XII poglavlje: Kuc Kuc

715 31 0
                                    

Nežni dodiri su je probudili. Lagano je otvorila oči. Nakon što je ugledala Miloševo lice, nasmejala se. Znači, ovo nije bio san.

Miloš je gledao pažljivo. Kosa joj je bila razlivena po posteljini. Lice joj je bilo malo oteklo na obrazima od dugog spavanja, ali i dalje jedanko prelepo. Nešto čemu se najviše divio bila je njena prirodna lepota. Duge trepavice su joj se lagano podizale i spuštale. Pune usne su joj se iskrivile u jedan savršen osmeh ukrašen sa dva udubljenja na oba obraza.

"Kako da mi ovo ikad dosadi? Kunem se, svakog jutra bih je mogao gledati kako se budi pored mene." pomislio je.

Isprepletao je svoje prste sa njenim dok su ležali u krevetu. Miloš se nasmejao: "Mogao bih da se naviknem na ovo."

Luna se ustala pokrivajući svoje nago telo prekrivačem i gledajuću zaprepašćeno u Miloša: "Kako misliš, mogao bi da se navikneš? Nemaš ti na šta da se navikneš. Ovo je bilo samo za jednu noć." naglasila je. "Jedino ako ne želiš da me pitaš.." obrazi su počeli da joj poprimaju crvenu boju.

Miloš se ustao u sedeći položaj sa iskošenim obrvama i ogromnim, podrugljivim osmehom: "Želiš li da te pitam da mi budeš devojka? Mislim, sve je jasno s tim što sam zapravo spavao sa tobom i izjavio da bih se na to mogao navići."

Luna ga je potvrdno pogledala: "Bojim se da to nije dovoljno. Moraš me pitati." sa ponosnim osmehom je završila rečenicu.

Miloš se ustao sa kreveta gledajući je zadovoljno. Onda je kleknuo na kolena i sa svečanim stavom, iako je bio samo u boksericama, upitao:

"Luna, da li želiš da budeš moja devojka?"

"Jebeno da!" uzviknula je smejući se bez prestanka.

Podigao je u svoje naručje i bacio na krevet. Ljubeći je strasno uživao je prelazeći prstima preko njenih oblina. U tom trenutku se čulo nervozno kucanje na vratima.

"MILOŠE, kapiram da si radio celu noć, ali ako planiraš da prespavaš celo radno vreme preporučujem ti da mi javiš jer si propustio tri sastanka." Andrej je vikao sa druge strane vrata.

Miloš i Luna su se kikotali u krevetu. Miloš je ispustio jedno ššš i drugo jebote pre nego što je svojim prodornim glasom odgovorio Andreju: "Dolazim konjino. Ne možeš da pustiš čoveka ni da mirno odspava."

Brzo su se oblačili. Dok je Luna stavljala šminku Miloš je poljubio u vrat i šapnuo: Prvi ja izlazim, pokucaću ti na vrata na znak kad možeš da izađeš. Mislim, izašli bi zajedno, ali znaš Andreja. Ti si mu kao sestra. Neću da stvaram svađe. Saopštićemo mu u pravo vreme.

Luna je klimnula glavom potpuno podržavajući njegov stav. Izašao je i zatvorio vrata. Bacila se na krevet i uzela telefon u ruke. Videla 24 propuštena poziva, od Aleksandra.

Da li je vredelo?Onde histórias criam vida. Descubra agora