Hayır bir de çocuk sitede oturuyor , nasıl inanmışlar girip dövebileceklerine bende hala hayretler içindeyim . Erkekler çok salak canlılar ya gerçekten . Asla feminist bir insan olmadım , olmayacağım da . Şunu savunuyorum ; erkekler nasıl kadınlara muhtaçsa bizde en az onlar kadar erkeklere muhtacız . ( Yazar burda feministlerden linç yer ) Sonuç olarak bu onların basit mikroorganizmalar olduğu gerçeğini malesef değiştirmiyor . En karışığından en basitine aynı bok olduklarını inceleyerek göstermek istiyorum . 
  1.Tip : Pastam Dursun Karnım Doysuncular
  Bunları gördüğünüz anda kaçın bacım . Asla ilişki falan düşünmez bunlar , ama enteresan bir şekilde de mutlaka unutamadığı bin yıl öncesinden bir aşkı olur  bunların . Sizin yanınızdayken sırf ponçik uğruna  yok efendim sen şöyle iyisin seni şöyle severim  ben  böyle ilgilenirim , gereksiz bir aileyle tanıştırma isteği , " vay efendim telefona Ali' den niye mesaj geliyor" ," niye beni aramıyorsun , sabah  niye mesaj atmıyorsun ", bıraksan sana orda nikahı basacak herif. Gelin görün ki iki gün önce ki Mustafa Cecelimiz ( ıy hiçte sevmem o yalağı) ertesi gün asla telefonlarınızı açmıyor , mesajlara beş saatte bir cevap veriyor , bırak ailesini yanında ki adamı bile sizinle muhattap etmemeye çalışıyor .LAN ANDAVAL ben mi dedim sana ilişkimiz olsun ananla babanla tanıştır beni diye  .  O günün gecesinde de emin olun mutlaka rakıda arkadaşlarıyla acı dolu şarkılar atıp geceyi herhangi bir kulüpte bitiriyordur . Bu ilişkinin sonu ne mi olur ? Sizi ponçiklemek için iki güzel söz . Salaklığınız yüzünden harcanan aylarınız . Siz başkasını bulana kadar ara sıra sizi ponçiklemeye devam edebileceğini düşünen ve ne yazık ki bunu başaran bir andaval.. Aklınızı kullanıp siktiri çekerseniz köpeğiniz olur . Bana güvenin denendi onaylandı kızlar , en yakın arkadaşım aylardır bunun acısını çekiyor UZAK DURUN !!!

     2. Tip : "ABİ AŞIĞIM YA BEN"ciler : 
   Sümükler. Ay bir beylik laflar bir beylik laflar illallah ettirir kendinden . Güzel gördüğü her kıza aşık olma kapasitesine sahiplerdir . İkinci buluşmanızda bodozlama ilişkiye dalarlar . " Seninle şunları yaparız , seni böyle yaşatırım , ver rehberini temizleyeceğim , her gün mıç mıç snapler atalım "  O güzelim snapchatinizi " aaa aşkım bak nede güzel nefes alıyor " diye katledip kendi snapchatinden sizin bir parmağınızı bile paylaşmazlar . Kız iki mesajlarına geç cevap versin bir güzel ağzına sıçarlar . Arkadaş ortamında sürekli kızı anlatmalar , şöyle güzel böyle iyi , " abi net aşığım evlenirim . " Terk eden sizseniz hele eyvah ki ne eyvah ondan sonra bununla rakı sofrasına oturan erkeklere üzülüyorum . Ulan daha bir ay olmuş " aşıktım abi çok şey yaşadık biz " tripleri . NE YAŞADIN NE ! BEŞ ÇOCUĞUNLA KAPIYA MI KOYDU SENİ !!!? Bizim Sülo adeta bir " abi aşığım ya ben " erkeği . Biz Damlaya pırlanta almak için para biriktiriyorduk be zamanında heheyt  ( toplamda on gün sevgili oldular ) . Ama olurda siz bu sözlere kanar salak gibi kul köpek olursanız beş güne kalmaz kendinizi kapının önünde bulursunuz . Kısacası hemen siktiri çekin işiniz garantilensin sonuçta geri dönünce  ilişkiyi garantilersiniz . 
   
