XV poglavlje: Savršeni plan

647 25 0
                                    

Miloš POV

Našao sam se sa Sarom u kafiću. Iskreno, bio sam malo nervozan. Ta devojka je žestoka. Kako je krenula da me vređa.. Nečuveno. Podseća me na Lunu, donekle razumem zašto su najbolje drugarice.

Okej, ona sedi tamo. Diši, Miloše, to je samo obična devojka. Znaš ti kako sa devojkama. Budi kulturan. Nemoj da napraviš glupost. Uzdah. Izdah.

"Zdravo, Saro."

Gledala me je nezainteresovano. Nije morala ništa da kaže, znao sam šta je mislila - i nije nešto poseban.

"Miloše." rekla je svojim ljutitim, povišenim glasom. "Neću da bude nesporazuma."

O ne. Popiću najveću ispalu ikad. Koga da pitam da mi pomogne ako ona neće? Jebote, nikad neću imati Lunu.

"Kao prvo, šokirana sam što si uopšte imao hrabrosti da me pozoveš. Kao drugo, NE VERUJEM DA SI TOLIKO NESPOSOBAN! Ne umeš da smuvaš običnu devojku. I poslednje, ali ne najmanje važno, ovo radim samo jer sam odjednom dobila veru u ljubav i želim da je povratim i Luni. ALI, ako je povrediš.."

Prekinuo sam je: "..otkinućeš mi obe ruke i naterati me da ih žive pojedem.. I ne šališ se."

Zadovoljno je klimnula glavom. Nisam mogao a da se ne nasmejem na to da moj najbolji prijatelj i Lunina najbolja drugarica imaju nešto zajedničko. Koliki sam ja zaljubljeni paćenik.

"Pa ovako, Luna više od svega voli Game of Thrones, to je doslovno njena religija. Tako da ti preporučujem da u što kraćem roku odgledaš sve sezone, a onda je pozoveš da zajedno opet odgledate koju sezonu gde ćeš je oduševiti svojim znanjem o seriji, i naravno, velika pica i koka kola moraju da budu tu. Nemoj ni da pomisliš na to da joj pokloniš cveće, jer je to po njoj najveći kliše ikad. I da, ne voli napadne momke, a takođe ne i one koji nikad ništa ne preduzimaju. Tako da ti preporučujem da dobiješ sedmo čulo sledeći put kad se sretnete." namignula mi je i ustala se odlazeći iz kafića.

Pozvao sam Andreja i rekao mu da uzimam dan slobodno. E sada, da vidimo šta ima toliko posebno u ovoj seriji.

•••

Bože, cele noći nisam spavao. Odgledao sam šest sezona za celu noć. Ova serija je ludilo.

Otišao sam u kupatilo da se umijem. Video sam svoj odraz u ogledalu. Izgledao sam kao nekakvo čudovište iz horor filma. Oči su mi bile crvene, podočnjaci tamni i veliki, kosa u haosu na više nivoa. Bacio sam se na krevet i zaspao, nadajući da će se čudo samo desiti i da ću odjednom od čudovišta postati njen princ na belom konju.

Luna POV

Celog dana sam obavljala svoj i Milošev posao. Gde je onaj magarac? Nakon završetka radnog vremena, pala sam s nogu i skuvala sam sebi jedan čaj. U kafeteriji je takođe bio i Andrej.

"Čaj? Ne umeš da kuvaš kafu ili?" sarkastično se nasmejao.

"Ne vole svi kafu." isplazila sam mu jezik i sela na sto njišući noge napred nazad.

"Pa.. ti i Miloš?" upitao je trudeći se da ne zvuči kao njuškalo, ali radoznalost mu se jasno videla u očima.

"Ovaj.. ne? To je bila samo greška, veruj mi."

"Greška? Hm. On se ne bi složio."

"Kako to misliš?" upitala sam ljutito, ali i istovremeno veoma radoznalo. Miloš je plejboj, šta on ima da shvati ozbiljno jednu ludu noć?

"Ništa, saznaćeš sve uskoro." otišao je pre nego što sam mogla da postavim ijedno dodatno pitanje.

Stigla mi je poruka od Sare:

Imam nešto da ti kažem ali ne mogu da ti kažem i jedva čekam trenutak kad budem mogla da ti kažem jer će se to uskoro desiti. Xx

Šta? Čitala sam poruku 10 puta u pokušaju da provalim šta je pisac hteo da kaže, neuspešno.

A tada me je neočekivani Milošev poziv potpuno izbacio iz takta, jer sam počela da sastavljam objašnjenje za sve što se danas dogodilo.

Možda Miloš planira da me iznenadi i to je ono oko čega je Sara uzbuđena i što mi je Andrej rekao da ću uskoro saznati. O Bože, koji sam ja kreten. Stvarno se nekad uživim u svojoj mašti. Još da Game of Thrones bude uključen u to i napisaću knjigu o mom savršenom životu. O čemu ja pričam?? Pobogu, ja sam luda. Zaista. Počela sam da se smejem samoj sebi zaboravljajući da mi telefon i dalje zvoni.

"Halo Miloše?"

Da li je vredelo?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin