Ovaj dio ima veoma neočekivan obrt zato budite spremni.
Morala sam mu prići. Jednostavno. Nešto kao magnet me je vuklo k njemu. Dovrišila sam svoje piće i počela da mu se približavam. Pravila sam velike okrete i zavodljivo igrala, samo da bi mogao da primeti moja gola leđa i naravno, mene.
Kada sam već dovoljno plesala, podigla sam pa savila kažiprst i pozvala ga dođe. On je samo odmahnuo rukom i uljudno me pogledao. Jebote, kakav je u kurac taj uljudni pogled? Šta sam ja? Poremećaj? Treba da me skida pogledom a ne da se pravi da sam kurvetina sa kojom neće ništa.
To što po prvi put u životu nisam uspela da zavedem momka me je dovodilo do ludila. I što je najgore, postala sam jako napaljena na tog glupog momka.
Otrčala sam Andreju i pitala ga kako se zove, a on se nasmejao i rekao da mu je to najbolji prijatelj i saradnik: "Zove se Miloš, hoćeš da vas upoznam?"
Ne. Naravno da ne želim da se upoznam sa momkom koji je upravo odbio da pleše sa mnom. Ili želim. Stani. Možda samo ne ume da pleše. Možda i on želi mene da upozna. Hajde, nek' ide život.
"DAA." viknula sam, jer je muzika bila preglasna.
Krenuli smo ka njemu i Andrej je brzinski obavio upoznavanje: "Miloše. Luna. Luna, Miloš. Ćao žurim." Potrčao je do neke fufice koja mu je sela u krilo i mešala kukovima.
Miloš me je gledao praznim pogledom i nisam mogla ni da pretpostavim šta mu se mota po glavi. Sela sam pored njega i ispijala piće. Ćutali smo.
Nakon nekog vremena zazvonio mi je telefon. Nenad me zove. Zašto uopšte nisam blokirala njegov broj. Prekidam poziv. Stiže poruka od njega: "Čekam te u muškom toaletu. Dođi ako ne želiš problem." Da nije hladnokrvni ubica i narko diler, ne bih se mnogo razmišljala. Međutim, to je ipak slučaj i mislim da je pametnije da pođem i obavim normalan, diplomatski razgovor.
"Ovaj, Miloše, idem u toalet."
Nije ni odgovorio. Samo me je pogledao i nastavio da ispija piće. Koji paćenik.
Kada sam ušla u wc Nenad me iznenada snažno pritisnuo uza zid. Jednom rukom mi je držao usta da ne bih ispustila vrisak, a drugom je zaključavao toalet. Počeo je da mi cepa haljinu dok sam se ja bespomoćno opirala. Jako je stisnuo moju zadnjicu i pocepao mi donji veš. Krenuo je da otkopčava pantalone i spustio ih je do niže kolena. A onda me je poturio na sto i ušao u mene. Vrištala sam. Plakala sam. Vukao me je za kosu i nasilno vodio ljubav sa mnom.
"P-p-pusti me." nemoćno sam kliknula.
"VIDIŠ DA SAM TI NEDOSTAJAO, VIDIŠ KAKO VOLIŠ MOG VELIKOG MOMKA."Da li je upravo rekao šta sam mislila da je rekao. Godina i 4 meseca. Odzvanjalo mi je u glavi dok su mi se suze slivale niz lice. Opirala sam se, gurala, ali je jednostavno bio snažniji. Iskoristio je moje telo.
Bio je pijan, bio je nadrogiran, bio je lud. Ustao se i krenuo da zakopčava pantalone. To je bio momenat. Stegnula sam šaku i skupila poslednji atom snage. Udarila sam ga u vilicu, otključala vrata i zaključala ih sa spoljašnje strane.
Pala sam bespomoćno na pod. Upravo sam bila silovana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Da li je vredelo?
Romantizm{COMPLETED} {KNJIGA 2 OBJAVLJENA!} Tužni ljudi su nekad bili oni najsrećniji. Ali šteta. Slomio ih život." Spustio joj je ruku sa obraza i uzeo pramen kose. Pleo ga je među prstima dok se polako približavao rupi između vrata i uva, i sarkastično pro...