kirik kalpler duraginda soluklanmak...

76 7 0
                                    


Öyle bir an gelir ki kırık kalbini oracıkta bırakıp avaz avaz bağırasın gelir...

An gelir suskun dağ gibi dimdik olursun.

An gelir gözlerin ağlamaktan kan canağına döner

Vee öyle anlar olur ki sadece Rabbi'ne sığınırsın, huzuru ararsın zifiri karanlıkta

An gelir aşka, sevgiye, güvenmeye, hayata hatta kendine küsersin

Bir yanın "Ölüm kurtuluş." der

Bir yannn ise sevdaya dair son umutlarını sakladığın kalp defterinden çıkarır okursun; okursun, "Değdi mi?" dersin. Değmez aslında, bunu en iyi sen bilirsin. "Eyy gönlüm, soğut ateşini, söndür aşkını!" dersin.

Gönüle er geç söz geçirirsin, sonra ne mi olur; gönülden dilenmez bir çok özrün, hatanın, gidişlerin asla affı olmaz. Siz aslında yıllara meydan okuyusunuzdur; cesaretiniz kırılır, fark etmeden kırılsanız da o tuz yemeğe geç katılınca anlamını yitirir; tıpkı aşkın anlamını yetirdiği gibi... Rüzgar acıtır, yüzünüze çarpar tokat gibi; bilir misiniz ölüp ölüp dirilmek nedir?

Aşkı abartılı yaşarsanız size kalan, acısını yaşamak olur; hem de en ağiı şekliyle...

Nefretini kusturur o derin mesele...

Hani kimselere anlatamadıkların vardır, boğazın düğüm düğüm olur ya; tam da öyle! Aşk kimseye kalmasın, aşkınıza yazık ettirmeyin.

Bunu da göremediler...

Bilemediler ki bir gün sırf mutluluğum için uzaklara gittiğimde,

Tıpkı içime batan kelamları gibi yokluğumun özlemi de onların içine batacak...

İşte o zaman haykıracağım tek söz;

''Hayat benim hayatım, anladınız mı?!" olacak.


Yıl 2013...

Susmakla kaçmak arasındaki o uçurum gibi farkı göremezsen kaçarken uçurumdan yuvarlanırsın...

Her şeyden kaçabilirsin... İnsanlardan kaçabilirsin... Hatta kendinden bile kaçabilirsin...

...ama vicdanından asla!

Sen kaçtıkça suskunluklar büyütürüm içimde... Susar bütün cümlelerim...

Yitirilir bütün anlamları kelimelerimin... Ama sen daima vicdanınla kalırsın...

Vicdan bataklığının içinde her geçen gün daha da dibe batarsın...

Tutunacak bir dal ararsın, bulamazsın...

19 temmuz 2013

Adın içinde özlem oldukça güzel...

Adın seni andıkça anlamlı...

Adın hasreti anımsattığı kadarıyla hüzünlü...

Adın varlığını hissettikçe huzur...

Her doğan yeni günde iyiki varsın

Dünün Yası Bugünün UmuduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin