11 OCAK 2014
Herkes için hani hayatın sorumlulukları,sırtına yükledikleri ağır gelir de herşey gözüne batar hale gelir ya...
Söylenecek çok söz olur da anlayanı yoktur gibi gelir ya...Öyle günlerden biriydi.Hani aslında bi yandan bakarsınız incir çekirdeğini doldurmaz bi yandan da bakarsınız dağ gibi yıkılır dört duvar üzerinize...sebebi bilinir ya da bilinmez....ruhunuz daralır.Dertleşecek birini arar kimseye de güvenemezsiniz yüreğinizi açmaya yaa...öyle bir gündü işte...
Hani ''dokunsalar ağlarım''der kimileri işte durumu özetleyen cümle budur bence.Bazen öyle bir an gelir kibiri sizi biraz anlıyorum dediği anhiç farketmeden hem gözyaşlarına boğulur,hem derdinizi hem yüreğinizi açarsınız...
Anlatır anlatır anlatır...ve bir çözüm ararcasına bir umutla, bir masum gülümsemeyle yüzünüze bakar yaa ...anlamışcasına işte durum bu derken bulursunuz kendinizi...
Sonra bir de üçüncü bir gözle bakanın yorumunu dinlersiniz...Bilirsiniz ki üçüncü bir göz bazen olaylara farklı pencereden bakabilir.Sizin göremediklerinizi görebilir.Belki o kişinin cümlelerinde,tecrübelerinde,tavsiyelerinde sizin hayatınıza ışık tutacak anahtar sözcükler saklıdır.
Herkesin yaşanmışlıkları bir başkasının hayatına ışık tutabilir.Hangi yaşta olursak olalım kimin kimden neler öğreneceği,kimin kime neler katacağı bilinmeyeceği gibi kimin kimden neler alıp götüreceği de koca bir bilinmezliktir...
Sizin ufacık dediğiniz şeyler başkaları için kocamaaan anlamlar taşıyabilir.Kimileri pahabiçilmez hediyelerle bile mutlu olmazken,kimi için evindeki huzur ona en çok mutluluk verendir..Kimi içinde bir kağıt parçasına yazılmış not,belki bir fotograf,belkide bir gülümseme mutluluk kaynağıdır...
Sizden ricam kızgınlıklarınızı da mutluluklarınızı da ertelemeyin...İçinizdeki öfkeyi çığ gibi büyütmeyin...Biriken her olumsuz duygu zamanla en çok sizi üzdüğü gibi ,sizin mutluluğunuzda bir başkasının mutluluğu için en büyük sebeptir bilemezsiniz...
Huzur dolu bir dünyaya sahip olmak bu kadar mı zor?
Neden,niçin,ne oldu? diye soru yağmurunda beyin fırtınasının seliyle boğulmadan...
Sebebi buymuş diye bilebilmek bu kadar mı zor, bu kadar mı imkansız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünün Yası Bugünün Umudu
No FicciónDünlerin acısıyla bugünlere tutunan bedensel engelli, serebral palsili (cp) ve küllerinden doğan bir kadının hayatta kalma çabası size umut olsun... Kitabımdan en ufak bir bölüm alınırsa ve paylaşılırsa hemen yasal işlem başlatılacaktır