'Diger yarım" simdi neden yok?
Evlililğim süresince her akşam ufak tefek şeyler için tartışıyorduk ve ben yaşadığım olumsuz birikimler yüzünden ruhsal bunalım yaşamaktaydım.Şubat tatilinde annem ve kardeşim evime ziyarete gelmişti 15 gün birlikte zaman geçirecektik ama ben onlar geldikten birkaç gün sonra iyice kötüleşmiştim.Anneme sarılıp sarılıp ''benim kimsem yok anlayanım yok'' diyerek hıçkırıklarla gözyaşlarına boğluyordum.Uyku uyuyamıyor yemek yiyemiyordum.Sürekli içim daralıyordu.
Hayatımı kaleme almak ne kadar da zormuş.Kimi zaman yazarken kelimeleri toparlayamıyorum bir bakıyorum hıçkırıklara boğluyorum bir bakıyorum gülüp geçiyorum karmaşık duygular yaşıyorum.Anıları tekrar tekrar anımsıyorum.bazen de keşke karşımda bir spiker ya da bir psikolog olsa ve bana hayatımın aşamalarını sorsa bende anlatırken ses kaydı alsam da sonra onları yazsam belki daha kolay olur demeden geçemiyorum.İlk aşkın hayatımda bu denli iz bırakacağını bilmiyordum.Tam unuttum derken bazen ufacık bir kelime bazense bir şarkı yada gördüğüm biri bana onu anımsatıyor.Yanlışlarıyla hatalarıyla sevinçleriyle bu ilk aşkı iyisi ile kötüsüyle iyki yaşamışım diyebiliyorum.
İlk buluşma yerimiz avm olduğundan mıdır?bilinmez bir süre alışveriş merkezlerine gidemedim.Birlikte yaptığımız ne varsa yapamıyordum.Anılar peşimi bırakmıyordu.
İKİ YÜREK TEK BIR KALBI TEMSIL ETTIGINDE DOĞAR AŞK...
YÜREK YÜKÜ AĞIRDIR HERKES TASIYAMAZ...
YÜKTE HAFİF PAHA DA AĞIR İSE O KOCA YÜREGINIZ...
BERABER AYNI YOLDA YÜRÜYEBİLMEK ÜSTÜN BİR ÇABA İSTER.
AYNI PENCEREDEN HAYATI GOREMEDIGINIZ DURUMDA OLUSAN HER FIKIR AYRILIĞINDA...
SUDAN ÇIKMIŞ BİR BALIGIN HAYATA TUTUNUŞU GIBI OLUR İNSAN..
YUREGINIZDEKI DUSUNCELER DİLİNİZİN KIYISINA VURURKEN....
İŞTE O VAKIT FARKEDERSİNİZ SON ÇIRPINIŞLARINIZIN NE DENLİ CAN YAKICI BIR HİS OLDUĞUNU...
BAZEN O BALIK MISALI SON NEFESINI SEVGISI IÇIN HARCAYAN İNSAN,
SEVGİSİ ADINA SARFETTIGI BELKI DE SON KELIMELERINI BIR NEFESLIK HAMLE İLE SEVDIĞINE ANLATMAK İÇİN ÇABALAR...
ÇABALAR AMA NE ÇARE...
SIZ SEVGINIZ UGRUNA SON NEFESINIZI BILE HARCAMAYI GÖZE ALMISKEN....
SEVDIGINIZ, AYNI YOLU BIR ÖMÜR YÜRÜRÜZ DEDİĞİNİZ...
HAYATTINIZIN ANLAMI OLAN O KISI,
SIZE, AYNI DENIZDE BİRLİKTE YAŞAMAYI SUNMAK YERINE KADERINIZE TERKETMİŞTİR..
BİTMEYEN SEVGINIZ ICIN ASKINIZIN SON DAMLASINA KADAR NEFES VE EMEK HARCAYACAK OLAN BIR KADINKEN,
BIR BAKARSINIZ KI YAPAYANLIZ KALMISSINIZ...
O DENİZDEN ÇIKARILAN BALIK MİSALİ...
YUREGINIZ PARAMPARÇA, FUTURSUZCA BOS BAKAN GOZLERINIZLE, AKLINIZDAN GECENLERI DILLENDIRMEYE TAKATİNİZ DE KALMAMIŞTIR ARTIK...
SEVDIGINIZ TERKETSE DE HERSEYE RAGMEN KOCA YUREGINIZ ASLA TERKETMEMISTIR SIZI...
BAŞINIZ DİK GÖZLERINIZDEN DAMLALAR SUZULUR BIRBIR AKAN HER GÖZYASI SEVGINIZI SIMGELER
YUREGINIZIN HAYKIRISLARINI DUYARSINIZ...
SESSIZ CIGLIKLAR SARAR BEDENİNİZİ...SESSIZ AMA BIR O KADAR ANLAMLI SÖZLER...
