En güzel kıyafetlerimi giyinip hızlıca aşağı indim. Bugün büyük gündü. Adını bile bilmediğim, her şeyiyle bana sürpriz olmasını istediğim çocuk bugün evimize gelmek üzere yola çıkmıştı ve varmasına sadece yarım saat kalmıştı.
İki hafta önce babam yanlışlıkla ağzından çocuğun geleceğini kaçırdığında ve durumu daha da kötüleştirip bunu benim bildiğimi de söylediğinde annem ufak bir kriz geçirmişti ama olayı kısa zaman içinde tatlıya bağlamıştık. Arada sırada annemin, babamın koluna hafiften vurup ağzından kaçırdığı için şikayet edip ona kızsa da babam kocaman gülümsüyordu ve ardından annem de ona eşlik edip gülerek aralarında sorun oluşmasını engelliyorlardı.
Babam yeni arkadaşımı almak üzere beş dakika önce havaalanına doğru yola çıkmıştı. Ailedeki herkes onun için çok heyecanlıydı ve bu, davranışlarımıza da yansıyordu.
Babam gitmeden önce yirmi dakika boyunca arabanın anahtarını aramıştı ve en sonunda pantolonunun cebinde bulmuştu. Bu duruma bir süre gülsek de öğrencinin geleceğini hatırlayıp hızlıca evden çıkıp yola koyulmuştu.
Annemin durumu ise bambaşkaydı. Dün geceden bu yana üç tepsi farklı tatlarda kurabiye, iki büyük boy pasta ve en büyük boy tencerelerde bir sürü yemek yapmıştı. Hatta bir ara evini özlemesin diye Kore yemekleri öğrenmeye başlamıştı ama bibimbap'ı yapamayınca sinirlenip vazgeçmişti. Onun yerine bu görevi ben almış ve birçok kolay Kore yemeğini öğrenmiştim.
Gelecek olan çocuğa eskisi gibi yaklaşmadığım için kendimle gurur duyuyordum. Geleceği için heyecanlı ayrıca fazlasıyla mutluydum ve bu durum kendimi garip hissettiriyordu. Hepsinden önce, onun için her şeyi yapmaya hazırdım da. Burada rahat etmesi ve kendini yalnız hissetmemesi için elimden gelen her şeyi yapacaktım. En iyi şekilde burada hayatını sürdürmeliydi ve ben bunu sağlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye, Rosé
FanfictionBir sonbahar günü evimize gelen değişim öğrencisinin ikimizin de kaderini değiştireceğini, ikimizin hayatına yeni bir anlam katacağını hiçbirimiz beklemiyorduk. Ben, onun sayesinde saf sevginin nasıl bir şey olduğunu öğrendim. O ise bana verebileceğ...