ACCESS BARS™İLE TANIŞMA
28.01.2018
ACCESS BARS™ ile tanışmam eğitimlerini alan yurt dışındaki teyzemden aldığım birkaç bilgi bana nasıl bu kadar şanslı olduk dedim?Uzaktananlattıkları ile daha da merak eder olmuş access barsı araştırma içinegirmiştim izlediğim tek bir video ile bu eğitimi almalıyım dedim ve sosyalmedyada dolaşırken aynı zamanda fizyoterapist ve Access kolaylaştırıcısı Hatice Yağcıoğlu Avcı tanışmam sayesinde Access uygulayıcı eğitimi alıp uluslararası sertifika sahibi olmuştum.Peki ya Access Bars nedir ki dediğinizi duyar gibiyim.
ACCESS CONSCIOUSNESS™Herşey ACCESSCONSCIOUSNESS ™kurucusu 1990 yılında Gary Douglas'ın hayatında 20 yılı aşkın bir süre önce hayatında yaşamın artık ona hizmet etmediği noktasına geldi ve sorular sormayabaşladı hayatımı ve dünyayı daha iyi bir yer yapmak için ne olabilirim neyapabilirim ne oluşturabilirim ne oluşturabilirim neye sahip olabilirim?Yaşamımın neye benzemesini isterdim gibi sorularla herşeyi alıp kabul etmeye gönüllü olup tüm yetenek ve becerilerini kabul etmeye ve onları geliştirmeye başladı.Ardından masaj terapistliği yapmak isteyen bir adamdan telefon aldı ve bunu kabullenip takip ederek seans yapmayı kabul etti.
Access The Bars® Access Enerji Dönüşümü (Access Energy Transformation ) sistemi içerisindeki başlangıç çalışmasıdır. Bu çalışmalar Amerika'da Gary Douglas ve Dr.Dain Heer tarafından geliştirilmiştir.
Beynimiz büyük bir kapasitördür. Yani gerilim ve elektrik yükü biriktiren bir aygıt gibidir. Tüm düşüncelerimizin ve duygularımızın, algı ve hislerimizin bir elektriksel bileşeni vardır.
Anlam yüklediğimiz her şeyi beynimizde depolarız.Başımızın üzerinden zaman, umut, farkındalık, yaratıcılık, güç, yaşlanma, para ve benzeri şeylerle ilgili düşüncelerimizin, fikirlerimizin, duygularımızın, inançlarımızın ve kararlarımızın depolandığı 32 enerjetik, elektrik şarj deposu bulunur. Bars seansında bu noktalara parmak uçları ile yumuşakça dokunularak, bu noktalar aktive edilir ve burada birikmiş elektrik yükü ile beraber o konu hakkında geçmişten getirdiğimiz tüm kısıtlamalar ve blokajlar elektro manyetik olarak serbest bırakılıp silinir. Tıpkı bilgisayarımızdaki gereksiz dosyaları sildiğimiz gibi.
Yaklaşık bir saat süren The Bars® uygulaması sırasında beyin dalgaları yavaşlar çocukluktan gelen davranış biçimleri, inanç sistemleri ve bakış açıları temizlendikten sonra, hayatınızda daha çok "var olabilmeye, anda kalabilmeye" başlarsınız. Yani geçmişinizi geleceğinize yansıtmadan tam anlamıyla geleceğinizdeki olasılıkları, kısaca hayatınızı değiştirebilirsiniz.
Bu dönüştürücü çalışmayı tek günlük seminerde öğrenip uygulayabileceksiniz. Bu eğitimi 2 kez tekrarlarsanız, sizde uygulayıcı ve Bars eğitmeni olabilirsiniz.
Eğer sizde artık yaşantınıza farklı bir yerden işlemek istiyorsanız Access Consciousness® ile size sunacağımız araç ve tekniklerle hayatınızda iyi gitmediğini düşündüğünüz her şeyi hemen değiştirebilirsiniz.180 ülkede uygulanmaktadır.
İnsanların zihnini ve yaşantısını kolaylaştırıp bildiklerini bilmeleri için güçlendirmekle başlar.Yani Access insanlarda daha fazla bilince erişmeyi kolaylaştırmak için tasarlanmış prosesler ve araçlar setidir.Kendinizi sonsuz bir varlık olarak tanıyıp sizin ötenizde bir yaşam yaratmaya adım atmaya yardım etmektir .Sonsuz algı ile alıp kabul etmekle ve izin vermekle işe başlarsınız.İzin vermek herşeyin yanlızca ilginç bir bakış açısında olmadığı aynı fikirde olduğumuz yada direnç gösterdiğimiz tüm bakış açılarının, hislerin, duyguların inançların,yargıların,hükümlerin farkına varmamızı sağlar. Bilincinizde kendinizi yada bir başkasını yargılamadan var olma yeteğini keşfetmektir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünün Yası Bugünün Umudu
Non-FictionDünlerin acısıyla bugünlere tutunan bedensel engelli, serebral palsili (cp) ve küllerinden doğan bir kadının hayatta kalma çabası size umut olsun... Kitabımdan en ufak bir bölüm alınırsa ve paylaşılırsa hemen yasal işlem başlatılacaktır