HANI COOOKKK SEVIYORDUN ? HANİ HAYATININ ANLAMI BENDİM ? HANİ HAYALLERIMIZ ICIN HEP TEK YUREKLE SAVASACAKTIK?HER SEVGI HAMLENIZIN ANLAMINI BIR ANDA YETIRMESI NE ACIDIR... NE ACIDIR YUKTE HAFIF PAHADA AĞIR YUREGINIZIN SEVDIGINIZE AĞIR GELMESİ...
SEVDIGINIZIN SIRTINDA DA YUREGINIZIN KAMBURLUK YARATTIGINI GORMEK NE ACIDIR... Bİ ZAMAN SONRA DA SIZ YUREGINIZIN TASINAMADIGINI HISSEDIP YAVAŞ YAVAŞ UZAKLASIRSINIZ...
SONRA SEVDIGINIZDEN ALDIGINIZ BIR TELEFONLA KESINLEŞMİŞ AYRILIK SOZCUKLERI DOKULUR SEVDIGINIZ ADAMIN YUREGINDEN...
ANLAM VEREMEZ HICKIRIKLARA BOGLURSUNUZ ...
SEVDIGIN, HERSEYIM DEDIGIN KADINDAN, ESINDEN SIRDASINDAN, YARININ ANNESI OLACAK O AZIMLI, KOCA YUREKLI... KADINDAN NASIL OLUR DA YUREGINI KOPARTIRSIN
NASIL OLURDA HICKIRIKLARINI DUYA DUYA SON KARARIM AYRILIK DERSIN...
SEVMEK YUREK ISTER ADAMIM SEVMEK YUREK ISTER...
SEVMEK EMEK ISTER FEDAKARLIK ISTER AZİM İSTER...
BİR YASTIĞA BASKOYDUGUN KADINI...
ZOR ZAMANIN DA BIRAKIP GITMEK DE VICDAN ISTER ADAMIM VİCDAN İSTER...
YÜREK YÜKÜ AĞIRDIR...
TASIYABİLMEK YUREK ISTER....
Ozana küçük olan sorunlar bana dağ olmuş ve içinden çıkılmaz hal almış.Beni yıpratmıştı ama benden başka kim boğulurdu ki? kim ben kadar ayrıntılı kim ben kadar mükemmeliyetçi yaklaşırdı herşeye?
Benim için diğer yarım olan Ozan şimdi de yok...
Nedenki derseniz ;iki tarafta suçlu olsa da amacım suçlu aramak değil sadece yüreğimin acısını kağıtlara dökmektir..
çok kelam döktüm aşkımı ayakta tutmak uğruna kendimi harap ettim.Değermiydi ?Evet o an için değerdi yuvamı dağıtmamak uğruna gücümün son damlasına kadar uğraşmaya didinmeye savaşmaya değerdi dilimde ayrılık var olsa da yüreğimde ayrılık asla yoktu.Hani bazı durumlarda amann onun sadece dilinde onu takma derler yaa... işte durum tam da oyleydi Ama belli ki Ozan ayrılık sözcüğümü ciddiye almış olacak ki...Ben ruh sağlığımla, kendi canımla uğraşırken ise çoktan benden vazgeçmişti ...
Ben bunu çok geç anladım...ben ki ilaçlarla ayakta durabiliyor geceleri ise ilaçla uyuyabiliyorken...O ise Bursa'daki evime boşanma davası ile ilgili ihbarname göndermişti...
Ayrılık zamanı gelmişti geri dönüşü olmayan bir girdap da son çırpınışlarımdı adeta bitmemeliydi bitemezdi neleri aşmıştık beraber bir kalemde silmek kolaymıydı ?
Ayrılık günü Ozan işyerinden izin bile almamıştı.Sadece işi bitene kadar birkaç saatlik izin almıştı dava günü bile onun için ne kadar önemsiz olduğunu anlamıştım. 10 Kasım dava günümüzdü.Ben o gün eniştem ablam annemle birlikte bir minibüsle gitmiştim hem evimden eşyaları alacaktım hem dava görülecekti.Ablam ve annem evden eşyalarımı toplarken bizde eniştem kayınpederim ve Ozanla muhtarlık da dava için gereken evrakları hazırlatıyorduk.Hala inanamıyordum bir zamanlar iki aşıkken şimdilerde iki yabancı olmuştuk.İkimizinde ağzını bıçak açmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünün Yası Bugünün Umudu
Não FicçãoDünlerin acısıyla bugünlere tutunan bedensel engelli, serebral palsili (cp) ve küllerinden doğan bir kadının hayatta kalma çabası size umut olsun... Kitabımdan en ufak bir bölüm alınırsa ve paylaşılırsa hemen yasal işlem başlatılacaktır