"Sorun değil Jungkook. Sadece neden seni dışladıklarını anlayamıyorum, hepsi bu."
Jungkook nefesini sesli bir şekilde dışarı verdi ve içeceğinden büyük bir yudum aldı. Ben de onu taklit ettim ve denize bakmaya devam ettim. Denizin üzerindeki turuncu ve sarı parlıyordu ve bu, içimin huzurla dolmasını sağlıyordu.
"Okul hayatım boyunca hep zorbalık gördüm çünkü insanlar benim düzenimi bozuyorlardı. Çocuklar sürekli sandalyemi ya da çantamı saklıyorlardı ve ben bunu gördüğümde kendimi kaybedip istemediğim şeyler yapıyordum.
Bu ortaokulda daha da kötüleşti. Beni tuvalete ya da spor odasına kilitliyorlardı hatta bazen dövüyorlardı ya da zorla eşyalarımı alıp beni farklı şekillere sokuyorlardı. Bunları videoya alıp tüm okula yayıyorlardı ve ben bir anda tüm okulun dalga konusu oluyordum. Bunun en kötü tarafı ise ne ailem ne de öğretmenlerim fark ediyordu. Fark edenleri ise sessiz kalıyorlardı.
Üniversiteye geçtiğimde bunun bittiğine sevinmiştim ama bu sefer başka bir şekilde karşıma çıktı. Sanki hayatımda her zaman bir tür zorbalığa maruz kalmak zorundaymışım gibi düşünmeye başlamıştım.
Düzenim çok nadir bozuluyordu ve bu zamanlarda kendimi kontrol etmeye çalışıyordum. Yine de elimde olmayan birkaç hareket sergiliyordum. Mesela saçımı çekmek veya tırnak etlerimi koparmak gibi. İnsanlar bunları görünce benden uzaklaşmaya başladılar ve tüm okula deli olduğum dedikodusunu yaydılar.
Tüm okuldaki öğretmeninden temizlikçisine kadar hepsinin gözü benim üzerimdeydi ve ben onların bakışlarından bıkmıştım. Üniversiteye gitmemeye başladığımda bir profesörüm bu durumu fark edip beni yanına çağırıp değişim öğrencisi olarak başka bir ülkeye gidebileceğimi söyledi. Bunu duyduğumda hiç düşünmeden kabul ettim ve şu an buradayım.
Tabi annem ve erkek kardeşim gideceğimi duyduklarında deliye döndüler ama daha fazla orada kalamazdım. Sokakta bile birçok insan bana zorbalık ediyordu ve ben artık dayanamıyordum. Kaçmam gerekiyordu ve ben de öyle yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye, Rosé
FanfictionBir sonbahar günü evimize gelen değişim öğrencisinin ikimizin de kaderini değiştireceğini, ikimizin hayatına yeni bir anlam katacağını hiçbirimiz beklemiyorduk. Ben, onun sayesinde saf sevginin nasıl bir şey olduğunu öğrendim. O ise bana verebileceğ...