   3. Tip : Mitomanik Erkek ( Aldatan Yalanlara Doymayan ) :
  Tıpta buna mitomani demişlerde ben düpedüz orospu çocukluğu olarak adlandırıyorum . Banko uzun bir ilişkileri vardır ve siz bunu ponçiklendikten iki gün sonra öğrenirsiniz . Koca Dudak gibiler bu sınıfın müdavimlerinden . Sevgilisini sever , onu şımartır , her zaman ciddi düşünür  ancak mutlaka el altındada gizleyip saklayıp ponçiklediği birileri olur . Adam kendini eksik hisseder tek kadına bağlı kalırsa . Ve inanın bu bir hastalık dostlarım . Allah öylelerinden sizleri uzak tutsun amin ! Hemen bir örnek vermek istiyorum . Yazlıkta çocukluktan beri bir arkadaşım var Nida diye . Nidanında 5 senedir bir ilişkisi var. Arkadaş ortamında otururuz paso kızı çok sevdiğini evleneceğini falan anlatır . E tabi yazlıkta biz bizeyiz oldu da gruba yabancı bir kız geldi . Ertesi gece bir bakmışsın kızla kucak kucağalar . Bir hafta sonra bir bakmışsın kız ağlaya ağlaya içiyor . Öğrenmiş tabi bizimkinin sevgilisi olduğunu vurmuş kendini alkole . Yazlarımın büyük bir kısmı bunların kusmuklarını silmekle geçti . Yapmayın kızlar yapmayın . Azcık bir stalk gücü ya bu kadar salak olmayalım ! Murat Boz bile Aslı Enveri aldattı . Bizi gözlerini kırpmadan harcarlar .  Çekin bunlara da direk siktiri . 
 
  4. Tip : Kanka Ayağı Göt Ayağıcılar :
 Önüne gelen her kıza yazabilirler . Özellikle de kankalarına karşı zaafları vardır . Siz " kanka , kanka , kanka  ,kanka " deseniz de karşı taraftan bu kelimeyi asla duyamazsınız .Oldu da es kaza beraber alkol aldınız ve sarhoş oldunuz . Ne demiş Tan abimiz " Geçmişler OLSUUUUN GEÇMİŞLER OLSUUUUN " .  He bazılarının hoşuna da gider tabi çok bilirim " kardeşim o benim ya" dediği çocuklarla çıkan yavşakları ( kusura bakmayın benim doğama aykırı . İğrenç geliyor iki gece önce eski sevgilini anlattığın çocukla öpüşüp koklaşmak ) Yiğidi öldür hakkını da yeme ; çoğu bulduğuyla senelerce birlikte oluyor . Yine de siktiri çekmek size kalmış . 
   
  5. Tip : Issız  Adam Tripçileri :
 En sevdiğimi sona sakladım hohoho . Bunlar namı diyar ideal fuckbuddylerimiz .  " İlişki " diye bir kelime lugatlarında yokmuş gibi davranırlar . " Abi ben takılmalık ya biliyorsun beni  " bir numaralı replikleridir .  Kızları sadece göt ve meme olarak değerlendirirler .Karşındakinin beyni var mı yok mu onlar için bir önemi yoktur . Yiğidi öldür hakkını yeme ; mutlaka yakışıklı olurlar ağızları iyi laf yapar .  Onlarla oturup iki çift laf edemezsin iki dakika sonra  hooop ponçiğe uzanan sonsuz yolculuk . Erkeklere güveninizin sıfırlandığı ve temel ihtiyaçlara sahip olmak istediğinizde gidilecek tek adrestir . Diğer bakımdan ele alırsak yapabileceğiniz en büyük salaklık bunlara aşık olmaktır . Adam daha ilişki nedir bilmiyor  bir de sevdiğinizi belli ederseniz sıçtığınızın resmidir . Kapısında kul köle olur ağlarsınız da dönüp su vermezler , malesef " pastam dursun  karnım doysuncular"larla tek farkları vicdansız olurmalarıdır , özgüven diye bir şey bırakmazlar . Saçma bir şekilde bağlanırsınız ulaşamazsınız da . Hele arkadaşlarının yanında sizi aşağılamaktan çekinmezler , bütün ortam ponçiklendiğinizi öğrenmekle kalmaz ayrıca rezil olursunuz . O yüzden sevmeyin aşklarım bunları !  Şu da bir gerçek hakkından gelen bir hem cinsimiz olursa alır yürürler bir de üstüne rakı masasında göt baş dağıtırlar . O kızlarımızın önünde saygıyla eğilip bunlara da siktiri çekmenizi "şiddetle" öneriyorum. 
  
 5 Tipten Çıkan Sonuç : Allah bize kolaylık versin ..

  Gelelim hikayemize.. Bizimkiler güvenliği dövmekle kalmayıp Koca Dudağın evini basıp kapıyı kırmışlar çocuğuda bir güzel benzetmişler . (Oh çokta iyi oldu canım erkek kankalarım benim hepsini burdan öpüyorum ) Sonra bir daha aylarca haber alamadım .. Ta ki 24 Temmuz gecesine kadar .. Bu sekiz ayda ben neler mi yaptım ? İşte şimdi başlıyoruz !!!

İstediğim Tek Şey Az Biraz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin