GECELERİN SESSİZLİĞİ
Geceler neden bu kadar sessiz hiç düşündünüz mü? Ben her gece pencereden dışarı baktığımda düşünüyorum.
Kış aylarında, bir sobanın sıcaklığı ile birlikte cama adını yazıyorum.''Kara Sevda''... Sevmek zor bir sınav geliyor çünkü kaybetmekten yoruldum.O kadar kayıp verdim ki artık sevmekten öyle bir korkuyorum ki adı bile titretiyor içimi...
Merak etmeyin.Üşümüyorum,hasta olacak değilim.Bende geceler gibi sessiz kalmayı her zaman seçiyorum.Hani insanlar derya ''zevkler ve renkler tartışılmaz'' diye. İşte aşkta böyle birşey benim için tartışmaya girmiyorum.Susmak bana kazandıracak sanıyorum ama öyle olmayacağını biliyorum.Ben ne zaman sussam yalnız kalıyorum.İşte bu yüzden insanoğlundan kaçmayı seçiyorum. Biliyorum belki hata yaptığımı düşünüyorsunuz. Ama işte, ne kadar insana değer verirsem o kadar çok canım yanıyor çoğu zaman bunları kaldıramıyorum. Aslında teksuçlu benim suçumu inkar etmiyorum.Düzgün insanları sevmek yerine en kötülerini seçiyorum. Yalnış seçim...
Sen benim gibi değilsin Gecelerin Sessizliği...
Sen kimse ile konuşmuyor sadece dinliyorsun. Her gece birisi sana çektiği acıları anlatıyor ve onları bir yerde biriktiriyorsun.Nasıl bu kadar sessiz kalabliyorsun?çok merak ediyorum. Hayatım o kadar çok karışık ki, kendi hayatımı düzeltemeden başkalarına yardım ediyorum.
Aşk dediğiniz şey sadece can yakıyor. Mutlu olmak için sebepler arıyoruz.Tam bir sebep buldum diyorsun,yine elinden kayıp gidiyor işte...Benim karanlıkta yalnız kalmamın tek sebebi Aşk bir sahtekar anlıyormusun?
Bir insan birinin yolunu gözlüyorsa onu deliler gibi seviyorsa,neden kaybetmek zorunda, neden hep böyle?Sevmek,sevilmek bizim hakkımız değil mi,hep acılar mı sahip olucak bedenimize ?
Yoksulluk var kalbimde,yanan ateşlerin içine atsalar seven birini canı hiç yanmaz .Ama bir ayırılık olsun işte o zaman kül olursun.Bütün sorun burada, ben aşkın ne kadar büyük birşey olduğunu göre biliyorum Ama sen asla görmedin.Şimdi bana diye bilirsin.Sen ne yaşadın ki bu kadar aşkı iyi bildiğini sanıyorsun?Aslında yaşamama gerek yok.İnsanlar aşk yüzünden neler yaşadığını zaten bize çok güzel anlatıyor ve gösteriyor. Kaybet ya da kazan... Bu kadar açık ve net siz sevgiye paha biçtiğiniz sürece kaybedeceksiniz. Sevgi paranın satın alamayacağı tek şeydir.
Unutmayın, birini sevdiğinde bir bankka oturup saatlerce onun halini kuruyorsan kaybetmemek içinde kurmalısın.Çünkü aşk bu devirde biraz saçmalamaya başladı.Eskiden etkilendiğin birşeyi yok edebilirsin. Bir gülüş gibi içindeki sevgiyi ayakta tutman için değişmemen gerekiyor. Eğer zaman ile değişirsen zaten bu sen değilsin.O yüzden kaybettiğinde bunun için sorumlu birini aramaktan vazgeç. Çünkü herşeyin sorumlusu kendinsin.Hey güzel Gecenin Sessizliği ,bugün yine sana dert yandım.Sen beni her seferinde sessizce dinledin.Çok teşekkür ederim.Beni benden aldığın ve yıldızlara baktığımda onu, bana hayalde olsa gösterdin.Biliyormusun belki sende olmasan sadece içim karanlık derim. Ama sen aslında benden bile karanlıksın.Kaybolmuş hayallerim ile beni teselli ediyorsun ve bana umut veriyorsun. Gündüzler gecelere,geceler gündüzlere...
İşte gecelerin Sessizliği,ben bugünlük sana bu kadar anlatıyorum. Elveda demiyorum çünkü yine geleceğim biliyorum.
İyi geceler....
Bir dostumun yüreğinden kaleminden ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünün Yası Bugünün Umudu
No FicciónDünlerin acısıyla bugünlere tutunan bedensel engelli, serebral palsili (cp) ve küllerinden doğan bir kadının hayatta kalma çabası size umut olsun... Kitabımdan en ufak bir bölüm alınırsa ve paylaşılırsa hemen yasal işlem başlatılacaktır