Sizce ''akraba'' nedir?

71 7 0
                                    

Sizce ''akraba'' nedir?

Ben sukurler olsun ki iyi yurekli akrabalara sahibim genis bir aile olmamamiza ragmen halalara dayilara bir teyzelere sahibim ve hepsi artisi ile eksisi ile her daim destekçim olup bana yol gosterdiler.

Ama cogu kisi akraba mi aman aman akrep benden uzak olsun der yaa hani hikayesini dinleyip dertlestigim arkadasim Ayse akraba konusunda ben kadar sansli degildi bir halasi vardi Ayse derki;kucukken zaman zaman her hala gibi onun halasi da yegene severek yuksunmeden bakmis ama yillar sonra hayat insani nereye getirir bilinmez yaa o yuksunmeyen hala is miras davalarina gelince abisine der ki ben sizin evlatlarinizin altini temizledim baktim yedirdim icirdim sunu yaptim bunu ettim benim hakkim buyuk oysaki Aysenin Annesi başka bir şehirden gelip babasiyla evlenmis ve sevgisi icin bircok zorluga gogus germis sonra agir hasta olan kayinvalidesine bakmis kayınvaldesi vefaat edince de konu kardeşler arasında mal paylaşımına geldiğinde ne babası ne de annesi hic bisey talep etmemis biz bu iyligi Allah rizasi icin yaptik diyen insanlardır.Kendi evladı olan halası ise zamanında kendi anne babasını evinden kovmuş olan bir evlatken ve mal isterken Ayşe ve ailesi daima anne baba hakkı asla ödenmez değeri ise beklenmemelidir diye düşünürler.

Ayşe'nin babası, ailesi ve kardeşleri için hatta yedi kat el için bile iyilik yapan iyilik düşünen bir adamken nedense herkesten daima sonunda hep kötülük görmüştür.

Ayşe ile dertleştiğimizde hep dedimki sen yüreği doğruluk ve güzellik dolu bir kızsın sakın bu yüreğini kimse için bozma evet haklısın üzücü bir durum ama herkesin imtihanı başka başkadır.Kimi ailesiyle kimi akrabaları ile kimi sağlığı ile kimi malı mülkü ile imtihan edilir.Bu dünya fani ve kullar daima imtihandadır.

Ve Her Zaman Boyun Eğeriz. İyilik Karşılık Beklenmeden Yapılır. Zamanı Gelince Bizde Yaşlanıcaz Ve illaki Bakıma İktiyaçlarımız Olucak

Çünkü Yaş İlerledikce Becerilerimiz Yavaş Yavaş Kayboluyor. Biz Bunun Farkındayız Ama Çoğu İnsan Fark Edemiyor. Neden?

Mal Mülk Bize Cennettin Kapılarınımı Açıca. Yada Ölünce Diğer Tarafta Köprü Geçişi Ücretmi Alınıyor. Tabi Bunlar Yalan. Bizim

Dünya İle İmtihanımız Var Bizi Yaradan Allah (cc) Bize İyilik, Yardım Severlik, Ve İman Edip Şükretmemizi Buyuruyor. Sakın Unutmayın

Akrabaların İçindede Yılan Vardır. Fakat Hepsi Değil Yürüği Temiz Olan. İYilik Sever, Ve Kötülük Düşünmeyen İnsanlar. Yolumuz

Her Zaman Aileye Ve Akrabalara Dayanıyor. SonsuzaDek Sürücek Bu Böyle. Yeterki Görmek istediğin gibi Gör. Sevmek İstediğin Gibi

Sev. o Zaman İşte İllaki Bir Yol Bulunucak Bizim İçin...

Dünün Yası Bugünün UmuduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin